מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: מנוע 2 ליטר ושאר שיפורים - מאזדה מיאטה.

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של ZisoButts
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    96

    מנוע 2 ליטר ושאר שיפורים - מאזדה מיאטה.

    שמעתי פעם שיצרו מיאטות בגרסת 2 ליטר.
    למישהו יש מושג אם זה נכון והאם ניתן ליבא ולהלביש מנוע כזה על מיאטה 1.8 ליטר?

    ושאלה נוספת:
    מה זה קמפשטים חמים , מה השיפור שהם נותנים ומה העלות שלהם...

    אני מעוניין לשפר את המיאטה שלי בגבול האטמוספרי (ללא טורבו/סופרצ'רג'ר) ואני חושב על כל מיני כיוונים אבל אין לי יותר מדי מושג (עלויות,התכנות ביצוע וכו')

    בתודה לעוזרים


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    בעיתון רכב יש הסבר מעולה על קמשפטים חמים ועוד שיפורי מנוע למיניהם שכתב תומראלי
    מעניין מי זה



    אני מציע לך לקנות זה רק 9.90 (גיליון 7)

    בכל מקרה אם אתה רוצה אוכל לסרוק לך את הכתבה, אבל עדיף שתקנה בשביל המחיר הזעום

  5. #3
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Tamir_VTR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    710
    היה בYNET לפני כמה חודשים ת'רד מעניין בנושא קמשפט חם. אני ממליץ מאד לחפש. תמצא שם הסברים מאד טכניים וגם את כל הבעד והנגד.
    בקיצור רב של הדיוט כמותי קמשפט חם מגדיל את הטווח הזויתי שבו ישארו השסתומים פתוחים. למעשה זה מגיע עד כדי חפיפה בין יניקה לפליטה.
    בסל"ד גבוהה המונעה נושם נהדר
    אבל: צריכת הדלק עולה בטרוף (כי לא כל הדלק מספיק להשרף) ומאבדים המון מומנט בסל"ד נמוך (פשוט לא נבנה מספיק לחץ)

  6. #4
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של ג'רמי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    E'hoven
    הודעות
    2,038
    הנה קישור לדיון שהיה ב YNET בנושא גל זיזים חם.

    שווה קריאה.

    http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-...475238,00.html
    It's only a sport if you use a ball
    It's a real sport if you use two

  7. #5
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של תומR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    east ramt gan
    הודעות
    2,348
    אהמ...
    תומקאר?
    מעולם לא היה לי...
    לגבי מנוע 2.0 למיאטה - ביפן יוצרה בשנת 89 גירסה שנקראה "לה מאן" של המיאטה, שכללה מנוע שני ליטר. זה מנוע שדומה מאוד למנוע של ה 626.
    לגבי קמשפטים - נסה את הכתבה שלי ,כמו שהחבר'ה כבר כתבו למעלה.
    לגבי המיאטה - יש כל כך הרבה שיפורים למיאטות ,שאין לי מושג איפה להתחיל.
    אבל קח בחשבון ששיפורים לרכב יפאני זה סיפור יקר.
    יש חברות כמו MAZDASPEED שמייצרות אחלה דברים למיאטה ויש חברות יפניות "כבדות" כמו HKS או BLITZ שמייצרות קיטים רציניים (ע"ע טורבו). הבעיה היא שכל הציוד היפאני יקר.

    המיאטה סובלת מתת כוח משמעותי וחוסר רצון של המנוע לטפס מעל 4000 סל"ד.
    סט קמשפטים ומיפוי מחדש של הצ'יפ יתנו עוד כ 15 כוחות סוס ומנוע שישמח לעלות בסל"ד.

    אבל אני,אישית, לא היתי מתחיל בזה.
    דבר ראשון ,היתי מסדר למיאטה שלך פילטר פתוח עם צינור אויר קר.
    אח"כ היתי מסדר מע' פליטה. שים לב -לא דוד אחורי בלבד אלא מערכת פליטה שלמה.
    הסאונד (שגם ככה פנטסטי במיאטה) ישתפר פלאים והורדת הממיר והמערכת יתנו כוח ועליה מהירה בסל"ד.

    אח"כ זה צ'יפ וקמשפטים.
    קח בחשבון:
    1 פילטר - 500 שקלים
    מע' פליטה - 4000 שקלים.
    קמשפטים - 5000 שקלים
    צ'יפ - 1500 שקלים.
    גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  8. #6
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    לתומר !! (או כל אחד אחר שמבין בזה

    איך פילטר אויר פתוח משפיע על הצריכת דלק ???
    לי ניראה שמבחינה הגיונית זה אמור להוריד את הצריכה ,האם אני צודק ?
    אין לי רכב ספורטיבי אבל בכל זאת הייתי רוצה לתת לו קצת פלפל ,זאת אחת הדרכים שחשבתי עליהם .
    אגב הרכב המדובר הוא סיטרואן AX 1.4


    דוד.

  9. #7
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    1,147
    כל אגורה על קאמשפטים מיותרת במיאטה לטעמי.

    תוספות הכוח שתראה ע"י פילטר + מיפוי מחשב + מערכת פליטה + קאמשפט לא תעלה על ה 15 כ"ס ומשם כבר אין הרבה מה לעשות (אלא אם כן אתה רוצה להתחיל פירוק מלא של המנוע ולהתעסק עם Throttle Bodies, העלאת יחס דחיסה וכ"ו).

    היום אתה יכול להזמין ישירות מארה"ב קיט טורבו בכ 3,500$ (Greddy+HKS) אשר ייעלה את ההספק ישירות בכ 100 כ"ס.

    משם תוכל להמשיך ולשפר ואין שום מניעה לראות גם 350 כ"ס (אבל כאן מדובר כבר על סכום רציני).

    קח בחשבון דבר אחד, שיפור ברמה שכזו במנוע דורש שיפורי שלדה הולמים כגון מתלים, בולמים וגם דיסקים מוגדלים על מנת שתוכל לעצור (למרות שרפידות טובות יכולות לעזור גם הן).

  10. #8
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של תומR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    east ramt gan
    הודעות
    2,348
    קודם כל - לגבי הת'רד של פוקו - אין חכם כבעל הניסיון ... ופוקו בעל ניסיון רב במאזדה...
    אבל ברצינות- לא מדובר כאן בניסיון להעלות עשרות כוחות סוס - רק לתת למנוע קצת "חיים".
    15 כ"ס יכולים להיות הבדל רציני במיאטה.

    פילטר פתוח אמור להוריד את הצריכה, אבל במציאות הוא רק מעלה, מכיוון שהנהג מתפתה הרבה יותר "ללחוץ".
    גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  11. #9
    פורומניאק
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    הודעות
    5,571

    Re: מנוע 2 ליטר למיאטה ושאר שיפורים

    First of all I would like to appologize about the English, I have a keyboard that doesn't have Hebrew....
    Good to see that Tomer here is still around, you might remember me, I was the guy with the red miata that went off the road in Ramat Ha'Golan right in front of you 6-7 years ago when we all went together to watch the Rally... since then I have been improving my driving and modifying skills with miatas by far - in fact, I am well known in the US to build one of the most radical miata racecars, my little 250 HP beast, and also for being the record holder for miatas around SOW race track in California .
    As for the original question -
    2.0L motors were available only in Japan for the miata, and also in a very limited edition, very expensive and not very powerful.
    Miatas do not take simple modifications like and open air filter and exhaust very well... you might gain 5-6 hp from everything together, that's a lot of money for really not much HP...
    Miatas however do take some other modifgications VERY well, turbos and superchargers are the best.
    The miata motor is originally derived from a turbo car - the Mazda 323 GTX and everything is pretty much ready to put a turbo on it.
    Greddy does not make a turbo for the 1.8L miata, only for the 1.6L ones, HKS do make a turbo kit for the 1.8L but the design of a few of the parts is just terrible since they were built for japanese cars (RHD) vs your LHD car.
    Your best bet to get more HP out of your car and stay within normal amount of $$$ spent, is to buy a used kit from the US, a Jackson Racing supercharger will give you good 40 HP boost at around 0.4-0.5 Bar and is very simple to install.
    You can obviously buy a used Flyin Miata FM2 turbo system and get some extra 125-150 HP that will put your car in the same league like Porsche 911 and Corvette, you will out accelerate an Impreza turbo any day.
    The miata is very reliable with turbos and superchargers, my car has over 200,000 KM on it, out of them 130,000 with turbo and about 16,000 KM on the race track.
    It still has the original motor and transmission in it.
    Camshafts are not going to give you anything unless you have turbo or SC, the best ones to use are the ones that Mazda have in the 99 miata.
    Feel free to ask any more questions,
    Moti Almagor, a miata racer that lives in Los Angeles.
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: Rain Autox.jpg‏ - מספר צפיות: 195 - גודל: 31.4 קילובייט  

  12. #10
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644

    Re: מנוע 2 ליטר למיאטה ושאר שיפורים

    היי מוטי, אין לי מושג איך הגעת לת'רד הזה אבל שים לב לתאריך שלו - לפני יותר משנתיים...

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


  13. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  14. #11
    פורומניאק
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    הודעות
    5,571

    Re: מנוע 2 ליטר למיאטה ושאר שיפורים

    !Funny stuff
    I didn't realize, it came up in a google search, oh well, if someone is still driving a miata out there between the israeli guys and wants to modify it at any point, this will be a good place for them to search for answers
    .Moti

נושאים דומים

  1. מאזדה 3 1.6 ליטר או פורד פוקוס 2.0 ליטר?
    By adih in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08/06/06, 0:45
  2. שיפורים - מיאטה.
    By eitanshay666 in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25/04/05, 17:46
  3. מאזדה 3 2 ליטר או פורד פוקוס (4 דל') 2 ליטר?
    By Soundwave in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 01/03/04, 12:07
  4. מאזדה 6 2 ליטר
    By shay in forum רכב כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06/04/03, 13:13
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11/02/03, 16:31

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •