דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 19

נושא: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    עמק נפילפיליה , דרום ערבות מלכישוע ....
    הודעות
    48

    שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    שלום לכולם ....

    ברשותי וולקן קופה מודל 94 שנכון להיום יש לה מנוע 2 ליטר 8 שסתומים ...
    אני מתכנן להגדיש את הרכב אבל ברצוני להחליף למנוע 16 שסתומים , שאלתי היא האם בלוק המנוע המקורי הינו אותו הבלוק של ה16 שסתומים ואז אני רק צריך להשיג ראש .....
    והאם אולי כדאי לי להגדיש את המנוע בתצורתו המקורית עם 8 שסתומים ....
    אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם חוות דעת מנוסה ....

    תודה

    צוק

    יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    אחראי ראשי הסימלון של bagira
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    half way between the gutters and the stars
    הודעות
    19,901

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    הכי קל יהיה להתקין מנוע 2000 טורבו מפיג'ו 406 טורבו.
    זה מנוע 8V שמגיע מוגדש מהחברה.
    הבעיה היחידה תהיה למצוא אחד כזה
    מצד שני, יהיה נחמד להתקין מנוע 16V ואח"כ להתחיל לשקול פרויקט הגדשה.
    מה המטרה הסופית ומה התקציב?

    נ.ב. נמכרו בארץ וולקן קופה 8V? זאת הפתעה בשבילי.
    מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.
    אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  4. #3
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    עמק נפילפיליה , דרום ערבות מלכישוע ....
    הודעות
    48

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    בטח שנמכרו ...
    זאת השניה שלי את הקודמת הפכתי ...
    תקציב לא מוגדר רציתי לדעת מהן העלויות ואח"כ להמשיך הלאה
    שלושת הפרויקטים שנראים לי הכי מעניינים זה:
    1. מנוע של GTI 6 מחוזק ומוגדש
    2. מנוע של XSI MK2 מוגדש
    3. מנוע 3 ליטר של 406 קופה (ראיתי פרויקט כזה בח"ול על 16V ) - חלומי משהו ....
    אשמח לקבל חוות דעת מבחינת אמינות עלויות הפרויקטים הנ"ל ואחזקה שוטפת ...

    תודה שוב

    צוק

    יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

  5. #4
    אחראי ראשי הסימלון של bagira
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    half way between the gutters and the stars
    הודעות
    19,901

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    מה ההבדל בין מנוע 3 ליטר 407 קופה (יש אולי אחת כזאת בארץ) ובין ה 3 ליטר של ה 607?
    מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.
    אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  6. #5
    רב הפורום וחבר מועדון ה 5 הסימלון של חן פרחי
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    כאן שם ובכל מקום
    הודעות
    12,312

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    אין שום הבדל.
    מנוע ה 3.0 הוא שיפור של מנוע ה 3.0 ששימש את ה XM והפיג'ו 605,שהוא בעצמו שיפור של מנוע ה PRV הנודע לשמצה.
    אותו מנוע משמש גם את הלגונה של רנו,אגב.
    VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.
    15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.

  7. #6
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Roy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,285

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    הפרוייקטים מעניינים.
    אבל אם אתה הולך על כיוון של גדישה, עדיף לקחת אחד מוכן.
    הרבה הרבה יותר זול ואמין.

    אין קשר בין הבלוק שלך ל-16V.

    אם אתה הולך על מנוע טורבו (נקרא RGX, RGY), עלות כולל התקנה תהיה 10-15K, תלוי במחיר הקנייה.
    המנוע הזה, מגיע עם ספעת פליטה לטורבו, בוכנות וטלטלים מחוזקים, מערכת הזרקה מתאימה.
    אם תרצה את החלקים האלה במנוע רגיל (כמו GTI6), אתה תוציא עשרות אלפים.

    הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.
    "הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  8. #7
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    עמק נפילפיליה , דרום ערבות מלכישוע ....
    הודעות
    48

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    אולי יותר זול ויותר אמין אבל הרבה פחות כוח ...
    אם אני לא טועה משהו בין 150 סטנדרתי ועד 220 משופר ...
    הRGX הוא של ה605 לא ?
    ומה זה RGY ???
    יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

  9. #8
    אחראי ראשי הסימלון של bagira
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    half way between the gutters and the stars
    הודעות
    19,901

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    ציטוט BonBon כתב: הצג הודעה
    אבל הרבה פחות כוח ... ועד 220 משופר ...

    אם 220 כ"ס לא מספיק על כמה אתה מפנטז?
    יש לך מושג על עלויות פרויקט שכזה?
    כוחות סוס בכל מקרה לא באים בזול אבל לצערנו אי אפשר לעשות מין טבלא כזאת של "כל כ"ס זה 1500 ש"ח" כי הסוסים הראשונים הם יחסית בזול (ה"פושר" של השיפורים הוא פושר כמו של סמים, בהתחלה נותן לך כ"ס בזול, אח"כ כשאתה מכור, המחיריםן עולים) ברגע שאתה עובר מחסום מסוים פתאום אתה צריך לבנות את כל המנוע מחדש בקונפיגורציה חדשה ועם כל מיני חלקים מפלדות אקזוטיות.
    רוצה מחירים? בא ננסה:
    מנוע GTI6 קניה +התקנה (בהנחה שאתה לא מתקין לבד) יגיע בזלזול ל 10-14K ש"ח.
    הגדשה - עוד איזה 8K.
    בכל מקרה, מנוע סטנדרטי (167 כ"ס כמדומתני?)+ גדישה עדינה(עדינה כי הרי המנוע מפירוק, לא משיפוץ)הגעת בערך ל 220 כ"ס שדיברת עליהן מלכתחילה.
    רוצה להמשיך? אי אפשר, לך תשפץ מנוע קודם ואך ורק בחלקים משופרים ומחוזקים (ויקרים).
    עכשיו אחרי שביאסתי אותך, תעשה חושבים ותגיד לאן ממשיכים ונייעץ הלאה.
    מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.
    אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  10. #9
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Roy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,285

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    RGX, RGY, שני דגמים של אותו מנוע. 2.0T 8V.
    הבדלים קלים ביניהם.

    יותר חלש?
    כמה הספק אתה חושב שאתה תגיע עם GTI6 משופר או XSI משופר?
    בו נגזים ונוסיף לך 40 כ"ס (בלי אמינות מוכחת).
    כמה יש לך? 180-210 בלחץ.
    מה קנית בשביל זה?
    מנוע.
    סעפת פליטה בהזמנה מחו"ל או בנייה לפי מידות בארץ (הרבה ניסוי ותהייה).
    טורבו.
    מערכת הזרקה (עצמאית, או צ'יפים וכיוונים אם נשארים מקוריים).

    אתה עם פחות הספק, פחות אמינות מוכחת. ושילמת פי 2 עד עכשיו.

    מה עכשיו? רוצה באזור ה-300 כ"ס?
    בוכנות.
    טלטלים.
    מרימים מכניים.
    קאמשפטים לטורבו.
    מערכת הזרקה נורמלית.

    שמנו כאן 20-30K? סבבה.
    תרגיש חופשי לעצור אותי.


    נ.ב.
    RGX עם קצת חמוצים ו-1.2 באר, יושב חזק ל-T16 על הזנב.
    חלש זה לא.

    הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.
    "הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  11. #10
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Roy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,285

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    עוד דבר, אני אהיה קצת מניאק אבל מה דעתך על זה.

    וולקן.
    2.0T RGX.
    אינטרקולר גדול, צנרות, אגזוז מלא חדש.
    טורבו מוגדל.
    מערכת הזרקה מכוונת.
    מנוע אחרי שיפוץ.
    גיר עם דיפרנציאל ננעל QUAIFE.
    ברקסים BREMBO 4 בוכנות.
    אייבך+בילשטיין.
    ביטול היגוי אחורי של פיז'ו ספורט.
    עם קצת רצון ויכולת, תמהר להציע מחיר טוב (אזור ה-40) והיא שלך.

    האוטו נוסע כבר מעל שנתיים ככה.
    אמין.
    חזק.
    מאוד.
    הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.
    "הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  12. #11
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    עמק נפילפיליה , דרום ערבות מלכישוע ....
    הודעות
    48

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    קודם כל המון תודה על היעוץ ...
    עכשיו הייתי שמח לדעת מה ההבדלים בין הRGX לRGY ?
    ומה זה מנוע T16 והאם עלי לחשוב עליו גם כאופציה ?
    עכשיו אם אני מתכנן פרויקט טורבו בשביל 200 סוסים אז למה לא לקחת מנוע MI סעפת של GTI 6 קאמשאפטים חמים וורנר פולי ואני ב200 כ"ס אטמוספרי ובמקסימום 10 עלות ...
    נ.ב - תודה על ההצעה אבל יש לי וולקן קופה שאותה אני מאוד אוהב ו....מאיפה אני יביא 40 אלף בשביל עוד אחת ?????
    נערך לאחרונה על ידי BonBon : 31/03/07 ב- 2:43
    יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

  13. #12
    אחראי ראשי הסימלון של bagira
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    half way between the gutters and the stars
    הודעות
    19,901

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    ציטוט BonBon כתב: הצג הודעה
    עכשיו אם אני מתכנן פרויקט טורבו בשביל 200 סוסים אז למה לא לקחת מנוע MI סעפת של GTI 6 קאמשאפטים חמים וורנר פולי ואני ב200 כ"ס אטמוספרי ובמקסימום 10 עלות ...
    לא הגעת ל 200 כ"ס ועברת מזמן מזמן את ה 10K ש"ח אבל... אשרי המאמין !
    T16 הוא מנוע שהופיעה בצורה מסחרית אך ורק בפיג'ו 405 (וגם זה, רק ב 400 יח').
    2 ליטר, 16V, טורבו גארט 25 ו 197 כ"ס. הכל סטנדרטי מבית היוצר של פיג'ו ספורט.
    כפי שציינתי, יוצרו רק 400, 50 יח' יוצרו עבור משטרת האוטוסטרדות הצרפתית, כל השאר נמכרו ללקוחות פרטיים כאשר הסט-אף של הרכב נבנה עבור הלקוח ומגוון ההספקים עמד מ 197 ועד 300 כ"ס.

    מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.
    אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  14. #13
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    עמק נפילפיליה , דרום ערבות מלכישוע ....
    הודעות
    48

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    טוב מכל היעוצים וההכוונות אני חושב שאני אתחיל לחשוב בכיוון מנוע הטורבו של ה605 ...
    אשמח לדעת כמה בערך אמור לעלות לי מנוע שכזה והאם יש עוד משהו חוץ מעבודת ההתקנה שעלי לקחת בחשבון לקנות ?


    נ.ב - אפשרי בכלל להשיג את המנוע T16 ואם כן כמה זה אמור לעלות ??
    יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

  15. #14
    אחראי ראשי הסימלון של bagira
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    half way between the gutters and the stars
    הודעות
    19,901

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    לא יודע אם זה עוד רלוונטי אבל תפדל: מנוע 16V למכירה עם צמה ומחשב
    מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.
    אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #15
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Roy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,285

    בעניין: שיפור מנוע והגדשת וולקן ...

    כמעט בלתי אפשרי להשיג T16.
    יעלה המון.

    מבחינתך אין הבדל בין RGX ו-RGY.
    אותו מנוע.

    RGZ זה T16.

    מה עוד חוץ מהתקנה?
    אינטרקולר.
    צנרות גדישה.
    דאון-פייפ.
    אגזוז מותאם.
    מערכת הזרקה (רצוי מקורית).
    קלאץ 235 מ"מ.
    ויאללה.. גדוש.

    הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.
    "הטלטלים השחורים, יולי 2004".

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. זיוף מנוע ב-zx וולקן
    By ororororo in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31/01/06, 23:48
  2. שיפור בלמים בעקבות מעבר ל 15#? (נסיון לרכז מידע)[וולקן 95]
    By 0nly4fun in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 17/03/04, 4:29
  3. יתרונות השתלת מנוע על שיפור מנוע.
    By ~TB~ in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05/01/04, 21:30
  4. לגבי שיפור/השתלת מנוע
    By RoySport in forum רכב כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 23/10/02, 11:25

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •