דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 26

נושא: שיפור Volvo 850 T5

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של daido1
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2008
    הודעות
    497

    שיפור Volvo 850 T5

    בשעה טובה רכשתי וולוו מהדגם הנ"ל במצב מעולה ודי שמור,
    מודל 96 וקילומטראז' סביר (130,000).
    את הבדיקה היא עברה בהצטיינות, עם דוח נקי יחסית,
    ומספר מועט של ליקויים לא משמעותיים, כפי שגם אישרו במוסך של וולוו.
    בכל זאת, אני מרגיש שהשנים עשו את שלהן,
    וחלק מסויים מ-225 כוחות הסוס המקוריים כבר לא מוצאים
    דרכם אל הגלגלים..
    די הייתי רוצה להחזיר "עטרה ליושנה" ואפילו קצת יותר.

    איזה שיפורים הייתם ממליצים לעשות? (אם בכלל).
    תקציב: עד 10,000 ש"ח
    דרישה: שיפור המומנט וההספק באופן משמעותי, אבל לא כזה שיסכן מדי
    את הגיר או יקצר באופן מוגזם את חיי המנוע,
    וגם לא יעלה את צריכת הדלק באופן דרסטי.
    (250-260 כ"ס נשמע הגיוני? מה המומחים אומרים?)

    תודה מראש!

    נערך לאחרונה על ידי daido1 : 13/04/08 ב-19:02

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    Wax On, Wax Off הסימלון של volvo 240
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    הודעות
    2,674

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    תתחדש.

    תתחיל ביישור קו במידה וצריך, זה הדבר הראשון.

    אחרי שתהיה בטוח שהרכב מסודר מכל הכיוונים מבחינת טיפולים, אז תעבור לשיפורים.

    מומלץ בתור התחלה סט צמיגים איכותי, שישפר את האחיזה, בנוסף ניתן להוסיף הקשחה והנמכה.
    מכיוון ששאלתך נגעה בעיקר לכוח - צ'יפ אמור להעיר כ-40 כ"ס~ מהמנוע, כך שאתה יכול לצפות לסביבות 260 כ"ס בממוצע.
    צנרת מלאה תעזור גם היא, וההבדל בהחלט יורגש.
    במידה ואתה רוצה להקצין אל כיוון ה-300 כ"ס, תצטרך טורבו ומשאבת דלק גדולים יותר (של S70).

    הגיר אמור להיות אמין עד סביבות ה-350 כ"ס, ללא בעיות מיוחדות.
    עם זאת, שים לב שלמרות הכל הגיר הוא סוג של נק' תורפה ברכב, ולכן כדאי למתן ביציאה מהמקום,
    שכן גם כ"סטוק" הוא חופר ביציאה מהמקום, על אחת כמה וכמה כמשופר,
    ואתה פשוט טוחן את הגיר.

    הייתי ממליץ לנסות את הרכב לבינתיים כמקורי, ולאחר מכן לשקול שיפורים היכן שתרגיש (כח זה לא מה שחסר לה).

    בהצלחה.

  4. #3
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Ac Performance
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2005
    הודעות
    606

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    צ'יפ, משאבת דלק, קולר חזית וצנרת


  5. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של daido1
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2008
    הודעות
    497

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    ואוו, תודה !!
    לא ציפיתי לתגובות "טורבו" כאלה זריזות וענייניות..

    נכון, באמת לא חסר לה כח בגדול, יש רק מעט תחושה של "כבדות"
    בסל"ד נמוך למרות שלפי הפרסומים היא אמורה להיות די גמישה - שיא מומנט בסביבות 2000 סל"ד!
    רק אחרי שסוחטים את הגז, והטורבו נכנס לפעולה (אולי קצת מאוחרת?), כל העסק משתחרר.

    בקשר ליישור קו, האמת שאני גם חשבתי על זה בכל מקרה, ובלי קשר לשיפור העתידי,
    אבל הח'ברה מהמוסך של וולוו בהרצליה התעקשו שלפי מה שהם רואים "לא צריך לגעת".
    תוספת של 40 כ"ס נשמע לי מעולה, אם כי אני לא בטוח שהתוצאה תהיה 260 כ"ס.
    נקודת המוצא שלי הרי נמוכה מ-225 כ"ס, האוטו לא חדש...
    בכל מקרה, אם אני יגיע למשהו כמו 6-7 שניות מ-0-100 קמ"ש (שזה אומר - להריח מקרוב
    את האגזוז של אימפרזה.. נראה לי שזה בהחלט יספיק.. אני לא מחפש להדביק את תאוצת הנפילה בקו ישר!

    בקשר לצמיגים, יש כבר חדשים. בקשר להקשחה - אני לא בטוח שזה חיוני, גם ככה המתלים מכויילים די קשיח.

    ולגופו של עניין! - במידה שאשקול להוסיף צ'יפ, איפה מומלץ לעשות את זה? מה בערך המחיר? מעדיף לשלם יותר
    בשביל חלקים יותר איכותיים ועבודה יותר מקצועית.
    נערך לאחרונה על ידי daido1 : 13/04/08 ב-19:35

  6. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של לירן_ל
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2006
    מיקום
    הרגליים בקרקע הראש בעננים
    הודעות
    1,280

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    דבר ראשון הנתון של 225 כ''ס הוא כשהמנוע במעבדה, מחוץ לרכב.
    גם כחדש מספרם בגלגל קטן יותר, ובטח כרכב שנת 96

    עצתי לך - קודם כל תלמד את הרכב,רק הגעת לבריכה ואתה רוצה לקפוץ פליפ-פלופ,תירגע,
    תיסע עליו מעט, תכיר אותו,תוודא תקינות כלל המכלולים,גם ככה אני בטוח שכוח לא חסר,
    אולי תחושה מעט שונה מרכב אטמוספרי (LAG)
    porsche 914,2.0,1970

  7. #6
    פורמוהוליק הסימלון של aa123
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    מיקום
    אצ'קלון
    הודעות
    3,754

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    ציטוט daido1 כתב: הצג הודעה
    בכל מקרה, אם אני יגיע למשהו כמו 6-7 שניות מ-0-100 קמ"ש (שזה אומר - להריח מקרוב
    את האגזוז של אימפרזה..
    אני מעריך שאת האגזוז של האימפרזה את האימפרזה מעל 140 לא תריח, מהסיבה הפשוטה שתהיה לפניה. הגדולה של הרכב הזה היא אחרי 140, אז נגמר ההילוך השני, ואיתו החפירות.

    זה לפחות מניסיון עם וולבו S70 T-5 סטנדרטית שהייתה לבוס שלי ואמפרזה WRX בחזרה מירושלים.

    אגב, לידע כללי (אתה לא חייב לענות): כמה שילמת על הרכב +-?


  8. #7
    Wax On, Wax Off הסימלון של volvo 240
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    הודעות
    2,674

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    כל הנתונים הם "על הנייר".
    מבחינתך, אתה מתחיל מנק' מוצא של 225 כ"ס, ומשם מתקדם,
    אע"פ שאתה יודע שכיום הנתון הנ"ל לא מדויק.

    במידה ואתה רוצה להתמיד בשיפורים ולהגיע לתוצאות גבוהות (ולא לשפר מבלי לדעת מה קורה מעשית),
    אתה יכול לגשת לדינו, לבצע הערכת מצב נוכחית, ולקבל את הנתונים הנוכחיים.
    כך תדע מאיפה אתה מתחיל, מה ההפרש בין הנתון שהיה ביום היציאה מהמפעל (לא לשכוח שמדובר בנתון שמדבר על הספק במנוע ולא בגלגלים).

    אני לא בטוח לגבי ה-850 מול ה-WRX (יש הפרש של 25 כ"ס במקור בין ה-850 ל-S70), אבל לאחר שיפור אין ספק שמול אחת סטנדרטית אתה תפתח פער,
    אך ביציאה מהמקום לאימפרזה יש יתרון של משקל נמוך יותר ומערכת AWD.

    הרכב מרגיש כבד מפני שהוא קודם כל רכב סלון ורק אחר כך חזק.
    הוא לא משפחתית ספורטיבית דוגמאת ה-WRX, אלא רכב סלון מהיר.

    בכל מקרה, עם הזמן תלמד מה חסר לך (כח, התנהגות) ותדע מה לשפר.
    לשפר ביום הקניה הראשון זה לא ממש הדבר הנכון לעשות, מכיוון שאתה עלול לשפר דברים שיכלו להספיק לך במקור.

    צ'יפ לרכב ניתן לבצע אצל גיא פרילינג (חיפוש).

    אגב, 7 שניות ל-100 זה פחות או יותר הנתון המקורי, 6 שניות או פחות אמור להיות היעד שלך במידה ואתה מבצע שיפורים.

    כמו כן, בוסט קונטרול יוכל לעזור לך במקרה הזה, כך שתוכל לשלוט על הגדישה - להעלות אותה ברגעים שתחפוץ בה, או להנמיכה בנסיעות מנהלתיות.

  9. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    הודעות
    401

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    סליחה שאני מתעלק על השרשור.
    אבל במידה והינך רוצה לעלות קצת את הביצועים ע"י
    בוסט קונטרול,זה הדבר היחיד שצריך או שזה אפשרי רק לאחר
    שיפור דברים נוספים?
    זאת אומרת האם אפשרי להתקין בוסט קונטרול וישר לעלות גדישה
    בעדינות זאת אומר נגיד מ 0.5 ל 0.7 באר סתם לדוגמא,
    ללא צורך בשיפור של חלקים שונים?

  10. #9
    Wax On, Wax Off הסימלון של volvo 240
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    הודעות
    2,674

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    זה תלוי ברכב המדובר.

    רכבים שונים מסוגלים לספוג העלאת גדישה שונה.
    בחלקם ניתן להעלות גדישה לא מעט יחסית, ולנסוע באמינות על מנוע סגור,
    וחלק מהרכבים ידרשו ממך חיזוקים כדי להעלותה.

    יש צורך לבדוק ספציפית בנוגע לרכב המדובר, כדי למנוע נזקים,
    ולדעת בדיוק איזו גדישה הרכב מסוגל לספוג ללא שיפורים מסביב.


  11. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של daido1
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2008
    הודעות
    497

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    ח'ברה, תודה לכולם על העיצות המלומדות והמועילות!!
    קודם כל, לזה ששאל על המחיר, אין לי בעייה לענות משום
    שהעיסקה כבר בוצעה ואין כאן איזו חשיפה של צנעת הפרט ...
    34K (שזה בסביבות 10K מתחת למחירון של דגם זה).
    נדמה לי שזה פחות או יותר משקף את השוק החלש של ה-850.
    האמת, שבפורום NETCAR גם שאלתי שאלה דומה,
    אבל קיבלתי תשובה שונה משל אנשים פה, ואפילו עם טון קצת נוזף.
    הבנתי שב-NETCAR קצת פחות מחבבים את ציבור המשפרים..
    (הומלץ לי להסתפק ב"יישור קו" ולנסות להחזיר את המצב המקורי של המנוע
    בטיפול מקיף.)
    אני מניח שהמסקנה היא איפושהו באמצע: טיפול "יישור קו" בכל מקרה כדאי לעשות,
    עם או בלי שיפורים. נטפל, נחייה עם זה קצת נבדוק איך התחושה,
    אולי גם כמה מבחני תאוצה והאצות ביניים יעזרו לעקוב אחרי התהליך.
    רק אם אחרי תקופה עדיין אני ירגיש שחסר כח, נשקול שוב.
    אגב, אם מישהו צריך - יש לי את גליון 121 של "אוטו" (3/1996) עם מבחן-דרכים מפורט
    של הדגם הנ"ל... בזכותו בחרתי דווקא את הדגם הזה.

  12. #11
    פורמוהוליק הסימלון של aa123
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    מיקום
    אצ'קלון
    הודעות
    3,754

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    34 מחיר נחמד ביותר.

    אני אגיד לך, אם אני מקבל ג'וק (וסיכוכיים גבוהים שזה יקרה בקיץ) אני קונה S70 T5. יש פה באשקלון אחת בצבע טורקיז שנת 97, ממש שמורה של איזה מבוגר - איך שהוא שם שלט אני מזיז עניינים

    נסעתי (בתור נוסע) המון על הרכב הזה. אמא שלי צריכה רק אוטומטי, קניתי לה איזו סיוויק ואני מאוכזב.

    מה שזכור לי מהרכב של הבוס זה המון תקלות קטנות ומעצבנות (כמה פעמים לא הניע בבוקר, חיישנים מחשבים וכד' - בעיקר אלקטרוניקה). זה מה שמפחיד אותי.

    34 זה אחלה מחיר לרכב כזה. למרות שלדעתי ה-S70 יותר מודרנית, והרבה יותר יפה. וגם יותר מהירה. אני מאמין שאפשר למצוא ב-45אלף S70. (ובלי להכנס לך לכיס, זה מה שהייתי עושה לו הייתי במקומך).

    רק צריכת הדלק היא הנקודה הבעייתית. אני אשמח אם תעדכן בהמשך (אפילו בה"פ) מדידות של צריכת דלק לא בנסיעה חוליגנית. (ה-S70 שהכרתי ננהגה קבוע חזק, ככה שצריכת הדלק שם לא אינדיקציה למשהו).

    אה, וקבל טיפ: כל היצרנים ממליצים כל 10K ק"מ להחליף בין הצמיגים הקדמיים והאחוריים. אין לך מושג כמה זה חשוב ב-T5.

  13. #12
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2007
    הודעות
    394

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    ציטוט aa123 כתב: הצג הודעה
    34 מחיר נחמד ביותר.

    אני אגיד לך, אם אני מקבל ג'וק (וסיכוכיים גבוהים שזה יקרה בקיץ) אני קונה S70 T5. יש פה באשקלון אחת בצבע טורקיז שנת 97, ממש שמורה של איזה מבוגר - איך שהוא שם שלט אני מזיז עניינים

    נסעתי (בתור נוסע) המון על הרכב הזה. אמא שלי צריכה רק אוטומטי, קניתי לה איזו סיוויק ואני מאוכזב.

    מה שזכור לי מהרכב של הבוס זה המון תקלות קטנות ומעצבנות (כמה פעמים לא הניע בבוקר, חיישנים מחשבים וכד' - בעיקר אלקטרוניקה). זה מה שמפחיד אותי.

    34 זה אחלה מחיר לרכב כזה. למרות שלדעתי ה-S70 יותר מודרנית, והרבה יותר יפה. וגם יותר מהירה. אני מאמין שאפשר למצוא ב-45אלף S70. (ובלי להכנס לך לכיס, זה מה שהייתי עושה לו הייתי במקומך).

    רק צריכת הדלק היא הנקודה הבעייתית. אני אשמח אם תעדכן בהמשך (אפילו בה"פ) מדידות של צריכת דלק לא בנסיעה חוליגנית. (ה-S70 שהכרתי ננהגה קבוע חזק, ככה שצריכת הדלק שם לא אינדיקציה למשהו).

    אה, וקבל טיפ: כל היצרנים ממליצים כל 10K ק"מ להחליף בין הצמיגים הקדמיים והאחוריים. אין לך מושג כמה זה חשוב ב-T5.



    45 אלף ? S70 ? אולי מהשכרה ושנת 97 שזו השנה הראשונה ליצור הרכב הזה. ואם תשאל אותי, שילמת יותר מדי על ה850, 34 נשמע לי מוגזם, תקווה שהיא מלוקקת בתמורה למחיר - זאת לפחות היתה תיקוותי אם הייתי מביא 850 במחיר כזה, שיהיה בהצלחה.


  14. #13
    פורמוהוליק הסימלון של aa123
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    מיקום
    אצ'קלון
    הודעות
    3,754

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    בדוק את המחירון, וכמה רוצים ביד2.

    אין לאוטו הזה שוק, בכלל. מניסיון של הבוס שניסה למכור תקופה ארוכה.

  15. #14
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2007
    הודעות
    394

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    ציטוט aa123 כתב: הצג הודעה
    בדוק את המחירון, וכמה רוצים ביד2.

    אין לאוטו הזה שוק, בכלל. מניסיון של הבוס שניסה למכור תקופה ארוכה.

    תאמין לי שאני לא אומר סתם, ומבלי לבדוק את האתר ובמחירון אני אומר לך שזה לא המחיר, לפני 4 שנים (נכון..המון זמן..) היתה לי התלבטות האם לקנות את ה940 או S70, בוא נגיד שדאז ה940 היתה שווה משהו כמו 40K, הS70 היתה מעל ה100K, המון כסף. ולא מזמן בדקתי שוב (משהו כמו שבועיים -ויש לציין שמשום מה המוכרים שלה הם אנשים עקשניים)והחלטתי שאם אני אחליף את שלי לS70 זה יהיה אולי בטרייד אין של סוכנות וולוו, שם אולי יתנו לי מחירון על ה940 ויורידו קצת מהS70.

    ולגבי השוק - נכון, אין שוק, מה לעשות שהישראלים לא אוהבים וולוו, אבל הבעלים לרוב לא כל כך לחוצים למכור את רכבם, יש פה אחד באשדוד עם S70 מלוקקת ומפוארת מאוד SE 2.4 T5, מושבי עור, וילונות וכו'. הבנאדם ניסה למכור את הרכב מעל 100K עוד לפני שקניתי את ה940, כן כן, היום אני חושב שהוא רוצה 50 - 60. הצעתי לא החלפה ותוספת מצידי כמובן של 10K, וכן, ניחשתם נכון - הוא צחק עלי ולא הראה לחץ למכור אותו, בקיצור, אין שוק, המוכרים עקשניים (כמובן שלא מכליל) ואפילו בסכנויות לא רוצים להיתפטר מהם כל כך מהר, יודעים שיבוא לבסוף הבנאדם שיתן הכסף.

    תם ונשלם נושא הS70 - בואו לא נחרוג מהנושא שאליו נפתח השרשור (ואשמח אם יפתח שרשור לגבי הרכב הזה ד"א)


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #15
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של mayrun
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2003
    מיקום
    pedal to the metal
    הודעות
    2,407

    בעניין: שיפור Volvo 850 T5

    S70 T5 הגיעו בידני?


דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18/06/07, 16:06
  2. VOLVO 850 T5
    By tavor in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30/08/06, 19:14
  3. 850 T5 כרכב ראשון ?
    By מלך המירוצים in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19/03/06, 23:34
  4. וולוו 850 T5
    By harelshmaryahu in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 24/02/06, 19:21
  5. Volvo 850 t5 - תקלת חשמל לא מוסברת
    By אורן 16V in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23/05/05, 23:04

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •