Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה הגעתם לפה?


מנחם פ
שימו לב! השרשור הזה בן 2093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למען האמת אני הגעתי דרך ידיד ששלח לי לינק לתמונה שפורסמה כאן שרציתי לראות. כמה חודשים אחרי זה התחלתי לכתוב.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספיקו לסגור את הטאבון?

 

היינו שם לפני כמה חודשים באיזה מפגשון...

 

היה משעשע..

במיוחד השוטרים אח"כ =)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שזה היה כשבדקתי משהו לגבי סל"ד לא יציב... או שזה היה כבר אחרי שהתחלתי לכתוב? וואלה, לא זוכר. אני רק זוכר שקראתי קצת בפורום, אחרי זה "עזבתי" לאיזה שנה, ואחרי זה התחלתי לכתוב.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גוגל כשחיפשתי פיתרון לאיזו בעייה.

במשך כמה חודשים קראתי שירשורים ישנים עד שנרשמתי בכלל.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התעניינתי במערכת לרכב , ואז מצאתי את הפורום הזה וזהו זה =)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ-Ynet ועוד מימי IOL...

 

למרות שלא הייתי מנהל מההתחלה, הייתי חלק מ"צוות ההיגוי" הראשוני שחשב על הפרישה מ-Ynet והקמת פורום על שרת פרטי.

 

מי שיכנס לפורום המכוניות של Ynet וילך הרבה אחורה יוכל לראות הרבה הודעות מצחיקות של דמויות מפתח ב-CF.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

חברי הפורום היקרים!

 

הנדון-איכה הגעתי לכאן.

בעוד אתם מעלים בערגה זיכרונות מימים עברו שכללו פיג'ו 106 ראלי MK1 ופונטו GT,אתם ממש לא זוכרים במה דורנו נסע ונהג!

*פיאט אונו טורבו

*פיג'ו 205 GTI,שאותה הגדיר ידידי ממערכת "אוטו" מכונית הנהיגה המושלמת!

*רנו 5 TURBO GT

*פורד אסקורט XR3I

*אופל קדט 16V GSI

*הונדה סיביק CRX

*פיאט ריטמו אבארט 130 TC

ועוד ועוד!

שלא לדבר על ימי סבא שמואל,שעוד נסע בדיליג'אנס,וכשרצה להרשים את סבתא ציפורה היה מאביס את הסוס בניטרו של הימים ההם-50% אספסת ו 50% קש!

ואז כולכם הייתם רואים מהם ביצועים!

 

בכבוד רב

אילן פ. (TURBO)

שהשתלט על היוזר של חן פרחי:mm_tongue

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם כן הגעתי לכאן בעקבות נהירת חברי פורום ווינט, לאחר שתגובות הנאצה נגדי בפורום האחרון התמעטו עד נהלמו כליל ונאלצתי למצוא לחפש אם תרצו את שונאי במקום אחר.





מהפורם למדתי שני דברים.

 

ראשית, ישנם אנשים שלעולם לא יסכינו לקבל ריבוי דעות אמיתי. כתבתי על כך רבות, ולא נרתעתי מפניהם בעבר, ולכן לא ארחיב עוד.

 

אבל למדתי גם כי אני, ברגעי רתחא, מסוגל לרדת לאשפתות שלא האמנתי כי אוכל לרדת אליהן. תשאלו את חמותי היא תעיד.

 



הריבים, התככים, הקללות וגם בפורום לא בדיוק קיבלתי אהדה.

אף מכונית מסריחה לא שווה את זה. אפילו לא אלמרה.

 

ולכן, כתבתי 10 הודעות שהיוו כל אחד בנפרד את הודעתי האחרונה בפורום. "אני פורש, והפעם לתמיד" (מעניין אם וכאשר יגיע הרגע האם יכתבו זאת על המצ#$@^ה שלי).

 

ברצוני לשוב ולהתנצל בפני רוני (ליתר דיוק בפני הוריו) . לא משנה מה הייתה השתלשלות העניינים, קונדום קודם לכל ויהיה מה.

וכן לכל שאר חברי הפורום, לא הייתה לי הזכות לעלוב בכם כך . הוכחה לכנות התנצלותי ולחרטה אותה אני חש תהיה פרישתי – לכן אוייבי ההמון המיעד להגיע בשלום מנקודה א, ל, ב, לא עוד אשוב לכתוב בפורום זה (לעשות קופי פסט מהודעות ישנות מותר? ווידיאו בלוג?).

 

ברצוני להודות ל"מנהל מערכת" על ניהול נבון ומצוין של הפורום, לעתים נוכח תנאים בלתי אפשריים (איבוד זהות, מחיקת הרשאות).

 

אגיב להודעות לת'רד זה בלבד, ורטרואקטיבית לתגובות בשאר הודעות הפרישה שלי.

 

תודה לכל החברים, ושוב, סליחה...





117 בספירת ירון כוכבי הודעות פרישה.





הכותב הינו זיין שכל מקצועי. אישיותו לא נבדקה במגבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

חברי הפורום היקרים!

 

הנדון-איכה הגעתי לכאן.

בעוד אתם מעלים בערגה זיכרונות מימים עברו שכללו פיג'ו 106 ראלי MK1 ופונטו GT,אתם ממש לא זוכרים במה דורנו נסע ונהג!

*פיאט אונו טורבו

*פיג'ו 205 GTI,שאותה הגדיר ידידי ממערכת "אוטו" מכונית הנהיגה המושלמת!

*רנו 5 TURBO GT

*פורד אסקורט XR3I

*אופל קדט 16V GSI

*הונדה סיביק CRX

*פיאט ריטמו אבארט 130 TC

ועוד ועוד!

שלא לדבר על ימי סבא שמואל,שעוד נסע בדיליג'אנס,וכשרצה להרשים את סבתא ציפורה היה מאביס את הסוס בניטרו של הימים ההם-50% אספסת ו 50% קש!

ואז כולכם הייתם רואים מהם ביצועים!

 

בכבוד רב

אילן פ. (TURBO)

שהשתלט על היוזר של חן פרחי:mm_tongue

שקרן, רואים שאילן טורבו לא כתב את ההודעה הזאת! אין בה בכלל שגיאות כתיב!

אהה, עלינו עליך :twisted:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...