Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ראשונה - מגאן 1.6 ביזנס.


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום מלאה שנה בדיוק לקבלת המאגאן השניה שלי מליסינג.

מדובר על מאגאן 1.6 ליטר אוטומט מקבוצה 2.

 

הרכב הגיע עם 8 ק"מ על השעון, היום בבוקר המונה נרשם על 40,796 ק"מ, כלומר 40,788 ק"מ בשנה האחרונה.

צריכת דלק ממוצעת עומדת בשנה האחרונה על 8.3 ליטר ל 100 ק"מ, כלומר 1:12 בנסיעה משולבת 60% מחוץ לעיר.

 

הרכב ביום יום משמש אותי לנסיעות לעבודה , והוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר, הרכב מרווח , נוח ושקט לחלוטין עד סביבות 130 ק"מש..

הגיר האוטומטי מצריך למידה , ובאופן כללי מבצע את עבודתו היטב, מלבד פעמים של השהייה לפני קיק דאון.

 

כרכב משפחתי המושב האחורי מאכלס את שלושת הילדים על כיסאות הבטיחות ללא כל בעיה, תא המטען הענק משמש אותנו לטיולים והכול נכנס לתוכו, עגלה, שולחנות מתקפלים, מה לא..

 

על הבטיחות אין מה להוסיף, יצא לי לצערי לבדוק את מערכת ה ABS + ESP , בעקבות חמור שלא ציית לתמרור עצור, למזלי הטוב המערכות אכן מתפקדות היטב.

 

איכות הגימור אינה מושלמת, ויש לי זימזום מעצבן מידי פעם מדלת נהג.

 

המזגן בימי לוהטים לא יורד מעוצמה 3 , אני מניח שזה בסדר.

 

מעבר לזה לא הייתה כל בעיה ברכב , מלבד 2 נורות חזית שרופות.

 

זהו, עדכון נוסף בשנה הבאה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני בעלים של מגאן ידנית מאובזרת מודל 2006 ושותף לשביעות הרצון מהרכב. הדבר היחיד שמפריע לי הוא פתח תא המטען שקטן מידי לטעמי ומקשה על ניצול טוב יותר שלו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור - כמעט 13 חודשים מאז שרכשנו את המגאן, שנת 2005, האצ'בק 1.6L אוטומאטית, רמת אבזור Expression (אמצעית).

 

בנסיעה שרובה עירונית (אני חושב 70% בעיר), צריכת הדלק הממוצעת ברכב (לא לפי מחשב הרכב אלא לפי מדידה בכל תדלוק) היא סביב ה-10 ליטר ל-100 ק"מ - תלוי מי נהג את רוב המיכל (אני או אמא שלי) ומה יה הרכב הנסיעות. בנסיעה בין-עירונית "טהורה" הגעתי גם לצריכה של 7 ליטר ל-100 ק"מ (1:14-1:14.5), עם אוטו+תא מטען מלאים.

 

מבחינת איכות ההרכבה - לא נתקלתי בתופעה שציינת זמזום מכיוון דלת הנהג, אולם אני יכול לספר שהשטיח של הרכב (זה המודבק, לא השטיחונים מפלסטיק) לא הודבק כראוי, ובצד שמאל מאחורה ההדבקה קצת רופפת. באופן כללי אין ספק שיש מקום לשיפור, אבל בסה"כ לא רע.

 

נוחות הנסיעה מצוינת. כאחד שנוסע ונוהג באופן קבוע גם במאזדה 3 (עד לפני כמה חודשים - מיצובישי לנסר, שתיהן 1.6) אני יכול להגיד שבאופן מורגש המגאן עדיפה עליה בהיבט הזה (כמעט כמו הסיטרואן קסארה שיש לנו).

מצד שני - תיבת ההילוכים באמת לא תמיד חברותית כלפי הנהג אבל מתרגלים אליה מאוד מהר. זה לא שהיא רעה - בכלל לא - אבל בסה"כ נראה שהיא פשוט מתחכמת יותר מדי.

 

כשרכשנו את הרכב - הוא היחיד שעמד על הפרק, לאור ציון הבטיחות הגבוה שלו (ללא תחרות בשנתון. הפוקוס וה-C4 הגיעו רק ב-2006, ו-6 כ"א היו רק בדגמים המאובזרים יותר שלהן - מחוץ לתקציב שהוגדר).

 

לסיכום - נקודות התורפה של המכונית: גיר חכם מדי (כלומר, קצת טיפש), איכות הרכבה לא מושלמת.

 

אם זה מעניין מישהו - ירידת הערך של המכונית ב-13 החודשים (אפריל 07 - מאי 08 )

* מחיר המחירון בעת הקנייה היה 89,000 - עם שקלול ק"מ (26K).

* מחיר המחירון היום הוא 79,000 - עם שקלול ק"מ (40K)

סה"כ ירידת ערך של 10,000 ש"ח ב-13 חודשים, כלומר 10% לשנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ליסינג: נכנסים - נוסעים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם הכל, חוץ מנושא האמינות. אצלי בשתי המגאן, תיבות ההילוכים מדי פעם "מפספסות" הילוך, כלומר בהעלאת הילוך (בד"כ מראשון לשני) ההילוך לא תמיד נתפס, וצריך לעזוב את הגז כדי שהוא יתפס. בישנה היו הרבה בעיות, בחדשה בינתיים חוץ מהתיבה הכל בסדר. אצלי ברכב אין שום זימזומים, אבל במגאן הקודמת הפלסטיק שמתחת לבלם היד היה מתפרק מאוד בקלות (בחדשה הוא תפוס טוב).

גם מבחינ התפעול, תיבת ההילוכים לא משהו בכלל, לדעתי. במקום שהיא תגיב כמו שאני רוצה (כמו בלאנטיס), אני צריך לחשוב מה אני צריך לעשות כדי לגרום לה לעשות משהו. מתרגלים לזה- אבל באותה מידה מתרגלים גם למיגרנות.

 

מבחינת קילומטראז', אגב, אצלנו היא עוברת משהו בסגנון 35K לשנה לטכנאי או איש מכירות שמסתובב הרבה, לא קשה להגיע למרחקים כאלה.

 

CX- המגאן שלך מודל 2007 או 2008? או בעצם, שאלה טובה יותר: אורות הנסיעה האחוריים ואורות הברקס- באותו מקום, או שהם נפרדים? אני שואל, כי הרכב עבר מיני מתיחת פנים בסוף מודל 2007, שבו שונו כמה דברים, כולל האורות, ואם קורות הבטיחות הוסרו מהדלתות (קראת את השרשור?) זה היה צריך להיות אז (בהנחה שלא הוסרו לפני).

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

40K בשנה זה לא כל כך הרבה לאנשים שעובדים.

 

נכון. אצלנו האוטו עושה 13ל-14K לשנה - ואמא שלי לא עובדת. האוטו משמש לנסיעות בתוך עיר (לנכדה, לבדיקות וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לק"מ, מקום העבודה שלי נמצא כ 60 ק"מ לכל כיוון מביתי, כך שרק זה נותן נסועה שנתית של כ 32K ק"מ, היתרה נסיעות פרטיות.

ואם מדברים על ק"מ גבוהה , אחת המאגאנים משמשת את מנהל R&D , האיש מגיע מאזור השרון למפעל בצפון מדי יום, הרכב עשה במהלך אותה שנה כ 72K ק"מ.., איש הקשר בחברת הליסינג כמעט נפל כאשר שמע על הק"מ הנ"ל, מיותר לציין שבעוד כחצי שנה הרכב ילקח ויוחלף..

 

RedLabel - אני לא מכיר את התופעה של פיספוס הילוך, וגם במאגאן הקודמת לא הייתה את הבעיה הזו.

המאגאן הנוכחית היא ממודל 2008 (על פי רשיון הרכב).

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עובד (באזור ת"א), ומלמד (באונ' חיפה), ובכל זאת לא עובר את ה- 15K, בגלל זה שאלתי. ברור שזה מושפע מהמרחק שלך מהעבודה. אגב, השימוש בליסינג לא מוגבל ל- XX ק"מ בשנה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. אצלנו האוטו עושה 13ל-14K לשנה - ואמא שלי לא עובדת. האוטו משמש לנסיעות בתוך עיר (לנכדה, לבדיקות וכו').

 

הכוונה היתה למי שעובד עם האוטו.

 

אצלי רכבים של אנשי שיווק עודים כ 50K ורכבי חלוקה מתקרבים ל 100K בשנה. אני היום כבר נוסע הרבה פחות מבעבר אז אני עושה כ 35K בשנה (גר 5 ק"מ מהמשרד).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שאני שבוע בחודש בחו"ל לצרכי עבודה.., כלומר 12 שבועות בשנה הרכב נח בנתב"ג.. , אם נוסיף את אותם 12 שבועות למניין הק"מ או אז הק"מ השנתי היה בסביבות ה 50K..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

>

 

קיבלתי את הסניק לפני 4 חודשים בדיוק.

עשתה עד עכשיו ~8000 ק"מ.

צריכת דלק ממוצעת - 9 ליטר ל-100 ק"מ (משהו כמו 1:11), 75% בנסיעה בינעירונית (הרגל שלי לא כבדה על הגז - פשוט אין לי מקום לרגליים והן נמתחות קדימה). בהתחלה, בהרצה, כשלא עברתי את ה-3000 סל"ד הצריכה הממוצעת היתה 7 ליטר ל-100 ק"מ (משהו כמו 1:14.5).

 

לחיוב:

נוחה מאוד

מרווחת מאוד

פרקטית להפליא (מלאה תאי אכסון שימושיים והמושבים מתפרקים בקלות יחסית)

סוחבת יפה מאוד בהתחשב במנוע הפיצפון (1.6v)

רדיוס תמרון/סיבוב קטן למדי - נוח מאוד, במיוחד בחניה.

 

לשלילה:

חגורות בטיחות אחוריות - כבר (!) לא חוזרות עד הסוף למקום ("איכות צרפתית"?)

כל לוח השעונים - דיגיטלי! סססאמק רנו! מה עבר לכם בראש כשעשיתם את התועבה הזאת???

גיר - מעצבן ומצריך הסתגלות. אחרי שמתרגלים - חלק ונעים. לא דומה לשום דבר אחר שהכרתי לפני כן.

ידידותית מדי לנהיגה - אשתי לוקחת לי ת'אוטו בכל הזדמנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...