מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: טורים בשמיים

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ron_mazda323-f
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    230
    לא אני לא מתכוון לטורים של עננים שמורידים ברד קטלני או גשם חביב אלא למד הטורים שלי שלאחרונה החל מזנק בצורה מפחידה בסל"ד של מעל 3.5 - 4. זה קורה בעיקר בהילוך שני, שלישי בלחיצה מכל הלב על הדוושה של הגז. האם יש קשר לקלאץ' ?
    דבר נוסף שבו נתקלתי - רעש מתקתק כזה של הרכב שלפעמים אני שם לב במקומות צרים/סגורים כגון מתחת לגשרים או שדרות או קרי החניה המקורה שלי.
    יש קשר בין הדברים?
    רציתי להכניס את הרכב למוסך (גם לשם טיפול 120K ועכשיו גם על מנת לבדוק את הבעיה) אך עקב בעיות אישיות שונות אני נמנע מכך למשך שבוע, יכול להגרם נזק כלשהו ?
    חבר'ה בבקשה תעזרו לי במהרה כי הבעיה הראשונה מאוד מדאיגה אותי...


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של עומר ב
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,998
    בד"כ תופעה של קלאץ' מחליק מופיעה יותר בהילוכים גבוהים, תבדוק ע"י כך שתיסע נגיד 80-90 בחמישי ואז תלחץ חזק על הגז, ואם האורים קופצים אז זה כמעט בטוח הקלאץ'.
    תיקתוקים זה יכול להיות אלף דברים, כיוון שסתומים, משאבת מים, אולי סתם נתפס איזה משהו קטן באחת הרצועות.
    אתה יכול למשוך אתה זה עוד כמה ימים עם אתה חייב.

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Boxer
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    בחגבי הסלע
    הודעות
    1,023
    לא הבנתי את הבעיה הראשונה,

    אבל אם אתה שומע תקתוק רק במקומות צרים, כשאתה נוסע לאט, וקצב התקתוק תלוי במהירות הנסיעה - יכול להיות שנתקע לך משהו בצמיג (אבן/בורג...).
    היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / במכונית רגילה.

  6. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ron_mazda323-f
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    230
    ציטוט Boxer כתב:
    לא הבנתי את הבעיה הראשונה,

    אבל אם אתה שומע תקתוק רק במקומות צרים, כשאתה נוסע לאט, וקצב התקתוק תלוי במהירות הנסיעה - יכול להיות שנתקע לך משהו בצמיג (אבן/בורג...).
    לא , זה בפירוש בא מהמנוע, לא ברור לי בדיוק מאיזה חלק...

  7. #5
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    אתה אומר שרק מד הטורים עף למעלה ? או שהמנוע מצטרף לחגיגה.
    כלומר -זה אמיתי או רק חיווי שגוי?

  8. #6
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ron_mazda323-f
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    230
    ציטוט RadarJedi כתב:
    אתה אומר שרק מד הטורים עף למעלה ? או שהמנוע מצטרף לחגיגה.
    כלומר -זה אמיתי או רק חיווי שגוי?
    נוצר מצב שהטורים מזנקים אך הרכב לא מאיץ , כמו במצב סרק

  9. #7
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    אז אני בהחלט מסכים -קלאץ'.

    שיטה לבדוק - תעמוד במצב מנוחה , הילוך רביעי , הנד ברקס משוך עד הסוף , גז בסל"ד בינוני ומעלה (נניח 4000 של"ד) , ושחרר את הקלאץ' בעדינות. בנק' החיבור של הקלאץ' - אם הטורים ממשיכים לעלות חופשי - הקלאץ' גמור. אם הרכב כבה - הבעייה לא בקלאץ' כנראה.
    אל תנסה את זה הרבה פעמים -לא מוסיף בריאות ואורך חיים לקלאץ'...

  10. #8
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של ZisoButts
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    96
    ציטוט r_mazda323-f כתב:
    ציטוט Boxer כתב:
    לא הבנתי את הבעיה הראשונה,

    אבל אם אתה שומע תקתוק רק במקומות צרים, כשאתה נוסע לאט, וקצב התקתוק תלוי במהירות הנסיעה - יכול להיות שנתקע לך משהו בצמיג (אבן/בורג...).
    לא , זה בפירוש בא מהמנוע, לא ברור לי בדיוק מאיזה חלק...
    מדובר ,כנראה, ברעשים ממרימי השסתומים.
    הסיבה שאתה שומע את זה במקומות סגורים היא בגלל ההד שחוזר מהם.
    לא מדובר במשהו מזיק , החלפת פילטר + שמן לשמן איכותי (40-40,10-5 או כמו שאצלי 30-5) אמורה לפתור את הבעיה תוך מספר ימים.

    אם זה לא עוזר , אזי פלאשינג למנוע + החלפת השמן והפילטר אמור לעזור.

  11. #9
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ron_mazda323-f
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    230
    תודה לכולם, מוסך בהקדם והחלפת קלאץ'
    אגב, בעת לחיצה ועזיבה שלו הוא התחיל גם לחרוק יש קשר?
    ועוד דבר שגם רציתי לדעת אם קשור, הרוורס לא נכנס תמיד בפעם הראשונה ולפעמים דורש שחרור הדוושה ודריכה שניה, האם גם עניין זה קשור ?

  12. #10
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של RedR
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,562
    אני לא חושב שעושים את זה בהילוך 4.... המנוע לא מספיק חזק לזה..

    תשים בלם יד עד הסוף ,
    תכניס הילוך 2 ...
    תתן גז חזק ותשחרר קלאצ' במכה..

    אם אתה שומע החלקה והתורים יורדים לאט לאט זה הקלאצ' ,
    אם המנוע נכבה במכה אחת זה לא הקלאצ'.


  13. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  14. #11
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של עומר ב
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,998
    האמת שאני כמעט בטוח שעושים את זה בשלישי.

    לעניין של רוורס לא משתלב בהחלט יש קשר, אבל גם יכול להיות שמזמן לא החלפת שמן גיר..........

נושאים דומים

  1. מד טורים
    By אסי הראל in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 18/12/05, 23:01
  2. [שאלה] מד טורים(סל"ד) לרכב ללא מד טורים(סל"ד)
    By Gunman in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09/12/05, 22:44
  3. בלמים + צלחות - המחירים בשמיים?
    By omri75 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07/11/03, 2:41

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •