מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2004
    הודעות
    95

    תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    שלום לכולם וחג שמח!!.

    היום נסעתי עם הפונטו שלי דגם S75 שנת 95
    בעליה.
    ושמעתי בום מכיוון המחסה מנוע שלי והאוטו התחיל לקרטע ממש ואז עצרתי מיד את והחנתי בצד כמובן שהדממתי.
    לא אני לא צריך לספר לכם את המחשבות שעברו לי בראש שאני חשבתי שהלך ראש מנוע!!
    קיצור יצא לי קצת עשן מאיזור המנוע מלמעלה.
    התחלתי לפרק את המסנן אוויר
    ואחד פלאגים פשוט התפוצץ ואף החוצה מהחור שלו והמיס מהחום הרב את הצינור הזרקה שהיה מחובר אליו.
    למזלי היה לי פלאגים חדשים באוטו הוצאתי את הישן השרוף וסמתי חדש.
    רק מה עכשיו האוטו מקרטע לי אני חושב בגלל שהצינור שמתחבר לפלאג הוא לא שלם עכשיו כמו שהוא היה לפני אז אני משאר שהזרימה של הדלק לא סדירה.
    מישהו מכיר את התקלה\בעיה הזו?
    זה לא נפוץ נכון?
    יכול להיות פלאג דפוק מהמפעל?
    נ.ב פלאגים שהיו אלא פלאגים של חברת באוש!!.


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    הודעות
    784

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    צינור הזרקה מחובר לפלאג? אולי התכוונת לחוט הצתה?
    פלאג, כשהוא עף, אם היה סגור כמו שצריך, זה רק בגלל שהוא נשבר. אם הוא נשבר - נשארה חתיכה בפנים, ואני לא יודע לאיזה מקום הברגת פלאג חדש. והאוטו מקרטע, אולי, בגלל שבורח הניצוץ מחוט ההצתה הקרוע\פגוע. ואם הפלאג עף בשלמותו, אז הוא לא היה מוברג כמו שצריך - יש לשער שאתה הברגת אותו?

    אני בד"כ בעד טיפול עצמי, אבל מציע ביקור במוסך.

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2005
    הודעות
    430

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    אם הפלאג התפוצץ לא חששת שאיזשהו שביב ממנו נכנס למנוע ?


  5. #4
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2004
    הודעות
    95

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    כן אני באמת חושש שנכנס לי חלק קטן מהסוף של הפלאג למנוע
    זה יכול לגרום לי לנזק?
    וכן אני עשיתי טיפול 10 ואני כבר עשיתי את זה מספר פעמים לאוטו הזה ולמכניות אחרות ולא היה כלום בחיים.
    קשה לי להאמין שלא חיזקתי אחד מהפלאגים כמו שצריך!!


    וכן הפלאג אף עם ההברגה שלו מתוך החור שהוא ישב,למזלי היה אפשר להבריג פלאג חדש בלי בעיה!!.
    והחוט שמתחבר לפלאג חצי ממנו נמס ועכשיו החוט יושב על הפלאג בצורה רופפת
    ונראה לי מזה נוצר לי הקירטוע!.

  6. #5
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    הודעות
    784

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    החתיכה שנפלה למנוע - אם היתה - כנראה כבר עפה דרך שסתום פליטה, ואת כל הנזק שהיא יכולה לעשות, כבר עשתה. לא הייתי דואג לזה יותר מדי, אם זאת רק חתיכה קטנה מהחרסינה (או, אולי, בכלל לא עפה חתיכה). לעומת זאת, אם נשאר לך החלק עם ההברגה מהפלאג הישן בתוך החור, ובנוסף לו הברגת פלאג חדש - אז במקרה הטוב הפלאג פשוט לא יושב במקומו ולא אוטם (וכמובן, הניצוץ שלו לא שווה כלום ואין דחיסה בצילינדר), ובמקרה הגרוע כבר דחפת פנימה את החלק עם ההברגה של הפלאג הישן, והוא עדיין שם וכרגע לועס לך את הצילינדר - אם זה ככה, קברת את המנוע שלך במו ידיך.

    אני אחזור על ההצעה שלי, רק הפעם פחות בעדינות:
    אין לך מספיק ידע כדי להבין, אם משהו שאתה עושה יכול להיות מועיל או מזיק. חשבתי לרשום את זה אחרי "בלבול" על חוטי הצתה, אבל עכשיו, אחרי הברגת פלאג למקום בלי לבדוק, מה נשאר שם מהפלאג הישן (אתה צריך לראות את הפלאג שעף ולדעת מיד, אם הוא שלם או לא, ואם הוא לא - להניח שכל מה שלא נשאר עליו, נשאר במקום שלו במנוע), תעשה לאוטו שלך טובה, לך למוסך או לפחות למישהו שמבין מספיק, ותראה לו גם את שאריות הפלאג הישן (או תצלם אותם ותעלה את התמונה לכאן). הגמגום של המנוע די בוודאות נובע מחוט הצתה שנמס, אבל יש סיכוי שזה בכלל לא הגורם היחיד.
    אם הפלאג עף בשלמותו, וכל הבעיה שלך תסתכם בהחלפת חוטי הצתה, אז ממילא זה לא יעלה לך הרבה. ואם זה לא ככה - כדאי שתדע את זה כמה שיותר מוקדם, אולי יספיקו למנוע עוד נזק.

  7. #6
    Adminiac הסימלון של danniel
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2002
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    17,174

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    יצא לי כבר לראות מצתים שהאלקטרודה הפנימית התרוממה ועפה החוצה.
    שזה קרה בפעם השנייה באותו המיקום במנוע הבנו שיש בעיה, ולאחר חיפושים נרחבים מצאנו מזרק סתום מעט, שגרם לתערובת ענייה, חום רב וצילצולים בצילינדר הסורר.

    אך אי מתאר לעצמי שזה גם יכול להגרם מפגם במצת עצמו. החלף חוטי הצתה ובדוק את הפעולת המנוע.


  8. #7
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2004
    הודעות
    95

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    ציטוט Jack_R1 כתב: הצג הודעה
    החתיכה שנפלה למנוע - אם היתה - כנראה כבר עפה דרך שסתום פליטה, ואת כל הנזק שהיא יכולה לעשות, כבר עשתה. לא הייתי דואג לזה יותר מדי, אם זאת רק חתיכה קטנה מהחרסינה (או, אולי, בכלל לא עפה חתיכה). לעומת זאת, אם נשאר לך החלק עם ההברגה מהפלאג הישן בתוך החור, ובנוסף לו הברגת פלאג חדש - אז במקרה הטוב הפלאג פשוט לא יושב במקומו ולא אוטם (וכמובן, הניצוץ שלו לא שווה כלום ואין דחיסה בצילינדר), ובמקרה הגרוע כבר דחפת פנימה את החלק עם ההברגה של הפלאג הישן, והוא עדיין שם וכרגע לועס לך את הצילינדר - אם זה ככה, קברת את המנוע שלך במו ידיך.

    אני אחזור על ההצעה שלי, רק הפעם פחות בעדינות:
    אין לך מספיק ידע כדי להבין, אם משהו שאתה עושה יכול להיות מועיל או מזיק. חשבתי לרשום את זה אחרי "בלבול" על חוטי הצתה, אבל עכשיו, אחרי הברגת פלאג למקום בלי לבדוק, מה נשאר שם מהפלאג הישן (אתה צריך לראות את הפלאג שעף ולדעת מיד, אם הוא שלם או לא, ואם הוא לא - להניח שכל מה שלא נשאר עליו, נשאר במקום שלו במנוע), תעשה לאוטו שלך טובה, לך למוסך או לפחות למישהו שמבין מספיק, ותראה לו גם את שאריות הפלאג הישן (או תצלם אותם ותעלה את התמונה לכאן). הגמגום של המנוע די בוודאות נובע מחוט הצתה שנמס, אבל יש סיכוי שזה בכלל לא הגורם היחיד.
    אם הפלאג עף בשלמותו, וכל הבעיה שלך תסתכם בהחלפת חוטי ההצתה, אז ממילא זה לא יעלה לך הרבה. ואם זה לא ככה - כדאי שתדע את זה כמה שיותר מוקדם, אולי יספיקו למנוע עוד נזק.

    שמע אני לא מכונאי רכב מוסמך אבל בשביל עזרה ראשונה בדרך כדי שאני יכול להמשיך לנסוע תיקנתי לבד את הבעיה
    עכשיו כמו שאתה מתאר בדקתי היטב את הפלאג שעף,שלא חסרה לו שום חתיחה מאיזור ההברגה ,זה גם מה שהדאיג אותי שהפלאג עף ונשארה ההברגה בפנים!.
    בדקתי אולי החלק של המצט התחתון שעשוי מחרסינה נשבר ולא יותר מזה.
    בגדול גם אני הסתכלתי לאיזור ההברגה וזה היה בסדר וגם שהברגתי את הפלאג החדש זה הלך מאוד חלק ממש לא היה משהו שהפריע לי להתקין אותו שם .
    בגדול אני מחר הולך למוסך לבדיקה ורציתי לדעת עם אני אמור להחליף את כול חוטי ההצתה או רק את החוט הפגום וכמה זה אמור לעלות לי סדר גדול?


  9. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  10. #8
    Adminiac הסימלון של danniel
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2002
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    17,174

    בעניין: תקלה נדירה בפונטו או טיפול לקוי?

    חוטי הצתה מגיעים כסט, לא חושב שתוכל להשיג חוט בודד, גם לא מפרוקים.

    סטים תחליפים מגיעים עד ל 150 ש"ח ומקוריים יכולים לעלות כפול וצפונה.

    סרקו את הפורום עם מנוע החיפוש, אני בטוח שתמצא מחירים של חוטי הצתה לפונטו דור I.

נושאים דומים

  1. תקלה חשמלית (כנראה) בפונטו 97.
    By avi9899 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19/12/06, 0:03
  2. תקלות ראש מנוע פונטו 2000 טיפול לקוי?
    By mrD in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15/09/06, 11:49
  3. בעייה בטיימינג עקב טיפול לקוי במוסך
    By eli.s in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01/06/05, 15:05
  4. תקלה בפונטו - איתות גורם לתקתוקים חשמליים ?
    By פגושון in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21/02/05, 8:18

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •