מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Gregos
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    מיקום
    <-----> ?!
    הודעות
    321

    התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    שלום רב .

    לפני מס' ימים , הצלחתי להכניס את הרכב בעמוד. קצת חול על הכביש והרבה חוסר נסיון תרמו את שלהם.
    אמנם ההתנגשות היתה במהירות נמוכה , הנזק היחסי גבוה ביותר ותיקון פחחות במוסך אינו בא בחשבון ( משום שעלותו תהיה כפליים- שלוש מערך הרכב עצמו).

    הרכב הינו פורד פיאסטה 87 .

    הנזק הישיר הינו :

    מכסה מנוע
    פאנל קדמי
    פגוש קדמי
    רדיאטור מפוצץ
    * החלקים הנ"ל זקוקים להחלפה ואינם ברי תיקון.

    קורת רוחב קדמית ותושבת הגיר ( מעין מוט ארוך עליו יושב הגיר ובקצהו נמצאת לולאת גרירה) קיבלו עיקום קל . עקב כל ישנו קושי בשילוב הילוכים ( ככל הנראה מהתזוזה שמקשה על תנועת הסלקטור).

    בעיקרון הרכב ( הדגם) עצמו אינו שווה השקעה בתיקון ועדיף לי לחסוך את כאב הראש ופשוט למצוא רכב אחר.


    אבל,

    מאז שהרכב אצלי ( 8 חודשים) השקעתי בו הרבה מאד זמן וכסף בהבאתו למצב מכאני טוב והחלפתי בו כמעט את כל החלקים המכאניים לחדשים.

    הרכב הרגיש והתנהג כאילו היה בן שנה ולא 20 . יהיה עצוב להוריד את ההשקעה העצומה לטמיון ולהתחיל מאפס עם רכב אחר .

    אל כן חשבתי לנסות ולתקן את מירב הנזקים בעצמי ולהשאיר את המעט שלא יהיה באפשרותי לבצע לבד לבעלי מקצוע.


    המחשבה שלי כזאת:


    בשלב הראשון חשבתי לרכוש פיאסטה עם מנוע גמור ( ישנן לא מעט כאלה בשוק במחירים מצחיקים) , ולהשתמש בה כתורמת איברים.

    את הרכב שלי ( לאחר פירוק החלקים הפגועים) לגרור למוסך פחחות ולבצע מתיחה וישור לקורת הרוחב .
    בשלב השני להרכיב את חלקי הפח ( מכסה מנוע, פאנל קדמי ואולי גם כנפיים) , לבצע פחחות ( שיוף , צבע בסיס ) לבד ולהחזירו לפחח למטרת צביעה .

    לאחר שהרכב יחזור אלי תקין , להתקין רדיאטור ו.. זהו למעשה .


    לאור המצב הנ"ל , יש לי מספר שאלות אליכם ,

    1 כיצד מחוברים הפאנל הקדמי והכנפיים לגוף הרכב?
    2 מהי בערך עלות של מתיחה ? לא מבקש הצעות מחיר אלה יותר טווח ( מאות/אלפים)
    3 האם לדעתכם כוון החשיבה שלי נכון או שאני מכניס את עצמי יותר מדי עמוק לבוץ ממנו לא אוכל לצאת.


    אודה לכם לכל סוג של התייחסות בנושא , ואשמח באם תאירו את עיני לגבי דברים שלא חשבתי עליהם.

    * גילוי נאות: הנני מוסמך כמכונאי ומסוגל לבצע עצמאית את התיקונים הנ"ל.


    בתודה ובברכת חג שמח
    גרג
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: קטן.jpg‏ - מספר צפיות: 283 - גודל: 162.3 קילובייט   שם: קטן0.jpg‏ - מספר צפיות: 246 - גודל: 127.5 קילובייט   שם: eyi 003.jpg‏ - מספר צפיות: 245 - גודל: 218.2 קילובייט  

    נערך לאחרונה על ידי Gregos : 31/03/07 ב-23:42
    There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של ירון פ
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    הודעות
    2,915

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    אני הייתי רוכש פיאסטה נוספת ומשתמש בנוכחית כתורמת איברים (כנראה בעיקר מכניקה). אני באמת ובתמים לא חושב שההשקעה בתיקון המרכב כדאית (כלכלית) ובאם לא תיישר את קורות הרוחב הפחים תמיד יישבו בצורה לא נאותה גם במידה ותחליף אותם.
    LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963
    CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"
    וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Gregos
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    מיקום
    <-----> ?!
    הודעות
    321

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    המממממ

    המחשבה חלפה בראשי . אך לצערי אין לי את האפשרות הפיסית להעתיק את המכלולים ההמכאניים ( בולמ"ז, ציריות, מנוע , גיר קלאץ' וחשמל ).

    לצערי בתנאים הביתיים פירוק רכב לגורמים אינו אפשרי ( העדר כלים יעודיים וליפט)

    There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

  5. #4
    בעל מקצוע מומחה
    תאריך הצטרפות
    יולי 2006
    הודעות
    2,310

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    לחבר שלום
    ראשית ,צר לי לראות את התאונה ברכבך המטופל כה יפה
    שנית ,לדעתי לא תצליח לחסוך כסף על יד תיקון עצמי של התאונה, מכיון שהעבודה כרוכה בהתאמת חלקי הפח אחד אל השני והפנסים והסורג והמגן

    שילוב זה של עבודה וחלקים בתאונה שלך הינו מורכב כלכלית ולא כדאי ,(אגב המתיחה צריכה להתבצע ביחד עם החלקים החדשים להתאמה ,אל תצפה למכשיר מתיחה בעל מיכשור מדידה ותכנת מחשב תואמת

    יום עבודה לפחח על מכשיר מתיחה נע בין 800 ל 1500 שח ליום כאשר כאן אני מעריך כיומיים עבודה (החלפים הדרושים יישור מולחמים לגוף הרכב ואחד לשני (חוץ מהמכסה),כך שהאופציה למשומשים היא רק לראדיטור ולמכסה

    המלצות לפתרון
    1 ערוך סקר בין פחחים מומלצי הפורום ,וקבל כמה הצעות מחיר בעזרת תמונות ברזולוציה טובה וסגור על מחיר גלובלי לתיקון כולל חלפים כאשר אתה מתמקח במומחיות של סוחר שטיחים מרח אלנבי (מומלץ) בקש שיישרו את הכל ולא יחליפו כלום ,ניתן!
    2 רכישת חלפים תחליפיים חדשים (אפשר אצל ה"פרסי") ושלם על העבודה לחוד
    3 מכירת הרכב ASIS
    יגאל

  6. #5
    פורומניאק הסימלון של אור .ס.
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    מיקום
    ממש פה לידך
    הודעות
    5,077

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    גרג, אני פרקתי לבד בבית לא מעט פעמים מכוניות עד רמת הבורג (במוו, פיג'ו 106 ועוד), עם סט כלים רגיל של סיגנט (בוקסות) מברגים מכל מיני סוגים ועזרת חבר.
    לדעתי ? תקנה פיאסטה עם מנוע תפוס ותעשה העתקה, יצא יותר זול מאשר להעתיק את הפח אל הרכב שלך, כי פיאסטה שלמה אפשר למצוא ב1000-1500 ש"ח, שזה למעשה רק המחיר שיקחו לך על מתיחת שלדה.
    אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  7. #6
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של amitt
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    2,062

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    יש פיאסטה עם מנוע תפוס ביד 2 רוצים עליה 800 ש"ח.

    למכירה:כויל ל 205 בה"פ.
    מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

  8. #7
    Join The Darkside הסימלון של Kundason
    תאריך הצטרפות
    מאי 2005
    מיקום
    Fwd<Awd<Rwd
    הודעות
    4,776

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    משתתף בצערך על התאונה, גרגוס היקר.
    ACTION speaks LOUDER than WORDS
    Keep me caged and free the beast
    Jin Ba Ii Tai - Fast in, Drift out


  9. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  10. #8
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יוני 2006
    הודעות
    26

    בעניין: התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

    לדעתי אל תחשוב פעמים פשוט תרים טלפון או גש למוסך של פחחות וצבע עם התמונות {חבל על הגרירה} תבקש הצעת מחיר עם חלקים ובלי חלקים, בימים אלו אין לפחחים הרבה עבודה אני מאמין שאם תיקנה את הפיאסטה מיד 2 כפי שעמית אמר היא תעלה לך לדעתי + גרירה בסביבות 1000 שקל. עוד בערך 1000-2000 לעבודת פחחות +צבע ותאמין לי שלמוסך שאין עבודה לעשות עליך 1500 ביום אחד של עבודה עם השקעה מינימלית זה שווה גם לך וגם לו ויש לך את הרדיאטור כלול במחיר וחלקי חילף נוספים!
    בברכה ארז

נושאים דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 30/03/06, 21:23
  2. תיקון עצמי של פסי מפשיר אדים אחורי?
    By yosle in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/01/06, 2:53
  3. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15/01/04, 1:35
  4. התיעצות בנוגע למשפט על תאונה
    By tis34 in forum אוף-טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03/01/70, 16:10

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •