מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: בעיות לחץ שמן ב GTI

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    מיקום
    תא מנוע....
    הודעות
    319
    שלום לכולם!
    יש לי בעיה ב-GTI 205 שלי והיא:
    שעון לחץ השמן נמצא בקטע המאוד נמוך שלו כלומר לא עולה על 1.5 BAR זה כמובן לא תקין השאלה מה יכולה ליהיות הבעיה
    יש שמן והמנוע עבר אוברול עליון ותחתון לא מזמן תנו תשובות מהר..


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,574
    כמה דברים:
    1. ייתכן והשעון דפוק
    2. ייתכן והיוניט דפוק
    3. ייתכן והמשאבה חלשה או השמן דליל מידי

    נסה לעבור לשמן 20W50 ותראה אם זה פותר את הבעיה.
    אם כן, סביר להניח שהשעון והיוניט תקינים והמשאבה קצת חלשה.

    איציק

  5. #3
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,119
    (1)מסנן שמן ראשוני פגום-יושב באגן.
    (2)שסתום פורק לחץ לא מכוון.

    שסתום פורק לחץ-שסתום בטחון

    תפקידו למנוע לחץ שמן גבוה כשהמנוע קר.הוא מגן על מסנן השמן,המשאבה ומע' ההנע שלה.
    השסתום העוקף מחזיר את כמויות השמן המיותרות שהמשאבה סיפקה אל אגן השמן,מבטיח לנו לחץ שמן קבוע במנוע,כמו-כן דואג לנו כאשר המסנן סתום מעבר עקיף.

    סיבה נוספת אני שולל כי ציינת שהמנוע עבר שיפוץ והיא:מירווחים גדולים בין גל-הארכובה למיסבים.

    עמית

  6. #4
    אחראי פורום הסימלון של ceyal
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    פה ושם..בעיקר שם.
    הודעות
    4,642
    אז ככה.
    לחץ השמן ברכב שלי תמיד היה 8 באר בזמן נהיגה (האצה וגם בתנועה) ובזמן עמידה או בניוטראל הלחץ היה בין 3 ל 4 באר.

    אחרי טיפול במנוע שכלל שיפוץ ראש והחלפת רינגים ומה שמסביב (כולל ניקוי כללי) - הלחץ ירד ל בערך 5.5 באר בזמן מאמץ ו2 באר בזמן עמידה.

    הקטע הוא שכאשר השמן עובר את איזור ה 70 מעלות - הלחץ נופל עוד ובזמן עמידה הוא מגיע גם ל 1 באר או פחות.

    אז יש כאן בעיה ?
    יכול להיות שזה אותו עניין כמו למעלה?
    תודה


  7. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  8. #5
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,119
    כל אחת ואחת מן הסבות שצויינו לעיל יכולות להוות את הבעייה ואת הפתרון לשאלתך,כולל את הסיבה ששללתי אצל הראשון.

    עמית

נושאים דומים

  1. מד לחץ שמן/מד גובה שמן - סיטרואן ZX
    By שמר in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21/05/05, 18:39
  2. [הונדה סיוויק 92']בעיות לחץ שמן
    By itzik901 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12/10/04, 22:35
  3. [205 GTI ] העלת לחץ שמן
    By redman in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14/08/04, 19:47
  4. שעון חום\לחץ שמן תקין? 106 GTI
    By ToMeR in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02/06/04, 8:25
  5. [205 GTI 1.6] לחץ שמן נמוך
    By redman in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31/05/04, 21:54

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •