דף 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 36

נושא: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

  1. #1
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    IAF
    הודעות
    2,330

    מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    שלום לכולם.
    סוף סוף יש קצת זמן פנוי למערכת שלי , אני רוצה לנסות לחבר את הסט שלי בבי אמפינג , ולעשות את כל החיתוכים דרך הHU (המ"ע בחתימה), עכשיו, זהו נסיון ראשוני שלי לבצע את החיבור בצורה כזאת כך שאני אצתרך את העזרה שלכם .
    אני מאמין שבמשך התרד יצוצו לי הרבה שאלות, אז בינתיים לשאלה הראשונה:

    1. בכדי לא לעשות טעות פתאלית ולשרוף משהו, אני רוצה להעביר את המתג על הHU שלי למצב NW 3 WAY , אבל עדיין להישאר עם הקרוסים הפאסיביים בכדי שישמרו על הסט, ובינתיים אני אוכל "לשחק" עם הכיוונים במקביל עם המנואל של המכשיר בכדי ללמוד את כל הפונקציות שיש שם ולצבור קצת נסיון - האם יש בעיה כלשהי עם זה?

    בינתיים זה הכל.
    תודה מראש לעונים.

    בוריס.


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Super_T
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2006
    מיקום
    Planet Home
    הודעות
    1,298

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    לדעתי יהייה עליך להוריד את הקרוסים שיש לך כעת .
    קודם תקרא את ההוראות מהחוברת לאחר מכן תשחק עם החיבורים .

    תומר
    אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא

  4. #3
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    IAF
    הודעות
    2,330

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך,
    בשלב ראשוני זה - אני לא רוצה להגיע לשום תוצאות כיוון כלשהן , כלומר אני רוצה רק לראות/ללמוד את הפונקציות שעומדות לראשותי ברגע שאני מעביר את המתג ל3WAY NW , אך ביחד עם זאת לשמור על הסט משריפה כתוצאה מכיוון לא נכון.


  5. #4
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Super_T
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2006
    מיקום
    Planet Home
    הודעות
    1,298

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    במקרה הזה - תוריד ווליום לאפס ותשחק עם זה איך שבא לך .
    (פשוט לא בטוח שתשמע שינוי בגלל הקרוס .)

    תומר
    אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא

  6. #5
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    IAF
    הודעות
    2,330

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    טוב כמה עדכונים! דבר ראשון השד לא נורא כל כך כמו שחשבתי.
    1.הורדתי את הקרוסים וחיברתי ישירות כל אלמנט ליציאה של המגבר.
    2. הוצאתי את הHU והעברתי את הסוויץ למצב NW.
    3. הורדתי את הגיינים לMIN .
    4. הדלקתי את ההד יוניט! - ואז התגלה בפניי עולם חדש של כיוונים וחיתוכים ואופציות שלא ראיתי בחיים שלי.
    (אני יודע שאני נשמע כמו איזה ילד מתלהב מצעצוע חדש ).
    5. אחרי כיוונים רבים הגעתי לתוצאות מסויימות שאני רוצה חחות דעת ממכם על הנתונים:

    lpf - 63hz, 24db/oct
    mid hpf - 63hz, 24db/oct
    mid lpf - 2khz, 6db/oct
    high hpf - 2khz, 18db/oct

    מה אומרים החכמים? הכיוונים פחות או יותר נכונים?

    חשוב לציין שלא נגעתי עדיין באקוולייזר 16 ערוצים, וגם לא בטיים אליגמנט.
    מחכה לתגובות.

    בוריס.

  7. #6
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של $DRAGSTER$
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2005
    הודעות
    2,246

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    ציטוט gti1980 כתב: הצג הודעה
    lpf - 63hz, 24db/oct
    mid hpf - 63hz, 24db/oct
    mid lpf - 2khz, 6db/oct
    high hpf - 2khz, 18db/oct
    חיתוכים סה"כ מאוד הגיוניים..
    איך נשמע בנתיים?

    HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  8. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    IAF
    הודעות
    2,330

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    חי, הרבה יותר חי, המידים כאילו היתעוררו משינת חורף .
    בטויטרים כמעט ואין הבדל.

  9. #8
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של $DRAGSTER$
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2005
    הודעות
    2,246

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    ציטוט gti1980 כתב: הצג הודעה
    חי, הרבה יותר חי, המידים כאילו היתעוררו משינת חורף .
    בטויטרים כמעט ואין הבדל.
    אני בהחלט צריך לשמוע זאת..
    יש מצב אני יקפוץ אלייך אם בא לך
    HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  10. #9
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של speedman
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2004
    מיקום
    תקוע בכיוון המארכת
    הודעות
    966

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    גם אני בדיוק עשיתי את זה אתמול אבל לצערי עדיין בלי קומפ'. קידמיים HIGH אחוריים MID וסאב LOW ישר שמעתי את ההבדל ברמקולים.
    דבר אחד לא הבנתי זה למה הרמקול נהפך בפזה כאשר תוחמים MID עם סלופים זהים?

    PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7
    Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

  11. #10
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Super_T
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2006
    מיקום
    Planet Home
    הודעות
    1,298

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    באותה נשימה , אני כיוונתי מחדש את כל הקרוס אובר שלי בעזרתו של דייגו (D.I.G) בשישי.

    המידים מעולם לא נשמעו טוב יותר .

    תומר
    אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא

  12. #11
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    IAF
    הודעות
    2,330

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    ציטוט speedman כתב: הצג הודעה
    גם אני בדיוק עשיתי את זה אתמול אבל לצערי עדיין בלי קומפ'. קידמיים HIGH אחוריים MID וסאב LOW ישר שמעתי את ההבדל ברמקולים.
    דבר אחד לא הבנתי זה למה הרמקול נהפך בפזה כאשר תוחמים MID עם סלופים זהים?
    למה אתה מתכוון? (מה שהדגשתי באדום).

  13. #12
    .Ssangyong. Das Auto הסימלון של איתמר
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    הודעות
    18,407

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    הטיפ היחיד שאני יכול לתת לך הוא שאם אתה רוצה הגנה מקסימלית לטוויטרים בחר נקודת חיתוך גבוהה כמה שיותר עם הסלופ המקסימלי.
    משמע חיתוך ב 1,800 עם 6 DB הרבה פחות בטוח מחיתוך ב 2,500 ו 24DB.
    הטיים קורקשן במצב NW הוא צעצוע נחמד, אבל מאוד קשה לכוון את כל האלמנטים ככה. שים לב שכשאתה מכוון את הטיים-קורקשן של הסאב אתה צריך להזיז את שני הערוצים ולא רק ערוץ אחד, זה סתם מעצבן.

    אגב, לטעמי במצב "פלאט" ההד-יוניט הזה די מדוייק. שיחקתי עם האקולייזר ולא מצאתי שום צורך לשנות משהו (חוץ מהבאסים, אבל זה בגלל הרמקולים).

    אני שמח שיש עוד מישהו שגילה את נפלאות הבי-אמפינג.

    איתמר.

    "מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  14. #13
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של speedman
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2004
    מיקום
    תקוע בכיוון המארכת
    הודעות
    966

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    פשוט העברתי למצב הזה כי הייתי חייב לראות ולשחק עם הפונקציות שלו
    אז המידים זה ה6X9 האחוריים שלי והיי זה הרמקולים הקדמיים המקוריים שד"א מנגנים לא רע בהגברה של 25W מהמגבר
    PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7
    Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

  15. #14
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    IAF
    הודעות
    2,330

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    טוב, אחרי עוד כמה שעות ישיבה ברכב עם "חיוך דבילי" , יש קצת שינויים ובעיות גם.

    1. פאזה של טויטר שמאל - הפכתי, והבמה קצת היתאזנה מבחינת הנהג כמובן.
    2. יש רשרושים קצת מהטויטרים, - למרות שהגיין של הטויטרים על 1/3.
    2 ב. - יש פאק מצד ימין גם מהוופר אבל בעיקר מהטויטר ברגע הכיבוי HU .

    אני יודע שבמקרים מסויימים יש צורך בחיבור קבלים קטנים לטויטרים - האם להתקין?

    יש היתייחסות?


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #15
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של QUATRO
    תאריך הצטרפות
    יוני 2006
    מיקום
    אוכל פומלה...
    הודעות
    718

    בעניין: מבקש עזרה בחיבור בי אמפ להייבריד אוביישן + כמה שאלות נלוות

    אני לא יודע איזה מגבר יש לך (VX...נשמע כמו גז עצבים ) אבל בכל מקרה בזמנו לא מצאתי טעם לחיבור הסט הנל' בבי-אמפינג. פשוט לא שמעתי הבדל משמעותי.
    הייתי מציע לתת פשוט לסט, הספק משמעותי כמו שמגיע לו. אצלי הוא עבד על 130 וואט RMS.
    בהצלחה

    "אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

דף 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טיפים לבי-אמפ של הייבריד אוביישן.
    By tfishler in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05/01/07, 15:00
  2. עזרה בבחירת הגברה להייבריד אוביישן
    By gti1980 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 14/12/06, 1:12
  3. מבקש עזרה למציאת חנות באילת + כמה שאלות
    By gti1980 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28/08/06, 0:31
  4. סקר לבעלי הייבריד אוביישן שמעבידים את הסט בבי-אמפ
    By silver.d in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 12/07/06, 20:13
  5. עזרה ודעה בקשר להגברה אקטיבית (בי אמפ)
    By יגאל בנץ in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11/05/06, 15:24

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •