דף 5 מתוך 9 ראשוןראשון ... 2345678 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 75 מתוך 134
  1. #61
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    הודעות
    42

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    מוזר שכולם מתעלמים מהשאלה שלי - אוליי כי זה נוח לבעליי מכוניות יפאניות .
    אני מבקש שתענו על זה :

    עכשיו נותנים לכם הזדמנות לבחור איזה מכונית שבעולם - מה הייתם בוחרים ? - מכונית יפאנית ? כן ? יש כאן מישהו שהיה בוחר מכונית יפאנית ?



  2. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    איך להוזיל את עלויות הביטוח ולחסוך כסף

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  3. #62
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,597

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    אתה כזה קרציה. קודם כל, אין לי מכונית יפנית. דבר שני - איזו מכונית שבעולם? רוב הסיכויים שהייתי בוחר מכונית על כלשהי, ומכיוון שהיפנים לא מוכרים כזאת, ברור שאבחר אירופאי. אבל זה הרי מטופש. באותה מידה יכולת לשאול "נניח שיש לכם 300000 שקלים, מה הייתם קונים" ואז יכול מאוד להיות שהייתי עונה לך איוו או S2000, נניח. בקיצור - שאלה מטופשת.
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  4. #63
    פורומניאק הסימלון של Discover
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2002
    מיקום
    Merkaz
    הודעות
    7,054

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    הבעיה בשאלה של atsutupsk היא אחרת..
    הוא שואל איזו מכונית הייתם רוצים? הבעיה בשאלה הזאת היא שרוב האנשים יגידו מכוניות שהן חלום שלהם מכוניות עם סטטוס, מכוניות שמשדרות זוהר, עצמה הצלחה בחיים - מה שכל אחד רוצה.
    את הדברים שרשמתי למעלה, מרבית היפניות לא מצליחות לספק מ2 סיבות.
    1- או שהן פשוט לא קיימות באותה קטגוריה.
    2- אין להן את ה"זוהר" של האירופאיות.. הן פשוט "לא זה".

    כשמישהו הולך לקנות מרצדס הוא מחפש הרבה יותר מרק רכב.. הוא רוצה את כל ה"הילה" הזאת שיש מסביב למרצדס..
    את הלטישת עיניים של אנשים ברכב כשהוא מגיע למסעדה.
    הבעיה העיקרית של היפניות היא שאת ה"הילה" שיש למרצדס ושות' להן פשוט אין.. כי כשמישהו נכנס למסעדה עם מחזיק מפתחות של מרצדס - זאת מרצדס.
    אבל כשמישהו נכנס למסעדה עם מחזיק מפתחות של הונדה, זאת יכולה להיות לג'נד ב500K או סיוויק ב140K.. עכשיו מי אתם תרצו להיות?

    אני מכיר כמה וכמה אנשים שנוסעים בכל המכוניות פאר שהוזכרו בשרשור.. בין אם מרצדס S או E, במוו סדרה 3, 5 או 7, אודי A4 A6 A8 S8, או לקסוס IS\GS/LS.
    לדעתי - אחרי שנסעתי בכמעט כולן (פרט ללקסוס GS) ונהגתי בחלק נכבד מהן - אף אחת לא נופלת מהמתחרה שלה..
    כולן מאובזרות בפלאי הטכנולוגיה האחרונים, כולן בעלות ביצועים פחות-או-יותר דומים (אחת מאית שניה יותר ואחת פחות..),
    כולן יוקרתיות.
    רוב האנשים שקונים מכוניות כאלה מחפשים גם את האקסטרה.. מישהו שיתן את הטאצ' הנוסף.. שיתן לך את הזוהר שאתה נוסע בה..

    והיפניות פשוט לא מספקות את זה. כי כשאתה נוסע בBMW כולם רואים את הסמל של הבימר מקדימה..
    וכשאתה נוסע במרצדס לכולם מנצנץ הכוכב המבריק עם קרן השמש - ישר בעין..
    אבל כשאתה נוסע בלקסוס? כאן יש כמה סימולציות..
    או שפשוט לא יודעים מה זה.. לקסוס מותג חדש (מאוד) בארץ.. ואני לא מדבר על כמה LS בודדות שנמכרו במהלך השנים.
    לאף אחד אין מושג מה אומרת ה L בתוך הריבוע הזה..
    ומי שכבר כן שמע על לקסוס.. אז הוא שמע שזאת טויוטה מפוארת עם שם אחר..
    עכשיו תחשוב על 2 רכבים נוסעים ברחוב.. LS430 ומרצדס S350 נוסעות ברחוב אחת לכיוון השניה..
    אתה קולט את שתיהן בדיוק בנקודת ההשקה של שתיהן, אחרי מי מהן המבט שלך ילך? אחרי הלקסוס (שעלתה כ750K) או אחרי המרצדס (שעלתה כ600K) ?
    מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;
    תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  5. #64
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    הודעות
    42

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    ציטוט Discover כתב: הצג הודעה
    הבעיה בשאלה של atsutupsk היא אחרת..
    הוא שואל איזו מכונית הייתם רוצים? הבעיה בשאלה הזאת היא שרוב האנשים יגידו מכוניות שהן חלום שלהם מכוניות עם סטטוס, מכוניות שמשדרות זוהר, עצמה הצלחה בחיים - מה שכל אחד רוצה.
    את הדברים שרשמתי למעלה, מרבית היפניות לא מצליחות לספק מ2 סיבות.
    1- או שהן פשוט לא קיימות באותה קטגוריה.
    2- אין להן את ה"זוהר" של האירופאיות.. הן פשוט "לא זה".

    כשמישהו הולך לקנות מרצדס הוא מחפש הרבה יותר מרק רכב.. הוא רוצה את כל ה"הילה" הזאת שיש מסביב למרצדס..
    את הלטישת עיניים של אנשים ברכב כשהוא מגיע למסעדה.
    הבעיה העיקרית של היפניות היא שאת ה"הילה" שיש למרצדס ושות' להן פשוט אין.. כי כשמישהו נכנס למסעדה עם מחזיק מפתחות של מרצדס - זאת מרצדס.
    אבל כשמישהו נכנס למסעדה עם מחזיק מפתחות של הונדה, זאת יכולה להיות לג'נד ב500K או סיוויק ב140K.. עכשיו מי אתם תרצו להיות?

    אני מכיר כמה וכמה אנשים שנוסעים בכל המכוניות פאר שהוזכרו בשרשור.. בין אם מרצדס S או E, במוו סדרה 3, 5 או 7, אודי A4 A6 A8 S8, או לקסוס IS\GS/LS.
    לדעתי - אחרי שנסעתי בכמעט כולן (פרט ללקסוס GS) ונהגתי בחלק נכבד מהן - אף אחת לא נופלת מהמתחרה שלה..
    כולן מאובזרות בפלאי הטכנולוגיה האחרונים, כולן בעלות ביצועים פחות-או-יותר דומים (אחת מאית שניה יותר ואחת פחות..),
    כולן יוקרתיות.
    רוב האנשים שקונים מכוניות כאלה מחפשים גם את האקסטרה.. מישהו שיתן את הטאצ' הנוסף.. שיתן לך את הזוהר שאתה נוסע בה..

    והיפניות פשוט לא מספקות את זה. כי כשאתה נוסע בBMW כולם רואים את הסמל של הבימר מקדימה..
    וכשאתה נוסע במרצדס לכולם מנצנץ הכוכב המבריק עם קרן השמש - ישר בעין..
    אבל כשאתה נוסע בלקסוס? כאן יש כמה סימולציות..
    או שפשוט לא יודעים מה זה.. לקסוס מותג חדש (מאוד) בארץ.. ואני לא מדבר על כמה LS בודדות שנמכרו במהלך השנים.
    לאף אחד אין מושג מה אומרת ה L בתוך הריבוע הזה..
    ומי שכבר כן שמע על לקסוס.. אז הוא שמע שזאת טויוטה מפוארת עם שם אחר..
    עכשיו תחשוב על 2 רכבים נוסעים ברחוב.. LS430 ומרצדס S350 נוסעות ברחוב אחת לכיוון השניה..
    אתה קולט את שתיהן בדיוק בנקודת ההשקה של שתיהן, אחרי מי מהן המבט שלך ילך? אחרי הלקסוס (שעלתה כ750K) או אחרי המרצדס (שעלתה כ600K) ?

    איזה ניסוח יפה - תרגמת את מה שאני מנסה להסביר להם יומיים - אין כמו ב.מ.וו , מרצדס ושות .

    נניח שיש לכם 300000 שקלים, מה הייתם קונים
    אז פה בדיוק הבעיה - שהיפאנים נותנים FIGHT למכונית אירופאיות בקטגוריה הזאת וגם זה לא בהצלחה מסחררת ובאירופה ללא הצלחה בכלל - ומעבר למחיר הזה ? - כלום .

    זאת הבינוניות שאני מדבר עליה .

    נ.ב :

    אתה כזה קרציה
    כשאין מה להגיד , זה מה שאומרים ?
    תת רמה - על זה אתה לפחות מסכים איתי ?
    נערך לאחרונה על ידי atsutupsk : 03/02/07 ב-16:15

  6. #65
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,597

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    אנחנו מבינים טוב מאוד מה שאתה מנסה להסביר לנו, זה לא הופך את זה לנכון.

    היפנים מובילים בטכנולוגיה במובנים רבים על יצרנים אירופאים ואמריקאיים רבים. בפלחי השוק בהם הם מתחרים אין להם כיום שום רגשי נחיתות מול המתחרים שלהם. זה הכל.

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  7. #66
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    הודעות
    42

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    בפלחי השוק בהם הם מתחרים אין להם כיום שום רגשי נחיתות מול המתחרים שלהם. זה הכל.
    בדיוק , ואותם פלחיי השוק הם מכוניות זולות ושוות לכול נפש ולא מעבר לזה .

  8. #67
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2006
    הודעות
    2,738

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    לכל אחד , בכל גיל , יש את סדרי העדיפויות שלו .אני מעדיף בבית המשוגעים של כבישי ישראל אוטו בטוח פסיבית לפני הכל .
    ובענין זה אני פרימיטיבי . לא מאמין ב "הגודל לא חשוב ". בהתנגשות בין קליו או אפילו מרצדס מאיבאך עם 19 כריות אויר ו 7 כוכבים , מעדיף לשבת בטנדר סילבראדו עם 2 כוכבים שעולה עשירית.

  9. #68
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של ender
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    82

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    אתה סותר את עצמך. מצד אחד אתה אומר שאתה מעדיף רכב בעל הגנה פסיבית, מצד שני אתה אומר שאתה מעדיף להיות בטנדר שקיבל 2 כוכבים במבחן התנגשות.
    אתה באמת מעדיף לשבור את האגן בגלל שהדוושות נדחקו פנימה? או לשבור את הראש כשהוא יעוף לתוך ההגה? או שאולי אתה מעדיף את העובדה שלמחלצים יקח שעה לחלץ אותך מתוך האוטו, בגלל שתא הנוסעים קרס ואי אפשר לפתוח את הדלתות?
    Its never a waste of time to be wasted all the time

  10. #69
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2006
    הודעות
    2,738

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    ציטוט ender כתב: הצג הודעה
    אתה סותר את עצמך. מצד אחד אתה אומר שאתה מעדיף רכב בעל הגנה פסיבית, מצד שני אתה אומר שאתה מעדיף להיות בטנדר שקיבל 2 כוכבים במבחן התנגשות.
    אתה באמת מעדיף לשבור את האגן בגלל שהדוושות נדחקו פנימה? או לשבור את הראש כשהוא יעוף לתוך ההגה? או שאולי אתה מעדיף את העובדה שלמחלצים יקח שעה לחלץ אותך מתוך האוטו, בגלל שתא הנוסעים קרס ואי אפשר לפתוח את הדלתות?
    אמרתי שאני פרימיטיבי ומעדיף את תיאורי הזוועה שלך לחוות בגדול ולא בקטן . 3500 ק"ג נותנים לי בטחון יותר מג'וק עם פיצ'יפקעס.

  11. #70
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,597

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    ציטוט atsutupsk כתב: הצג הודעה
    בדיוק , ואותם פלחיי השוק הם מכוניות זולות ושוות לכול נפש ולא מעבר לזה .
    לא נכון. טויוטה מייצרת את לקסוס, ניסאן את אינפיניטי והונדה את אקורה. מעבר לכך, היפנים מתחרים ברוב הקטגוריות בהצלחה רבה, והדבר היחיד שהם לא עושים זה מכוניות סופר-יוקרתיות. שוב, לא בגלל שהם לא יכולים, בגלל שהם לא רוצים.

    לאחר חלופת הה"פ בינינו אני מבין שפשוט מעצבן אותך שאנשים חושבים שיפני זה הכי טוב כי זה אמין וכולי, ולכן אתה מתווכח בלי הפסקה. כנראה שאתה משוכנע שאני מאותם אנשים, ולכן אני אתן לך טיפה רקע עלי: אני בא מהאסכולה של "כל רכב לגופו", כלומר לא לשפוט רכב לפי מוצא אלא לפי איכויותיו. אני במקרה גם כתב רכב במגזין אוטו, עם ניסיון רב במגוון גדול של מכוניות, ויכולת להשוות ביניהן. ואולי בגלל אלו מפריע לי כל כך מה שכתבת, כי נראה בבירור שבמאמץ שלך להראות שיפני זה לא הכי טוב, אתה חוטא בהפיכת המוצא למאפיין עיקרי של הרכב - דבר שגוי מיסודו, שעושים בדיוק אותם אנשים שמעצבנים אותך (ואותי) בדיבורים על "יפני הכי טוב" "אירופאי הכי טוב" וכולי.

    אתה יכול לטעון בלהט עד שנה הבאה שיפניות הן פחות טובות, אבל מעבר לעובדה שזה פשוט לא נכון (ויש לי את הבסיס ההשוואתי להוכיח את זה) - זה לא משרת את המטרה שלך בכלל.

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  12. #71
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,597

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    ציטוט haimy כתב: הצג הודעה
    אמרתי שאני פרימיטיבי ומעדיף את תיאורי הזוועה שלך לחוות בגדול ולא בקטן . 3500 ק"ג נותנים לי בטחון יותר מג'וק עם פיצ'יפקעס.
    אתה יודע מה אומרים על נחמת טפשים?

    תן לי לחדש לך - בטחון מזויף הוא לא בטחון בכלל.

    דרך אגב, גם ההפך לא בהכרח נכון - כריות אוויר רבות לא בהכרח מגינות עליך הכי טוב, וציון NCAP לא תמיד מספר את כל האמת.

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  13. #72
    מוביל דעה הסימלון של shellcase
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    מיקום
    Formula Technion
    הודעות
    7,073

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    חיים, עם כל הכבוד לסילברדו שלך, היא אולי תגן עלייך בצורה מצויינת אם תכנס בפורד פיאסטה או סובארו DL. אבל אם תיכנס בקיר, שיש לו איזה יתרון מסה קטן על המשאית הזאת - הלך עלייך.
    במקרה כזה עדיף להיות ברנו מגאן.
    לנושא המקורי:
    יפניות\אמריקאיות זה כבר לא מה שהיה פעם.
    הניסאן אלמרה יותרה באנגליה. ה350Z והג'יפים של ניסאן מיוצרים בארה"ב. הנה יש לך שילוב של יפן ארה"ב ואירופה.
    ציטוט Keyser כתב: הצג הודעה
    דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב

  14. #73
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של ender
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    82

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    לא משנה כמה גדול ומסיבי האוטו שלך תמיד יהיה רכב גדול יותר או קיר בטון כבד יותר
    Its never a waste of time to be wasted all the time

  15. #74
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    הודעות
    42

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    ציטוט sronis כתב: הצג הודעה
    לא נכון. טויוטה מייצרת את לקסוס, ניסאן את אינפיניטי והונדה את אקורה. מעבר לכך, היפנים מתחרים ברוב הקטגוריות בהצלחה רבה, והדבר היחיד שהם לא עושים זה מכוניות סופר-יוקרתיות. שוב, לא בגלל שהם לא יכולים, בגלל שהם לא רוצים.

    לאחר חלופת הה"פ בינינו אני מבין שפשוט מעצבן אותך שאנשים חושבים שיפני זה הכי טוב כי זה אמין וכולי, ולכן אתה מתווכח בלי הפסקה. כנראה שאתה משוכנע שאני מאותם אנשים, ולכן אני אתן לך טיפה רקע עלי: אני בא מהאסכולה של "כל רכב לגופו", כלומר לא לשפוט רכב לפי מוצא אלא לפי איכויותיו. אני במקרה גם כתב רכב במגזין אוטו, עם ניסיון רב במגוון גדול של מכוניות, ויכולת להשוות ביניהן. ואולי בגלל אלו מפריע לי כל כך מה שכתבת, כי נראה בבירור שבמאמץ שלך להראות שיפני זה לא הכי טוב, אתה חוטא בהפיכת המוצא למאפיין עיקרי של הרכב - דבר שגוי מיסודו, שעושים בדיוק אותם אנשים שמעצבנים אותך (ואותי) בדיבורים על "יפני הכי טוב" "אירופאי הכי טוב" וכולי.

    אתה יכול לטעון בלהט עד שנה הבאה שיפניות הן פחות טובות, אבל מעבר לעובדה שזה פשוט לא נכון (ויש לי את הבסיס ההשוואתי להוכיח את זה) - זה לא משרת את המטרה שלך בכלל.

    רוני
    ולאחר שזה נאמר (ואני מסכים לגמריי אם מה שכתבת ומתנצל אם דברתי בשפה נמוכה ו/או צינית ) הוויכוח מבחינתי נגמר .


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  17. #75
    פורמוהוליק הסימלון של m3x7r3m3
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    4,689

    בעניין: רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006

    ציטוט haimy כתב: הצג הודעה
    לכל אחד , בכל גיל , יש את סדרי העדיפויות שלו .אני מעדיף בבית המשוגעים של כבישי ישראל אוטו בטוח פסיבית לפני הכל .
    ובענין זה אני פרימיטיבי . לא מאמין ב "הגודל לא חשוב ". בהתנגשות בין קליו או אפילו מרצדס מאיבאך עם 19 כריות אויר ו 7 כוכבים , מעדיף לשבת בטנדר סילבראדו עם 2 כוכבים שעולה עשירית.

    פיסיקה בשקל:
    כשאתה נוסע, נגיד במהירות של 80 קמ"ש (כי הרי אתה דבוק למהירות המותרת), ומולך מגיע "חוליגן" (אם אני זוכר נכון ככה כינית את האנשים שנוסעים יותר מהמהירות המותרת) שנוסע על 100 קמ"ש
    לשתי המכוניות יש אנרגיה, היה ונכנסתם אחד בשני, האוטו נעצר, וכל האנרגיה הזאת חייבת ללכת לאנשהו (חוק שימור אנרגיה)
    כל ג'אול של אנרגיה שלא נספג במקום אחר נספג עליך
    במכוניות נורמליות (אירופאיות, יפניות, חלק מהקוריאניות) האנרגיה נספגת באיזורים סופגי אנרגיה, איזורים מיוחדים הבנויים במכונית, כדי לספוג כמה שיותר אנרגיה מהתאונה.
    במכוניות מסוימות (לרוב אמריקאיות וקוריאניות-אמריקאיות) האיזורים הנ"ל פשוט פתטיים, או במילים אחרות, רוב האנרגיה של התאונה מועברת אליך
    נכון שהפח של הסילברדו ייראה אח"כ הרבה יותר טוב, ואולי הוא אפילו יוכל לנסוע מהתאונה, זה כמובן אם הנהג לא מת כי ההגה עף לו לחזה והקונסולה המרכזית לא ריסקה לו את הברך הימנית

    atsutupsk
    לפי ההגיון שלך הטויוטה קאמרי למשל, אמורה להיות זוועה של מכונית נכון?
    Hyundai Veloster ידנית

דף 5 מתוך 9 ראשוןראשון ... 2345678 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27/04/06, 16:38
  2. מכירות רכב בארה"ב לרבעון הראשון 2006
    By FairlyEvident in forum רכב כללי
    תגובות: 80
    הודעה אחרונה: 06/04/06, 21:51
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06/01/06, 0:39
  4. רשימת 100 המכוניות של כל הזמנים
    By ROEY B in forum רכב כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 25/04/05, 11:45

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •