דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 22

נושא: בעית זיהום אויר בטסט

  1. #1
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של adig1971
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    מיקום
    קרית ביאליק
    הודעות
    5,157

    בעית זיהום אויר בטסט

    שלום חברים,
    האם משהו מכיר את התקנה על זיהום אויר במבחן השנתי (חצי שנתי)לרכב משנת ייצור 1972 ומעלה?

    היום ניגשתי לטסט ונכשלתי על זיהום אויר מכיוון שהיה גבוהה דרגה 10 .
    איזה דרגת CO מותרת?
    (יש הטוענים שרכב אספנות כלל לא צריך להיבדק).

    תודה לעונים
    עדי


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    כותב. הרבה. הסימלון של השושנים
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2003
    הודעות
    11,642

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    על פי ידעתי רכב נבדק בתקנות הזיהום צריך להיות מעל מודל 95
    פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    הודעות
    1,533

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    לפי מה שידוע לי עד שנת 70 אין בדיקה
    95 בדיקה של 4 גזים או משהו כזה
    וזיהום מותר ברכב שלך אבל ממש לא סגור על זה הוא 5 (אבל אל תתפוס אותי במילה )

    תחכה לתשובה של אזולי הוא בוחן


  5. #4
    פורומניאק הסימלון של אבי נוף
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2002
    הודעות
    5,049

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    הי עדי.

    על פי שידוע לי, לא בודקים באספנות CO אלא רק עשן.
    וגם על זה לא מקפידים איתי יותר מידי ...

    אולי באמת קומפי או מר אזולאי יענו אודות התקנה המדוייקת.

    בהצלחה - אבי.
    ************************************************** **
    המקום הנכון:
    מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  6. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של AssafO
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2004
    מיקום
    פה ושם...בעיקר שם.
    הודעות
    1,353

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    אומנם הרכב שלי לא אספנות אבל בטסט האחרון נכשלתי גם על זיהום אוויר. הנתון שבודקים הוא CO. מעל 4.5 (למיטב זכרוני) נחשב כלא תקין.

    האם רכבך מוזרק או בעל קרבורטור?

    אסף


  7. #6
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של אושרי
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    הודעות
    893

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    רכב משנה כמו שלך המקסימום 4.5 אחוז פחמן חד חמצני.
    וכדאי לכוון הקרבורטור לתחום,כדי לחסוך בדלק ולהאריך חיי המנוע,
    שכשיש עודף דלק לא שרוף,נשטף השמן מהצלינדרים וחיי המנוע מתקצרים.
    אז שלא יעבדו עלייך-הבדיקה לטובתך.לא נגדך.


  8. #7
    פורומניאק הסימלון של לירוי1
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    7,306

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    נראה לי שאיך שבטסט מכניסים לי את המכשיר לאגזוז המכשיר מקבל אסמה.

  9. #8
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של adig1971
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    מיקום
    קרית ביאליק
    הודעות
    5,157

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    אל דאגה, לאחר הכישלון בטסט ניגשתי למוסך שיש לו מכשיר לבדיקת CO, כיוונו את הקרבורטור לדרגת CO 3.5 ואז חזרתי לאחר כבוד למכון הטסטים והרכב עבר בהצלחה את המבחן.

    מה שמצחיק בכל הסיפור הוא שיש לי אותו רכב שנת 1971 שבו לא בודקים את רמת ה-CO ובשני 1972 בודקים!!!


    עדי
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: vvX2.jpg‏ - מספר צפיות: 231 - גודל: 229.9 קילובייט  

  10. #9
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של adig1971
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    מיקום
    קרית ביאליק
    הודעות
    5,157

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט לירוי1 כתב: הצג הודעה
    נראה לי שאיך שבטסט מכניסים לי את המכשיר לאגזוז המכשיר מקבל אסמה.
    יש לי מכשיר אנהלציה לאסטמה (לך אין צורך לבדוק שלך מתחת ל-1972)


  11. #10
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של amitexc
    תאריך הצטרפות
    מאי 2005
    הודעות
    1,634

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט אושרי כתב: הצג הודעה
    שכשיש עודף דלק לא שרוף,נשטף השמן מהצלינדרים וחיי המנוע מתקצרים.
    אז שלא יעבדו עלייך-הבדיקה לטובתך.לא נגדך.
    שלא יעבדו עלייך,גם שהדלק כן נשרף וגם שהדלק לא נשרף,הוא לא שוטף שום שמן.
    מי שאמור "לשתוף" את השמן הוא הרינג שמן ואם הוא לא עושה את זה אז המנוע מעשן וזקוק לשיפוץ.
    פרט לזיהום אויר ולניצול לא אופטימלי של הדלק אין לכך שום השלכות מכניות.

    כיוון בורג האויר אמור לפתור את הבעיה(צריך לפתוח אותו),או שנובע ממנגנון צוק לא תקין
    יכול להיות שה2 ברגים של המנגנון השתחררו שהאטם וO-RINGזקוקים להחלפה.

    עמית.

  12. #11
    פורומניאק הסימלון של לירוי1
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    7,306

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט adig1971 כתב: הצג הודעה
    יש לי מכשיר אנהלציה לאסטמה (לך אין צורך לבדוק שלך מתחת ל-1972)
    אבל ה500 היא שנת 75 . והוולבו שנת 76

  13. #12
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של adig1971
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    מיקום
    קרית ביאליק
    הודעות
    5,157

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט לירוי1 כתב: הצג הודעה
    אבל ה500 היא שנת 75 . והוולבו שנת 76
    תנחומיי

    אני מציע לך כבר לרכוש מכשיר למדידת CO


  14. #13
    חבר מועדון ה-5 הסימלון של shlomimycars
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2005
    מיקום
    קריות
    הודעות
    541

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט לירוי1 כתב: הצג הודעה
    אבל ה500 היא שנת 75
    היי לירוי

    מזה היה
    שלומי www.photoshlomi.com
    1971 Opel Kadett B Coupe
    Honda XL-350 1978
    אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת.

  15. #14
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2003
    הודעות
    1,504

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט אושרי כתב: הצג הודעה
    רכב משנה כמו שלך המקסימום 4.5 אחוז פחמן חד חמצני.
    וכדאי לכוון הקרבורטור לתחום,כדי לחסוך בדלק ולהאריך חיי המנוע,
    שכשיש עודף דלק לא שרוף,נשטף השמן מהצלינדרים וחיי המנוע מתקצרים.
    אז שלא יעבדו עלייך-הבדיקה לטובתך.לא נגדך.
    אושרי נדמה לי שהערך אינו באחוזים אלא ב-PPM קרי חלקיקים למיליון אבל אולי המומחים יודעים בודאות.
    ועמית תגיד דברים שאתה יודע שהם נכונים באמת-ברור שדלק בכמות גדולה מדי בצילינדר גורם בלאי גבוה יותר עקב פגיעה ביעילות השימון.
    נערך לאחרונה על ידי frik : 29/03/07 ב- 0:39


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #15
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של amitexc
    תאריך הצטרפות
    מאי 2005
    הודעות
    1,634

    בעניין: בעית זיהום אויר בטסט

    ציטוט frik כתב: הצג הודעה
    אושרי נדמה לי שהערך אינו באחוזים אלא ב-PPM קרי חלקיקים למיליון.
    ועמית תגיד דברים שאתה יודע שהם נכונים באמת-ברור שדלק בכמות גדולה מדי בצילינדר גורם בלאי גבוה יותר עקב פגיעה ביעילות השימון.
    אני אומר דברים שאני יודע,ואתה?
    איך זה כלכך ברור לך?ואיך זה פוגע בשימון?
    רק בשביל לוודא,אנחנו מדברים על יחס אויר\דלק כן?!


דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10/12/07, 0:06
  2. כישלון בטסט על זיהום אוויר
    By eran-go in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/12/06, 0:18
  3. בדיקות זיהום בטסט..
    By jlavi2002 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04/07/06, 19:21
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 01/06/06, 19:39

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •