Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית רינג שמן תפוס בסיוויק 97 עם ק"מ נמוך מאוד!!(למבינים שמבינכם)


b0rnush
שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש ברשותי סיוויק שנת 97 ידנית

אני יד שנייה על האוטו

קניתי אותה מזוג זקנים אמריקאים שכמעט ולא נסעו באוטו

האוטו כמעט ולא ראה מוסך וגם הטיפולים אין לי שמץץ ולפי מה שנראה בכלל לא בוצעו בזמן.

הק"מ של המנוע הוא 80 אלף ק"ל אמיתיים.

לרכב בוצע טיימינג טיפול 10 אלף והחלפת שמנים

בעת פתיחת מכסה השסתומים התגלתה בוצה ולכלוך רב במנוע.

לאחר כ2000 ק"מ ככה גילתי שאני צריך להוסיף כל פעם קצת שמן למנוע..

להפתעתי יום אחד אמרו לי שהרכב שלי מעשן לבן.. לאחר בדיקה קצרה ראיתי שבטורים גבוהים הרכב באמת מעשן

יש לציין שאין לרכב שום נזילות!!!! נקי נקי!!

הלכתי למוסך ובמוסך נאמר לי ש99 אחוז שישנו רינג שמן תפוס במנוע עקב אי החלפת שמן בזמןן וליכלוך ובוצה.

המוסכניק טען שצריך לבצע פלאשינג והוא יוכל לעזור לפתיחת הרינג שמן התפוס

האם יש אמת בדבריו? האם באמת ביצוע פלאשינה יוכל לשחרר רינג שמן תפוס?

האם ניתן לפתוח רינג שמן תפוס עם חומר שונה או בדרך אחרת מלבד פלאשינג?

 

שוב פעם אני מציין שהמנוע עצמו עבר רק כ-80 אלף ק"מ אמיתיים ומקוריים והאוטו נוסע עגול ויפה ללא כלל נזילות!!

 

תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נראה המוצא האחרון, בצע פלאשינג, בהחלט יתכן כי זה יעזור.

 

רכוש פלאשינג מוכר ואמין ופעל רק עפ"י ההנחיות של המוצר.

 

מומלץ לפרק אגן שמן בסיום התהליך לנקות שאריות בוצה שנמסו וירדו לאגן השמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה שלא קשורה"

 

מה בדבר הגינותך כמוכר רכב?! אתה מפרסם את הרכב הזה למכירה על דפי הפורום.

דורש מחירון + על רכב "נדיר", עם "תוספות".

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה שלא קשורה ..

מדוע לכתוב "למבינים שמבינכם" ?

אם אתה רוצה חוו"ד של מומחה , פנה למוסך , או שתפנה בהודעה פרטית לאחר מבעלי המקצוע .

לכתוב שההודעה היא למבינים בלבד , היא דבר יומרני ומעט מתנשא , ביחוד לאור העובדה שאתה מבקש עזרה ...

בהצלחה.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל , הפוך...

קדום כל להוריד קרטר ( אגן שמן ) כדי לנקות בוצה ואחרי זה פלאשינג , אם לא ברוב הפעמים זה פשוט מעלה את כל הבוצה מתחתית האגן וסותם את הרשת של המשאבה.

אם המצה ממש על הפנים אז להורידקרטר גם אחרי הפלאשינג אבל ברוב הפעמים אין בעיה.

אני עושה פלאשינג אחד עם השמן שכרגע במנוע , שם איזה שמן ב1.90 כדי לנקות את כל הבוצה ושאריות החומר ואז את השמן שימשיך להיות במנוע.

זה סך הכל 30 ש"ח יותר ( לעוד גלון של שמן ) וזה שווה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא גוטה, הפוך! ניקוי אגן שמן ומשמרת יגיע אחרי הפלאשינג שימיס שכבות בוצה נופסות שיסחפו לאגן השמן. חבל על העבודה הכפולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור יל ההיגיון שלך ,אבל מהניסיון שלי ברכבים עם הרבה בוצה ( מה תגיד על טרקטור שלא החליפו לו שמן שנתיים ואחרי זה עמד איזה חמש שנים )...

פלאשינג לפני ניקוי פשוט יסתום את היניקה של המשאבה.

אבל אם הבוצה לא נוראה כל כך עדיף לפעול בדרך שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קרה לי מעולם, וזאת אחרי עשרות פלאשינגים שבצעתי.

 

איש איש והטוב בעיניו יעשה, אבל לפתוח אגן שמן 3 פעמים (פעם אחרונה כדי להחליף רינגים)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביגמק ולוקי לא נאה לכם עם מה שאני כותב אתם לא חייבים להגיב

זה פשוט נמאס כל השטויות האלה שאנשים עונים בתשובות שלא קשורות בכלל לנושא.

וכן לוקי מה לעשות שלא כל בנאדם יודע לטפל ברינג שמן תפוס.. אז מן הסתםם שאני יפנה את העניין לאנשים שקצת יותר מבינים..

 

אנשים תודה רבה על התגובות

אני אנסה את הפלאשינג

:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמת במודעת המכירה "רק לתדלק ולנסוע, 0 תקלות"

אז לדעתי מה שbigmak אמר ,כן קשור לשרשור , כי מה שאתה מציג כאן הוא לא 0 תקלות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם הוא יהיה עם מנוע גמור המחיר הוא 51 אלף

לא מתאים לכם אל תתקשרו

שתמצאו הונדה כזאת תדברו

 

אם יש למישהו עוד עצות בקשר לשיחרור הרינג אני אודה לכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה . מספיק -

קבלתה תשובות נכונות מ " דניאל " - עכשיו זה לשיקול דעתך .

( שלחתי לך גם הודעה פרטית )

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...