מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: שאלה לגבי קבל של לנזר

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של ARTHURZ
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2003
    הודעות
    88

    שאלה לגבי קבל של לנזר

    שלום לכולם
    אתמול קניתי קבל של לנזר 1.6 פארד ואים הקבל בסכית
    של הברגים הגיה גם איזה נגד קטן בצבע כחול ובספר לא מצוין אליו כלום היתי רוצה לדעת למה הוא משמש?
    בתודה מראש ארתור.


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של MR.sUB
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    הודעות
    2,461

    בעניין: שאלה לגבי קבל של לנזר

    ***תגובות כאלה אתה מוזמן לשמור לעצמך***
    !!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יוני 2004
    הודעות
    368

    בעניין: שאלה לגבי קבל של לנזר

    זה נועד בשביל לטעון ולפרוק את הקבל.

    כשאתה רוצה לטעון, אתה מחבר את הנגד בטור בין הקבל למצבר.(כלומר מינוס קבל למינוס מצבר, ופלוס קבל, דרך הנגד לפלוס מצבר - או להפך, למרות שפחות מומלץ).

    כשאתה רוצה לפרוק, המינוס של הקבל דרך הנגד לפלוס של הקבל.

    דקל



  5. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  6. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של speedman
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2004
    מיקום
    תקוע בכיוון המארכת
    הודעות
    966

    בעניין: שאלה לגבי קבל של לנזר

    ציטוט RazorJunior כתב: הצג הודעה
    זה נועד בשביל לטעון ולפרוק את הקבל.

    כשאתה רוצה לטעון, אתה מחבר את הנגד בטור בין הקבל למצבר.(כלומר מינוס קבל למינוס מצבר, ופלוס קבל, דרך הנגד לפלוס מצבר - או להפך, למרות שפחות מומלץ).

    כשאתה רוצה לפרוק, המינוס של הקבל דרך הנגד לפלוס של הקבל.

    דקל
    לאדם שלא מבין בזה יחשוב שהוא צריך לחבר את קבל במצבר.
    חבר, אתה פשוט מחבר את הקבל כך, את המינוס של הקבל אתה מחבר לשילדה כמו את המגבר כמה שיותר קצר, עכשיו כמובן שצריך להשתמש במאזן מתחים,ולחבר דרכו את הקבל לפני חיבור קבוע של הקבל אתה צריך לטעון אותו ע"י חיבור בטור עם הנגד המסופק ואחרי שאתה רואה במידה ויש לך צג שהוולטג' עלה לגובה המצבר 12-14V אתה מוציא את הנגד ומחבר ישירות את הכבל של הפלוס למצבר.
    זה תרד עם תמונה גם
    http://www.carsforum.co.il/vb/showth...A7%D7%91%D7%9C
    להבא עשה חיפוש, יועיל לכולם.
    דני
    נערך לאחרונה על ידי speedman : 03/04/07 ב-21:48
    PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7
    Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

נושאים דומים

  1. שאלה לגבי הוספת קבל...
    By ALFA ROMEO in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25/02/06, 21:52
  2. שאלה לגבי קבל
    By ROEE7 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 31/07/05, 19:23
  3. שאלה לגבי קבל והתקנה
    By mdma in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09/02/05, 3:59
  4. קומפוננטים של סרווין ווגה או לנזר+ (שאלה לגבי סאב מסויים)
    By BMW in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14/12/03, 8:27
  5. שאלה לגבי קומפוננט של לנזר VB6.1
    By Kiryati in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29/09/03, 13:37

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •