דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 19

נושא: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

  1. #1
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של Freak_Miky
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    2,645

    [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    עקב זמן רב פנוי, אני שוקל את האפשרות לקנות רכב אספנות כלשהו במצב נסיעה ולשפץ לאט לאט. הכיוון הוא רכב קטן ופשוט, עברתי קצת על מודעות באינטרנט והגעתי ל-Autobianchi שהוא גם Abarth (הבנתי שזה דגם ספורט) עם מנוע 1000 ומשנת 1979 - ראיתי את התמונה, ונראה במצב טוב (מצורפת תמונה). המוכר דורש 2000 ש"ח וזה בסדר לדעתי, אם הרכב במצב נסיעה.

    ראשית, אני רוצה לשפץ את הרכב מכנית ורק לאחר מכן להתחיל בשיפוצים קוסמטיים (אם בכלל).

    בנוסף הרכב יהיה רכב ראשון לכל דבר, לא היה בבעלותי רכב בעבר ואני נהג חדש. בגלל זה הייתי מעוניין לברר קצת עלויות ואילו בעיות עלולות לצוץ בעת השיפוץ או סתם באמצע נסיעה. כל פרט נוסף יעזור, אז אל תשכחו דבר.

    תודה.
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 1_6_1_96122_20070306120353.jpg‏ - מספר צפיות: 300 - גודל: 25.7 קילובייט   שם: lancia_a112_1.jpg‏ - מספר צפיות: 134 - גודל: 45.3 קילובייט  

    Just daily 07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis
    HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

    מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    כותב. הרבה. הסימלון של השושנים
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2003
    הודעות
    11,642

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    אתה מתכוון חוץ מנדירות חלקים חלקי פח ופנים והעובדה שהיא עדיין לא רכב אספנות, ויש לה נהיגה המצריכה נהג מיומן ויד בוטחת. נטייה טיבעית לבלות על הגב ובגלל המרווח המצומצם בין הפרונט לחלקי המנוע רובם עברו תאונה קשה כזו או אחרת, ולפח נטייה טבעית להתחמצן במהירות ולהפוך לפירורי מתכת פריכים, פלסטיקים מתעוותים ומאבדים צבע, וכיסאות קורסים?....תחטוף! ממולצת-רן
    פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2006
    הודעות
    279

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    הייתי מציע לך לרכוש רכב יותר ששורד את תלאות הזמן ובעל ערך אספני יותר

    אם כבר אתה מוכן להשקיע את כל מירצך ואולי חלק מכספך,הרי ברור לכולנו שזה יסתכם בפי כמה מסכום הקנייה.

    בהצלחה וחג שמח.


  5. #4
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של Freak_Miky
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    2,645

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    ציטוט ELI_YAHO כתב: הצג הודעה
    הייתי מציע לך לרכוש רכב יותר ששורד את תלאות הזמן ובעל ערך אספני יותר

    אם כבר אתה מוכן להשקיע את כל מירצך ואולי חלק מכספך,הרי ברור לכולנו שזה יסתכם בפי כמה מסכום הקנייה.

    בהצלחה וחג שמח.
    אני פתוח להצעות, אבל רצוי משהו פשוט, קטן ולא מורכב מדי.
    Just daily 07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis
    HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

    מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  6. #5
    חדש בפורום (< 41 הודעות) הסימלון של יפתח
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2004
    הודעות
    26

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    במידה ותחליט לא לקנות, אודה על קבלת הטלפון של בעל הרכב.
    הטלפון שלי 0522775076

  7. #6
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של Koby Millo
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    3,316

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    אם זו אבארט מקורית - אל תחשוב פעמיים, למרות שכיוון המנוע ימרר את חייך... היה ידוע שכיוון קרבורטור בירושליים לא מחזיק מעמד בתל-אביב בגלל השינוי בגובה והלחץ האטמוספרי .
    הביאנקי הרגילות היו גם הן מכוניות זריזות ומהנות, והמכניקה שלהן פשוטה יותר - זהה לפיאט 127 מאותן השנים. האבארט היתה עצבנית הרבה יותר, וכמו שכתב רן, זה כלל גם את ההיגוי בנוסף על המנוע. בקיצור - בידיים לא מיומנות ו"מתלהבות" (כלומר - נהג חדש...) הן נטו להתהפך. אפילו עיתונאי רכב ידוע ("הגורו") הפך אחת כזו במבחן דרכים.
    יש כאן כמה "משוגעי ביאנקי" בפורום - הם בטח יפציצו אותך במידע עוד מעט.

    MGC Roadster 1969
    Jaguar 420 1967

  8. #7
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של yonix250
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2005
    הודעות
    552

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    מיקי כמו שאמרתי לך כבר.אני אשמח לעזור לך בכל מה שאפשר.
    אם תיהיה בעל אבארט,זה בכלל יהיה מגניב.
    למיטב ידעתי זו תיהיה הראשונה ששמישה כרגע בארץ.
    חג שמח,ובהצלחה.

  9. #8
    משתמש לא נורמאלי הסימלון של ishpuz
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    4,827

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    לפי התמונה זו לא אבארט מקורית, או לפחות מכסה המנוע שלה לא מקורי.
    לאוטוביאנקי אבארט היה כונס בולט על מכסה המנוע.

  10. #9
    כותב. הרבה. הסימלון של השושנים
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2003
    הודעות
    11,642

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    האברטים, לא שרדו כי נפלו למקום הכי פחות מתאים להם בעולם, למציאות שלא הכירה כלי רכב אקזוטיים ובאמצם את המונח "אם אין מה שאוהבים אוהבים מה שיש" חיש מהר חלפה השמועה בשכונה כי יש גמד מהיר וספורטיבי שנותן בראש, לגדולים וחזקים ממנו, את השמועה שקיבלה חיזוקים מכתבי עיתון מוטורי ומתחרהו, מהירו להפיץ כל דרדקי הנהיגה, וכל מי שיכל לשים עליה יד, מחירה הצנוע יחסית עשה אותה ברת השגה גם לכאלה שלא היו אמורים לשים עליה יד בכלל, וכל מי שנהג באחיות הנחותות שלה חשב שעכשיו הוא הופך לנהג מרוץ בתוספת של שקל תישעים. נהיגה על חודו של סכין גילוח הגה עצבני ומשקל זבוב גרמו להרבה נהגים למצוא עצמם בפוזות מביכות במיוחד ולפחחים לחבב את הרכב המיוחד שהבטיח שלא להשאיר אותם מובטלים לעולם....
    איכויות הדלק והשמנים, החיפוף והקומבינה, יחס הדחיסה הגבוה וניצולת המנוע בטורים גבוהיים הבטיחו בלאי מואץ ומפגשים תכופים מהממוצע עם בעלי המוסכים שהתיחסו לנסיכה כאל עוד ביאנקי פשוטה. הבטיחות הפיזית והמבנה הבטיחו שגם במפגש קל יחסית מול עצם קשה אחר, תתכן פגיעת שסי משביתה וירידת הערך שלהם בשנים הראשונות היתה עצומה, רובם הגיעו לידיים לא ראוייות וסיימו חייהם במהירות יחסית, ולא זכו ליחס הראוי להם! החלודה והאיכות האיטלקית של אותם שנים השלימו את המשימה, נדיר לראות היום ביאנקי נוסעת במצב טוב וחיזיון אחרית הימים לראות אברט נוסעת על כבישי ארץ הקודש...לאחרונה איתרתי אחת מודל 81 (בעייתי בפני עצמו) במצב מעורר רחמים אבל מקורית ושלמה יחסית ונעשים מאמצים רצינים לבדוק מצב לאשורו, אם יהיו לי בשורות אני מקווה לספר לכם ולשתפכם בתמונות בינתיים אני רק מברך על כל אברט נוסעת-רן

    פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #10
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של edan839
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    פותח את הגג
    הודעות
    3,275

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    איך אפשר לזהות אבארט מקורית?

    יש משהו מיוחד/שונה מהדגם הרגיל?,
    חבר מועדון החמש.
    Mazda MX5 nc2 2010 RHT
    BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

  12. #11
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Yishay
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2004
    מיקום
    צפונה למרכז
    הודעות
    1,520

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    ציטוט Freak_Miky כתב: הצג הודעה
    - ראיתי את התמונה, ונראה במצב טוב (מצורפת תמונה). המוכר דורש 2000 ש"ח וזה בסדר לדעתי, אם הרכב במצב נסיעה..
    שוחחתי עם הבחור לפני מספר שבועות.
    הרכב נוסע אבל הוא הורד מהכביש בעבר. הוא אומר שזה אברט אבל לא בטוח בכך. לדעתי אישפוז צודק בנושא מכסה המנוע.
    למיטב זכרוני הבחור כרגע לא בארץ.
    עד כאן ע"פ הטלפון.

    למיקי
    אם אתה צריך אברט לחלקים כי יש לך כזה - 2000 ש"ח לאחד נוסע זה לא סוף העולם.
    מאחר ואין לך , תתחיל ברכב שונה , וכבר פרטו כאן למה.
    בנושא הזמן הפנוי : אתה מוזמן , יש אצלי המון מה לשפץ.

    חג שמח
    ישי


    " בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

  13. #12
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של nik
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    185

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    בשנתון הזה לא היה כונס בולט על מכסה המנוע , הוא הגיע בשנות ה-80
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: 131.jpg‏ - מספר צפיות: 146 - גודל: 63.8 קילובייט  


  14. #13
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של shais01
    תאריך הצטרפות
    יוני 2005
    הודעות
    743

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    ציטוט nik כתב: הצג הודעה
    בשנתון הזה לא היה כונס בולט על מכסה המנוע , הוא הגיע בשנות ה-80
    אתה טועה.
    בשנת 79, הסדרה הרלוונטית ל A112 היתה הסדרה הרביעית (וזו שבגדול המשיכה את אותו הקו העיצובי עד לסוף היצור).
    היה לאבארט שלה כונס אויר, זהה לזה של הדגמים המאוחרים יותר.

    בכלל, הA112 הזו נראית קצת מוזר - כונסי האויר על הקורות האנכיות האחוריות (מאחורי חלונות הצד האחוריים) צריכים להיות מפלסטיק שחור ובמראה של מעין גריל. כאן הם בצבע הרכב וחלקים, בדיוק כמו בסדרה 6-7 של 84 ואילך.
    האגזוז נראה שמסתיים בצד שמאל - מעיד על ג'וניור ולא על אבארט.
    אבל יש שתי בדיקות פשוטות וחד משמעיות:
    פתח מכסה מנוע - יש כיתוב אבארט מוטבע על מכסה השסתומים ועל בית מסנן האויר? יש מצנן שמן בצד הרדיאטור?
    בשנתון הזה - הפאנל הקדמי נראה כמו הדגמים המאוחרים יותר או מורכב משני שעונים מעוגלים ומיושנים למראה?
    (בשנתון הזה, באופן מוזר, כל דגמי הA112 זכו לעיצוב פנים מחודש משמעותית, מלבד הג'וניור, שנשאר עם בגדול העיצוב מתחילת היצור).
    ובנוסף - יש הילוך חמישי? לג'וניור היו רק ארבעה.

    את כל שציינתי למעלה ניתן לשנות בקלות יחסית, אך בעלות גבוהה, לכן אם כל הבדיקות לעיל מעידות שזו אבארט, כנראה שזו אבארט...

    בכל מקרה, שלח אלי את מספר השילדה המלא ואת מספר המנוע, ונוכל לוודא באופן סופי.

    שי
    166, קאפה, GTV, קופה.

  15. #14
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של ירון פ
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    הודעות
    2,915

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    לאוטוביאנקי הנ"ל ישנם גם פנסים אחוריים שאינם מתאימים - הפנסים המורכבים עליה הינם של הדגם ששווק בארץ משנת 1984 עד 1986.

    לעניין אברט ליומיום - אני איני ממליץ!!

    בעת שירותי בצבא "שיכנעתי" בחורה לרכוש אוטוביאנקי אברט ונהגתי עליה לעיתים. כבר בזמנו (והיא ביתה בת כ-6) המרכב היה לאחר תיקונים מסיביים (שילוב של תאונות וחלודה פושעת). הנהיגה היתה לעיתים מפחידה - ההיגוי חד...אולי חד מידי והרכב סובל מתת היגוי מסוכן. כשהרכב מתיישן הגיר נהייה מעורפל - והנהג יודע באיזה הילוך הוא מצוי רק...כאשר הוא עוזב את דוושת המצמד.

    אין ספק שהרכב הרגיש "חזק" (ובזמנו נהגתי ביומיום על סובארו 1800 גיר רגיל) ומאד קיצוני בהתנהגותו - בידיים לא מיומנות ועם קצת עודף ביטחון עצמי - זהו המתכון הבטוח לתאונה.

    לסיכום - אין ספק שמדובר ברכב מעניין וקלאסי - אבל למטרת תחביב בלבד ולא כרכב ראשון.
    LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963
    CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"
    וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #15
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של shais01
    תאריך הצטרפות
    יוני 2005
    הודעות
    743

    בעניין: [בתכנון] רכב אספנות ראשון - Autobianchi A112 Abarth

    ציטוט ירון פ כתב: הצג הודעה
    לאוטוביאנקי הנ"ל ישנם גם פנסים אחוריים שאינם מתאימים - הפנסים המורכבים עליה הינם של הדגם ששווק בארץ משנת 1984 עד 1986.

    .
    צודק!
    הפנסים שייכים לסדרה 6-7.

    שי

    166, קאפה, GTV, קופה.

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 23/02/09, 17:57
  2. תגובות: 47
    הודעה אחרונה: 18/09/08, 20:56
  3. רכישת רכב אספנות ראשון - מחפש המלצות
    By inonlevy in forum רכבי אספנות
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12/02/07, 12:30
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11/01/07, 19:53
  5. מיני מיינור כרכב אספנות ראשון
    By nitch in forum רכבי אספנות
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03/03/05, 13:33

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •