http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1085314
היבואן כבר דאג לכסת"ח..
אתה עכשיו חייב לנהוג ברכב לפני הקנייה, ולחתום על טופס שנהגת בו..
אולי עכשיו ציבור הקונים יטרח לנהוג ברכב לפני שמזמינים אותו, ורחמנא ליצלן, לנהוג גם במתחרות..
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1085314
היבואן כבר דאג לכסת"ח..
אתה עכשיו חייב לנהוג ברכב לפני הקנייה, ולחתום על טופס שנהגת בו..
אולי עכשיו ציבור הקונים יטרח לנהוג ברכב לפני שמזמינים אותו, ורחמנא ליצלן, לנהוג גם במתחרות..
היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם. סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן
אותי הצחיק החלק הזה בידיעה:
כן, כי הציבור באמת יבין הרבה יותר טוב למה הכוונה אם תגיד לו שזה כמו באוטובוס. הרי לכל בנאדם שני יש רישיון לאוטובוס. לא הרבה יותר הגיוני להגיד שזה כמו בתיבה ידנית, רק בלי לחיצה על הקלאץ?"הנהיגה במכונית שמצוידת בתיבת הילוכים רובוטית היא שונה לחלוטין", אומר סוכן טויוטה, "צריך לנהוג בה כמו שנוהגים באוטובוס - להרפות מדוושת הגז בזמן העברות הילוכים.
ד"א, כפי שכתוב שם זה לא חדש - גם את רוכשי היאריס החדשה מחייבים לחתום על המסמך הזה.
רוני
הדבר היחיד שטוב בכל הסיפור הזה הוא שאנשים סוף כל סוף ינהגו ברכב לפני הקנייה, ואולי רק אולי יבינו שיש אלטרנטיבות טובות ונוחות יותר.
אולי..
האוטובוס האחרון שבו היה צריך לעזוב את דוושת הגז בעת החלפת הילוך היה ה..ליילנד טייגר,שהיה לו גיר חצי אוטומטי.
טויוטה מחתימים את לקוחות היאריס על עך שנהגו במכונית והיא משביעה את רצונם,לאחר שמספר לקוחות פשוט החזירו את המכוניות לסוכנות ודרשו החלפה לקורולה.
ואל דאגה-גם אם הקורולה החדשה תעלה 300K ולא יהיה גיר בכלל היא עדיין תימכר היטב,כי משה,גיסו של דוד של שכן של אברם אמר ש "טויוטה זה טויוטה".
VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.
15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.
אני לא מבין איך אני צריך לדעת מתי לעזוב את הגז הרי אני לא זה שמעביר הילוך...![]()
אני קצת מנחש, אבל כמו שברכב ידני אתה יודע מתי להעביר הילוך (ואז מוריד רגל מהגז), כך גם ברכב בעל תיבה רובוטית. כנראה שעם הזמן לומדים מתי הוא נוהג להעביר הילוך ומשנים את הרגלי הנהיגה בהתאם.
אם "תיבות הילוכים רובוטיות עלולות לגרום רעידות או מכות קלות בעת החלפת הילוכים" כמו שנאמר, אז מה ההגיון שעומד מאחורי תיבות אלה אם הן גורמות לנסיעה לא נעימה?
אם התיבה של הקורולה תיהיה כמו של היאריס הרובוטית הגיר הזה ממש מכה ולא נוח. הקורולה החדשה מתאימה יותר לאירופה שם אוהבים גיר ידני אצלנו בארץ הקודש כמו באמריקה אוהבים גיר אוטומטי.
פולסוואגן עברו לתיבה מתקדמת DSG שכולם מרוצים ממנה וטויוטה הולכת אחורה ורק מעצבנת את הלקוחות שלה.
בחיים אני לא ארכוש רכב עם תיבה כזאת.מצטער עם כל האהבה שלי ליפניות אבל זה יהיה פח אשפה ממנוע-תיבה שנותנת מכות ומציקה פוגעת אנושות ברכות הנסיעה של הרכב.
אני לא מבין למה הם מתעקשים לשנות את העולם ולא להקשיב למה שהלקוחות באמת רוצים....
פעם היו מייצרים מכוניות במחשבה על הנהג והרכב היום מתחילים לייצר מנ"ק מבט של רווח ומחיר וחבל.הם הולכים לנחול אכזבה גדולה!! עוד שנה שנתיים הם יירדו מהסיפור הזה כמו עם הייצור בטורקיה.
אין דבר יוריד קצת את האף של היבואן בארץ ושל היצרן בחו"ל.
אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?
התיבה הרובוטית של פולקסווגן פשוט מעולה, וטויוטה מנסה להעתיק וזה לא כל כך יוצא.. אבל משעוד יותר עצוב זה שרוב הנהגים(ות..) בארץ פשוט לא יודעים לנהוג על ידני (או לנהוג בכלל..) "ואינן מונעות הידרדרות לאחור בעת זינוק בעלייה."
בכל מקרה שאלה לכל נהגי האוטובוסים שבינינואיך מתחילים נסיעה על התיבה הרובוטית בלי קלאטצ'? פשוט כמו על אוטומט?
ועדיין ידני זה הכי אחי!![]()
נערך לאחרונה על ידי XENON : 30/03/07 ב- 5:12
מה זאת התיבה DSG? למה היא יותר טובה?
אתם באמת חושבים שקורולה יפלו במחירות בגלל תיבת הילוכים או שהם יוציאו תיבה טובה?
מבחינת רשיון היכן הרכב נופל?
האם מי שיש לו רשיון לאוטומט בלבד יוכל לנהוג בו? (ההגיון אומר שכן)
ליום יום: פולו TSI 2010 DSG קומפורט ליין
לאשה: סיוויק סדאן 2010 קומפורט
לכיף שנגמר - למכירה: VTR סקסו 1997
עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online