דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 23

נושא: באגי

  1. #1
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    בזמן האחרון אני משתעשע עם חברים ברעיון לקנות באגי ולהנות איתה קצת בחולון ראשון/חולון. הבעיה היחידה כרגע (חוץ מכסף, זה תמיד בעיה...) היא שאני כמעט ולא יודע כלום בנושא. כאן אתם נכנסים לתמונה....

    כל מידע שהוא החל מתהליך הבניה, דרך עלויות תחזוקה וביטוח, ועד להנאה מהנהיגה שאפשר להוציא מהעגלה הזאת.
    עדיפות למי שיש ניסיון עם הכלי, אבל לא הכרחי.

    תודה גדולה


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    כל מידע שהוא החל מתהליך הבניה, דרך עלויות תחזוקה וביטוח, ועד להנאה מהנהיגה שאפשר להוציא מהעגלה הזאת.
    עדיפות למי שיש ניסיון עם הכלי, אבל לא הכרחי.
    זה לא כזה מסובך.

    תיקח סובארו או חיפושית, לדוגמא, ופרק את המרכב (חלקי פח שלא מהווים חלק מהשלדה. בעצם, כל דבר שלא חיוני והוא לא שלדה). שים כלוב מקצועי, או תאלתר מסגרת חזקה וזהו בעיקרון.

    עלויות תחזוקה - אני מניח שהן יהיו יותר מהרגיל לסוג הרכב בו תבחר, מאחר ומחכים לו חיים קשים כנראה.
    ביטוח - פחחחח.

    הנאה - אם זה הקיק שלך, אז למה לא.

    לפרטים יותר ספציפיים, עדיף שתחכה לברנשים שהתעסקו בתחום באופן מעשי.

  5. #3
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של ישי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    ב""נוחיות"".
    הודעות
    1,760
    זה לא כזה מסובך.

    תיקח סובארו או חיפושית, לדוגמא, ופרק את המרכב (חלקי פח שלא מהווים חלק מהשלדה. בעצם, כל דבר שלא חיוני והוא לא שלדה). שים כלוב מקצועי, או תאלתר מסגרת חזקה וזהו בעיקרון.
    זאת הדרך המסובכת (ויש שיגידו המהנה ואני מסכים).

    אם אין לך כוח (או כישורים טכניים) יש דרכים הרבה יותר פשוטות ובכלל לא יקרות.

    למשל: http://www.jeeptrip.co.il/page.asp?d...0&filter=0

    "זה מה זה פשוט..."
    "הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"
    -1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  6. #4
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    תודה על התגובות, אבל הדברים האלה ידועים (ברור שצריך שלדה של בד"כ חיפושית, להוציא הכל חוץ משלדה ולבנות 'כלוב התהפכות').

    אני אפרט קצת יותר איזה סוג של מידע אני צריך -

    התכוונתי יותר בקשר לעלויות של הבנייה, אחזקה.
    כתבת : "ביטוח - פחחח...." אם תוכל לפרט יותר, כי היה קצת קשה להבין מזה משהו (לא יודע, היתי בטוח שצריך ביטוח לבאגי, כנראה שלא).

    עדיף לקנות מוכן, או להשקיע בו בעצמי ? אני מעדיף להשקיע בעצמי, השאלה היא כמה מסובך זה.

    איך אני מגיע מהבית אל המקום שבו אני רוצה לנהוג ? בדרך החוקית כמובן, אסור לעלות על כביש ציבורי עם באגי.
    ואיך אני מביא את הבאגי אל איציק ?


    שוב תודה

  7. #5
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    התכוונתי יותר בקשר לעלויות של הבנייה, אחזקה
    אין לי שמץ.

    כתבת : "ביטוח - פחחח...." אם תוכל לפרט יותר, כי היה קצת קשה להבין מזה משהו (לא יודע, היתי בטוח שצריך ביטוח לבאגי, כנראה שלא).
    כל הקטע בבאגי זה מינימליזם.
    הוצאות על ביטוח ממש לא לעניין. מה גם שמאחר ואין לך אפשרות לטסטים ורישוי בכלל - זה לא מעשי בכלל.
    אם אתה חייב ביטוח - תבקש הצעות מחיר לפוליסות ביטוח ספציפית לכרכרה, כולל הערכת שמאי.

    עדיף לקנות מוכן, או להשקיע בו בעצמי ? אני מעדיף להשקיע בעצמי, השאלה היא כמה מסובך זה.
    אני מניח שאתה לא מבין בתחום כמעט - אז עדיף שתקנה כבר אחד מוכן.

    איך אני מגיע מהבית אל המקום שבו אני רוצה לנהוג ? בדרך החוקית כמובן, אסור לעלות על כביש ציבורי עם באגי.
    או עם גורר, או דרך שטח ומשעולים.

    ואיך אני מביא את הבאגי אל איציק ?
    כנ"ל. אלא אם יש לו רעיון אחר.

  8. #6
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    406
    ביטוח בשביל מה??????

    גנבה?
    מי יגנוב?

    תאונה?
    נשמע הגיוני
    אולי ביטוח של טרקטרונים

    יש באגים שגם יכולים לנסוע בכביש

  9. #7
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    זוהר אם אתה מעוניין לבנות אחת אז זה לא בעייתי במיוחד, רק צריך למצוא חיפושית עם בודי רקוב במחיר מינימלי ולהתחיל לפרק
    באתר ג'יפטריפ יש הרבה מאוד דיונים בנושא, אני בטוח שחיפוש שם יבהיר המון דברים.
    אם בכוונתך לקנות אחת אז הבגי של יריב (מהקישור של ישי)
    בנויה במקצועיות וטופלה באהבה (אני פעיל באתר ההוא ויכול להגיד שיריב הוא מקצוען בכל הקשור לשטח)

    בקשר לביטוח
    תשכח מזה!

    רכב ללא רישוי לא יכול לעשות ביטוח.
    ישנם מספר מאוד מצומצם של באגים עם רישוי בעצם אני מצליח למנות רק שניים
    טום-קאר - באגי מיצור ישראלי מצוייד בטכנולוגיה מתקדמת (יחסית לחיפושית...)
    אך מחירו בהתאם.
    חיפושית משנות ה80 ומטה - באותה תקופה אישר הטכניון בודי פייברגלאס לחיפושיות ומסתובבות כמה מוטציות כאלה בארץ, חלקם עברו תהליך "באגיזאציה" וצוידים בצמיגים מוגדלים מנועים חזקים במיוחד וכ"ו.



    אריאל.

  10. #8
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    תודה לכל המגיבים

    ל C_U (וכל אחד אחר שיוכל לענות) :

    בכמה אתה מעריך עלות בנייה של באגי ? פרט בבקשה עלות של כמה אפשרויות : סוברית עם מנוע 1000, סובארו עם 1300-1600, חיפושית, חיפושית עם מנוע של סובארו (דורש גם מתאם).

    בכמה אתה מעריך עלות אחזקה לשנה של באגי (כולל הכל, בלי ביטוח) ?

    תודה

  11. #9
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    זוהר, אתה שואל שאלות כלליות מידי.

    עלויות בניית באגי נעות בין 1000 ש"ח ל 80 אלף ויותר, תלוי מה אתה מחפש
    אך רוב האנשים מסתפקים בבגי שמחיר בניתה הוא בין 1500-3000 ש"ח
    וזאת בתנאי שאתה עושה את העבודה לבד.

    אם כל מה שאתה רוצה זה לנהוג באחת ואתה בונה אותה מטעמי חיסכון, אז שתדע לחסוך לא יצא לך אתה תאבד כסף וזמן יקר.
    אם השגעון שלך הוא לבנות לבד אז קדימה לעבודה!

    ישנם מספר בסיסים לבאגי, רוב האנשים בוחרים בסיס ע"פ כמות האנשים שיסעו בה כלומר אם ברצונך להיות נהג\נוסע יחיד אז סוברית זו ההתחלה בשבילך
    אך אם תרצה לטייל עם חבר ואפילו קצת מקום ספייר אז החיפושית תתאים יותר.

    כמו כן אתה צריך להחליט איזה סוג של באגי זו תהיה ישנם מספר קבוצות עיקיות.

    באגי למיהרויות גבווהות - עסק יקר ואני אפילו לא אתחיל לפרט (החלפת בולמים, קפיצי סליל ארוכים , מנוע עתיר הספק ומומנט , גיר..)

    באגי לטיולים - כמובן גם היא תטוס כמו מטורפת אבל זו בעצם הבאגי שמתוארת למעלה רק שאתה מחפש לחסוך וכמובן זה בא על חשבון תכונות מסויימות.

    בכל מקרה למיטב הבנתי (ואני לא מבין הרבה בנושא) הפשרה הכי טובה בין עלות לתועלת מתקבלת מ:
    שילדת חיפושית
    מנוע סובארו 1600 (אני משער ש1800 עדיף כי הוא משתמש באותו הגיר אך יש לזכור שאז תצטרך לוותר על זמינות חלקים ועלות חלקים נמוכה עד מגוחכת)
    גיר חיפושית (אכן מיוצר מתאם מיוחד)

    עכשיו אני מציע לך שתקרא את הדיון הנ"ל:
    http://www.jeeptrip.co.il/page.asp?d...=117330#121399


    ורשימת קישורים לחיפוש המילה באגי בג'יפטריפ:
    http://www.jeeptrip.co.il/page.asp?s...&div=Forum


    נ"ב- אם אתה לא לחוץ בזמן
    אני ממליץ להזמין את הספר BB &B (יש באמזון) זהו ספר די ישן אבל הוא מרכז את כל הבעיות בהם תתקל בבנית באגי מחיפושית.
    ספר מאוד מומלץ.

    אההה עוד נ"ב -
    יתכן ולא כדאי להחליף מנוע אלא לשפר את הקיים (מנועים אלא מגיעים להספקים מטורפים (יחסית) של 150 כוחות סוס, הרי זהו מנוע מרוץ לשעבר
    ויש מלא קיטים בולט אין עליהם)


    אריאל.

  12. #10
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    84
    תודה אריאל.

    אני כרגע לא בשלב שאני יכול לבנות בעצמי את הבאגי. כמו שניחשת המטרה שלי בבניית באגי היא כמה שיותר כיף בכמה שפחות כסף (יותר הכיף של הנהיגה מאשר הכיף של הבנייה, למרות שגם זה מעניין אותי).

    מנוע 1600 נשמע לי קצת חזק בשביל התחלה, מה עוד שהוא גורר איתו כמה תוספות כמו מתאמים שמקפיצים את המחיר לא בקצת. אם כבר אני לוקח בודי וגיר מחיפושית - למה לא להשאיר גם את המנוע ?

    כמה אמור לשקול לדעתך בסוף כל העסק ?

    (קראתי כבר מזמן את כל הדיונים בג'יפטריפ. הרוב שם לא רלוונטי)

    אמרת שהסיפור אמור לעלות בסביבות 1500-3000 ש"ח בבנייה עצמית. בכמה אתה מעריך את העלות של בניה אצל מישהו מקצועי, ובכמה אתה מעריך את העלות אצל מישהו מקצועי אם אני מביא לו את כל החלקים ?

    תודה

  13. #11
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    לדעתי אם כבר באגי
    כל היופי והכיף זה לבנות אותו לבד

    נסה רק להתייעץ בגורמים מקצועיים, ולא לעשות הכל אצלם

    בכל מקרה זה מן הסתם גם יקר פי כמה לעשות את זה מקצועי

    תחשוב על ההרגשה לסיים באגי לבד

  14. #12
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    רק עכשיו ראיתי את השאלה
    אני אענה יותר מאוחר (בדיוק לאחר שאני אתעורר)

    לילה טוב לכולם

  15. #13
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    תראה לדעתי הבניה של הבאגי זה חצי מהכיף ובנוסף אתה גם מקבל ערבות לכך שהכל עשוי לפי הספר והמוסכניק לא חסך בעלויות של דברים חיוניים
    וחוץ מזה אתה מקבל משהו ששווה הרבה הרבה יותר, אתה מקבל ידע
    זאת אומרת שתמיד תידע לתקן אותה אם תיתקע השטח.

    בקשר למנוע אתה צריך זכור שהעלות הסופית נקבעת בעיקר ע"פ נכונות השיפורים כלומר אם אתה יודע שתרצה יותר במוקדם או במאוחר למה להתחיל ממשהוא לא מספק?
    תחשוב על זה ככה:
    עלויות תחזוקה של מנוע סובארו נמוכות בהרבה!
    עלויות חלפים "---------------" נמוכות בהרבה!
    אמינותו "---------------" גבווה בהרבה!
    זמינות חלפים "_________" גבווה בהרבה!


    אז אם זה נשמע כמו מנוע סובארו
    מריח כמו מנוע סובארו
    ונראה כמו מנוע סובראו

    אז זה מנוע סובארו

    כמו כן אתה יכול גם לשפר את מנוע החיפושית אך זה פרקטי וכדאי במיוחד
    מבחינת עלויות. (כמו כן אל תשכח הוא מקורר אוויר)

    הערכות של משקלים:

    אם אתה נשאר עם מנוע חיפושית:
    זה יוצא בערך משקל של חיפושית (כמה זה ? 850 בערך?)
    פחות כ200 -350 קילו.
    ותוספת של כ 50 קילו ככלוב הגנה ועוד קמה דברים קטנים.

    אם זה מנוע סובארו אז תוסיף לזה עוד 40 קילו.

    כעקרון משקלי הבאגים הם בין
    400 - 700 קילו.
    תלוי בבסיסים , במנועים ובתוספות.

    הערכות של בניה אצל מקצועניים אין לי אך אני מאמין שזה נע בין 5 K לאינסוף (הרי כל מוסך ישמח לקחת "קצת יותר" )



    אריאל.

  16. #14
    מנהל הפורום הסימלון של עומר
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    ארצות הכפור
    הודעות
    779
    ולפי מה שהבנתי יש מספר יתרונות למנוע חיפושית.

    בתור התחלה לא צריך מתאם לגיר (רוב האנשים הולכים
    על גיר של חיפושית, גם במקרה שבחרו במנוע של סובארו), דבר
    שעולה כסף (בסביבות 1000 שקל?).

    קירור אוויר הוא דבר שלילי? לא חוסך לך מערכת קירור מים?

    ובקשר לשיפור מנועי חיפושית - דווקא הבנתי שזה מאוד קל לביצוע. מצאתי מספר ספרים
    באמאזון שמדברים בדיוק על זה (How to Hotrod Volkswagen Engines ועוד).

    שוב, רק מדברים שקראתי במספר הימים האחרונים.
    קר לי.


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    68
    תראה אכן מנוע של חיפושית הוא מנוע מעולה ושמעתי על מנוע כזה שהגיע להספק של כ 150 כוח סוס (בארץ! , בחול מגיעים אף ליותר)

    למיטב זכרוני מתאם עולה כ 350 ש"ח (מקסימום אם זה עולה יותר אז הולכים לחרט ומביאים אחד בזול)

    קירור אוויר זה טוב?
    נכון ישנו יתרון פעוט של משקל אבל השאלה אם זה מספיק טוב למנוע שהולך לעבוד בסלד גבווה?

    החלטה שלך!
    אבל אם אפילו מנועים ברכבים משפחתיים 1.6 (של לדבר על 1 ו 1.3) מקוררים מים , זה צריך לרמוז על משהו

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. באגי
    By תומר אוזן in forum רכב כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08/10/04, 20:12
  2. בניית באגי
    By דייויד in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01/03/04, 0:10
  3. באגי
    By כפיר in forum רכבי אספנות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23/09/03, 16:01
  4. בניית באגי
    By sagirodin in forum אוף-טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04/01/70, 1:27

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •