מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

  1. #1
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של 98civic
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2006
    הודעות
    2,149

    בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    יש לי מגבר 4 ערוצים (אוריון 4004) שאני רוצה לחבר אותו לקומפוננט (MT22+פוקל V2) בצורת בי-אמפ אבל בHU אין לי את האופציה הזאת(פיוניר 6850) ,אז חשבתי לחבר טויטרים(MT22) דרך קרוס של פוקל (נקודת חיתוך 3500 הרץ) ואת המידים ישירות למגבר ולחתוך ב LPF בנקודה מקסימלית במגבר (3000 הרץ,נראה לי אפילו יותר כי המחוג מסתובב טיפה יותר).מה דעתכם על סידור זה ?עד כמה יצליח ותוצאות? כל שיפור יתקבל בברכה רבה. תודה


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    .Ssangyong. Das Auto הסימלון של איתמר
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    הודעות
    18,407

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    באופן עקרוני, אין בעייה לחבר את הטוויטר דרך הקרוס של פוקל, אבל את המידוופר לא תוכל לחתוך בתחום העליון.
    החיתוכים של המגבר הם או high-pass או Low-pass, לא תוכל לחתוך את המיד גם מחלקו התחתון וגם מחלקו העליון. שום מגבר לא נותן נקודת חיתוך באיזור ה 3000HZ.

    איתמר.
    "מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  4. #3
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של 98civic
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2006
    הודעות
    2,149

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    טוב,מסכים איתמר,הכוונה היתה שהמיד יחובר ישירות למגבר ללא קרוס ומלמעלה יחתך על ידי מגבר (נקודת חיתוך עליונה במגבר הינה3KHZ) ומלמטה דרך HU ב 63HZ ,יש מצב לזה או שאני מפספס פה משהו?


  5. #4
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של MR.sUB
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    הודעות
    2,461

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    יש מצב לזה.
    אבל, אתה בטוח שהמגבר של חותך ב3000HZ?
    אם ככה אז את ההי פאס לטוויטריום אתה יכול לכוון מ-3Kומעלה,לא תהיה בעיה לMT22 לפי דעתי לנגן ב3K וגם פחות.
    אמיר
    !!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

  6. #5
    סמכות SQ הסימלון של green monster
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    מיקום
    בגובה
    הודעות
    5,764

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    ציטוט איתמר כתב: הצג הודעה
    באופן עקרוני, אין בעייה לחבר את הטוויטר דרך הקרוס של פוקל, אבל את המידוופר לא תוכל לחתוך בתחום העליון.
    החיתוכים של המגבר הם או high-pass או Low-pass, לא תוכל לחתוך את המיד גם מחלקו התחתון וגם מחלקו העליון. שום מגבר לא נותן נקודת חיתוך באיזור ה 3000HZ.

    איתמר.
    כל מגבר בעל מכפיל סקאלה יכול לעשות זאת, או כל מגבר בעל אופציה לחיבור בי-אמפ (ויש הרבה כאלה כמו הנקמיצ'י 2004 החדש לדוגמא).
    אצלי במגבר אקליפס הישן (3421) יש אופציה לבי-אמפינג ישירות מהמגבר, העקרון עובד עם 2 סקאלות לחיתוך הראשונה של HPF ו השניה של LPF, כאשר את הLPF שעובד בין 50-200HZ אתה יכול להכפיל ב30 = .1500-6000HZ, ואת הHPF אתה יכול לתחום בגבול הכי תחתון והנה לך אופציה לBANDPASS גם ללא חיתוכים מהHU ויש לך אפילו הענות של 50-6000HZ.

    דוגמא למגבר שיכול לעבוד עם חיתוך LPF גבוה אך ללא אופציה לבי-אמפינג זה המגבר שלי של קלריון APX640.4, יודע לעבוד מ40-300HZ עם אופציה להכפלה ב20 = 800-6000HZ.

    אלו רק דוגמאות אחדות ממיני רבים.
    וזה רק דוגמאות ממגברים שאני אישית מחזיק.
    באופן עקרוני אם יש מגבר שיודע לעבוד כמו בקונפיגורציה השניה שתיארתי, מספיק HU שיודע לחתוך בHPF של 40-50-60HZ והמגבר יתחום LPF של כ+-1500-3200 והנה יש לנו חיבור BAND-PASS לוופר.
    עושים זאת כאשר החיתוך לFRONT הוא לוופר לדוגמא ואז הREAR יהיה לטוויטר והפוך.

    אבל , וזה אבל גדול- עדיף ורצוי לעבוד עם קרוס אקטיבי, רק בגלל הנושא של דיוק הרבה יותר יעיל.
    ונושא זה הוא מאוד רגיש כאשר עובדים אקטיבית.


    ניר,
    under construction..

  7. #6
    אלכוהוליסט הפורום הסימלון של gsi16v
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    מיקום
    בהנגאובר
    הודעות
    5,137

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    ציטוט איתמר כתב: הצג הודעה
    לא תוכל לחתוך את המיד גם מחלקו התחתון וגם מחלקו העליון. שום מגבר לא נותן נקודת חיתוך באיזור ה 3000HZ.

    איתמר.
    זו הצהרה מופרזת

    אצלי יש BAND_PASS ואפשר לחבר מיד ולחתוך אותו בכל כיוון (למעלה /למטה) עד 4000 בערך. (היפוניקס Z700)

    לא מצאתי תמונה יותר ברורה:

    נערך לאחרונה על ידי gsi16v : 16/05/07 ב-17:14
    ציטוט ofir כתב: הצג הודעה
    ציטוט עומר כתב:
    לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
    זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

  8. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של 98civic
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2006
    הודעות
    2,149

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    אין לי אופציה ל BANDPASS במגבר אלא רק HIGH\LOW\FULL ,ותווך מחוג 40-3000 HZ,כך שאכוון את מיד על LPF עד מקסימום(3000) ו-HU על HPF מ 63 , וטויטר דרך קרוס עם חיתוך שלו, מה דעתכם?

  9. #8
    .Ssangyong. Das Auto הסימלון של איתמר
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    הודעות
    18,407

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    ראיתי הרבה מגברים ומעולם לא נתקלתי באופצייה כזו. ללא ספק אופצייה חכמה מאוד.

    טעות, טועים, טעינו, למדנו.

    איתמר.
    "מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


  10. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  11. #9
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של 98civic
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2006
    הודעות
    2,149

    בעניין: בי-אמפ ללא אופציה הנ"ל ב-HU

    עברה לי מחשבה אחרת,לחבר שתי יציאות ממגבר ישירות למידים ולכוון את המגבר ל FULLRANGE, שתי יציאות אחרות לטויטרים דרך קרוס.ניסיתי היום בצד אחד לחבר מיד למגבר על FULL וצד שני להשאיר דרך קרוס כמו שהמיד אמור לעבוד עם חיתוך של קרוס,ניתקתי טויטרים ושיחקתי ימין/שמאל ,אומנם היה הבדל אבל לא נראה לי שאם טויטרים מחוברים הבדל יהיה ממש משמעותי.האם למיד שעובד על FULLRANGE (חיתוך מHU על 63) יכול להגרם נזק כתוצאה מכך? כדאי להשאיר זאת? תודה


נושאים דומים

  1. טיפים לבי-אמפ של הייבריד אוביישן.
    By tfishler in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05/01/07, 15:00
  2. סקר לבעלי הייבריד אוביישן שמעבידים את הסט בבי-אמפ
    By silver.d in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 12/07/06, 20:13
  3. עזרה ודעה בקשר להגברה אקטיבית (בי אמפ)
    By יגאל בנץ in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11/05/06, 15:24
  4. שאלה לגבי התנגדות של יציאת הפר-אמפ בהד-יוניט
    By נעםבב in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03/09/03, 14:08
  5. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01/07/03, 16:07

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •