מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של yakovil
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    276

    ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    לאחר גל תקלות לתקף את הרכב שנה לאחר הקניה(אני די אשם בתקלות-לא נעשה ישור קו לאחר הקניה, ונסיעה במהירויות שלא מתאימות למנוע,ואינם חוקיות-הרבה פעמים מעל 150) אני רוצה לעשות ישור קו בעזרתם של חבריי.

    הרכב הוא פיאט אונו 92 מנוע 1000 פייר.

    1) קודם כל הגיר הולך לעבור שיפוץ/קניה, עוד לא הוחלט סופית.
    2)כנראה יוחלף גם הקלאץ-נראה לפי המצב שנוריד את הגיר.
    3)כיוון שסתומים שגם לא נעשה לאחר שיפוץ הראש.
    4)ניקוי מערכת הקירור ומעבר לנוזל קירור "פאראפלו".
    5)החלפת טיימינג+מותחן וכנראה גם מחזיר שמן(נראה לפי מצבו).
    6)ביקור אצל צביקה(צביקה התכוונתי לבוא מזמן אלא שהיה עמוס בעבודה ולהגיע אליך מאשקלון צריך יום חופש)

    כמה שאלות:
    היכן עוד ממוקמים מחזירי שמן במנוע הנ"ל?
    ראיתי הרבה פעמים שיש נזילה של שמן איפה שמתחבר המפלג.האם ניתן לעשות משהו בנידון?
    ברכב קיים מד טמפרטורת המים שהורכב על ידי הבעלים הקודמים,נראה לי שהשעון מזייף,יש דרך לבדוק את זה?
    היוניט של המאורר באיזה טמפרטורה צריך להפעיל את המאוורר ובאיזה להפסיק?
    איזה שמן ממומלץ למנוע מסוג זה שעבר 200k? עכשיו אני משתמש ב 20-50.


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,249

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    1) הבעתי כבר את דעתי בנושא, גיר 5 הילוכים שיחליף את זה בעל ה-4 אצלך יתן שיפור בתצרוכת הדלק ושקט במהירויות הגבוהות מצד המנוע.
    2) נחכה ונמתין.
    3) כיוון שסתומים נעשה ברכבך ע"י הח' דיסקות, בעת שיפוץ הראש היו אמורים לבצע זאת.
    4) ניקוי מע' קרור היו אמורים לבצע בעת שיפוץ הראש.
    5) רצועת תזמון גם כן היתה אמורה להיות מוחלפת בעת שיפוץ הראש, מהי כמות הנסועה שבצעת מאז שיפוץ הראש?
    6) רק אל תשתה מהקפה(זה משמועות).

    יש לך מחזיר שמן נוסף מאחור, בעת פירוק הגיר תבקש שיוחלף.
    למפלג ישנה טבעת אטימה - O רינג(או רינג).
    לרכבך רצוי שמן מנוע מסוג חצי-סינטטי.
    קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/
    'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/
    טוויטר - https://twitter.com/AmitDim



  4. #3
    מגובב מוביל הסימלון של רפי לין
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2003
    הודעות
    15,250

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    יוניט חום הרדיאטור המקורי מפעיל את מאורר הרדיאטור ב 92 מעלות ומפסיקו ב 87 מעלות (+- 2 מעלות).
    לאחר הוצאת המפלג ממקומו יש מחזיר שמן הניתן להחלפה.
    בברכת חג שמח - רפי לין


  5. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של yakovil
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    276

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    ציטוט kompy כתב: הצג הודעה
    1) הבעתי כבר את דעתי בנושא, גיר 5 הילוכים שיחליף את זה בעל ה-4 אצלך יתן שיפור בתצרוכת הדלק ושקט במהירויות הגבוהות מצד המנוע.
    2) נחכה ונמתין.
    3) כיוון שסתומים נעשה ברכבך ע"י הח' דיסקות, בעת שיפוץ הראש היו אמורים לבצע זאת.
    4) ניקוי מע' קרור היו אמורים לבצע בעת שיפוץ הראש.
    5) רצועת תזמון גם כן היתה אמורה להיות מוחלפת בעת שיפוץ הראש, מהי כמות הנסועה שבצעת מאז שיפוץ הראש?
    6) רק אל תשתה מהקפה(זה משמועות).

    יש לך מחזיר שמן נוסף מאחור, בעת פירוק הגיר תבקש שיוחלף.
    למפלג ישנה טבעת אטימה - O רינג(או רינג).
    לרכבך רצוי שמן מנוע מסוג חצי-סינטטי.
    1)האם החלפת גיר ל5 הילוכים מצריך התאמה כלשהיא לנוע?
    2)אכן צריך להחליף קלאץ כל הדיסקית שחוקה לגמרי.
    3)כיוון השסתומים אכן נעשה-לאחר בירור
    4)הניקוי אכן בוצע אך הומלץ לי באת מעבר לנוזל קירור לבצע את הניקוי שוב
    5)הראש שופץ לפני 2000 קילומטר הטיימינג לא הוחלף -אכן חוסר מקצעיות.
    6)לא הבנתי מה בעניין הקפה...

    לאחר פירוק המפלג לא ראיתי שום רינג שמולבש שם...יתכן שהיה חסר?


    רפי תודה על המידע.

  6. #5
    בעל מקצוע מומחה הסימלון של צביקה.
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    14,691

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    1-כמדומני שהחלפת הגיר מ4 ל5 הילוכים, אינה צריכה שינוי כלשהו, אלא רק בציריות, קיים שינוי כלשהו, המתן
    לתגובות נוספות.
    2- פרוק תיבת ההלוכים לשם החלפת קלאץ שחוק, היא הזדמנות מצויינת לשדרג את התיבת הילוכים מ4 ל5 הילוכים.
    המתן מספר ימים להחלפת הקלאץ, עד שתתברר נושא התאמת תיבת ההלוכים.
    6 - נוש הקפה הוא עיניין של טעם .
    הקפה השחור שאני נוהג להזמין את לקוחתיי, מעורבב עם חוויג, ויש אשכנזים מסוימים, כמו רפי לין למשל , שהחוויג לא ערב
    לחיכו.
    עיניין של טעם כבר אמרתי?
    בברכת
    חג שמח
    צביקה
    ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  7. #6
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של yakovil
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    276

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    הייתי שבועיים באילת לצורכי עבודה ולכן לא היה לי זמן לטפל ברכב.
    נשארו כמה שאלות שלא קיבלתי תשובה עליהן:
    איך נראה מחזיר שמן של המפלג? כשאני מפרק את המפלג אין שם שום מחזיר שמן.
    והאם צריך להחליף עוד דברים כשמשדרגים לתיבה של 5 הילוכים?


  8. #7
    בעל מקצוע מומחה הסימלון של צביקה.
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    14,691

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    זהו לא מחזיר שמן אלא O רינג גדול, מסביב לבסיס המפלג, שמתיבש עם הזמן טגורם לנזיה / הזעת שמן סביב המפלג.

    בקשר לשדרוג תיבת ההלוכים, יתכן ותיהיה אמור להחליך ציריות או מסבים.
    בברכה
    צביקה
    ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


  9. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  10. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של yakovil
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    276

    בעניין: ישור קו פיאט אונו 92 מנוע פייר 1000

    היום קיבלתי הצעת מחיר ממכונאי(אבא של חבר מעבודה) שמוכן לקחת על עצמו את העבודה של החלפת גיר והחלפת קלאץ".
    כדרך אגב הוא אמר לי שככל הנראה הבעיה בגיר היא בגלל שנקרעה גומייה של הציריה, וחומר נכנס לגיר(כל זה מבלי לפתוח את הגיר אלא מהסתכלות "על פניו").השאלה היא, איזה חומר נמצאה בתוך גומיה של הציריות ואם הגיוני שהוא יגרום לגיר להתקע?
    יש עוד משהו הכרחי להחלפה כשמפרקים את הגיר והקלאץ חוץ ממחזיר שמן?

נושאים דומים

  1. צליל מוזר של מים בפיאט אונו
    By The-Devil in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 04/03/09, 17:30
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18/06/05, 1:51
  3. מיקום משאבת המים בפיאט אונו
    By stio in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13/03/05, 0:50
  4. החלפת משאבת מים פיאט אונו
    By DaProphit in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27/02/05, 17:33
  5. [פיאט אונו ] משאבת מים.
    By Superdror in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16/12/03, 20:25

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •