דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 26

נושא: לגבי שיפור/השתלת מנוע

  1. #1
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    13
    מה הייתם ממליצים ל306 XSI (האוטו נוסע נהדר, רק צריך עוד קצת כוח כדי להשפיל סופית את נהגי האימפרזה)... היום נסעתי אחרי אחת במצב טוב וההפרש ביננו היה קטן (קצת יותר תאוצה בין 120 ל180).

    מה הייתם ממליצים ? השתלת מנוע ? הגדשה ? מי שמבין נא לפרט בעד / נגד ועלויות של כל אחת מהאפשרויות....



  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,139
    האמפרזה וה-XSI עמדו בערך באותו קצב ?

    המלצה שלי:
    הגדלת הנפח ל-2 ליטר והוספת טורבו, אבל בעצם קיים מנוע כזה - באמפרזה WRX או GT.

    לכן - ההמלצה הפשוטה ביותר - היא לנהג האמפרזה - במקום להשאר עם אמפרזה 1.6 לקנות אמפרזה GT או WRX, ואז בטוח חכמולוגים ב-XSI לא יעמדו בקצב שלו.
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  5. #3
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    13
    היה הבדל, אבל באמת לא משמעותי (בוא נגיד שעם טורבו ו200+ כ"ס הXSI אומרת שלום לאימפרזה, למה ? כי היא שוקלת פחות), וזאת היתה GT Turbo לא איזה 1.6 של חברת חשמל.


  6. #4
    אדריכל הפורום הסימלון של razmel
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בנדיבות, נוהג באדיבות
    הודעות
    12,139
    אבל אם זאת היתה אמפרזה לבנה, עם פגושים שחורים, זה איציק, והיא 1.6 רגילה. (והוא גם בטח לא לחץ).
    רז .

    205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).נמכרה.
    המרצדס שלי נמכרה.
    טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  7. #5
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,546
    תיפח רוחי !!!! :mm_surpr:
    זה היית אתה עם ה 306 XSI שפתח מולי ?????
    אפילו לא לחצתי...

    בפעם הבאה אני יראה לך מה-זה גזירה

    איציק

  8. #6
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    13
    מה אני אגיד לך, זאת לר היתה אימפרזה טורבו, זאת היתה מיני מיינור שנת 64 עם פגושים ורודים , בסדר ?


    ואיציק הצליח פעם אחת לגזור אותי (עד שהתברר שהייתי ברוורס).

    ואם אתה באמת מתעקש, האימפרזה (GT TURBO כחולה) היתה עם סט צמיגים חדש חתך נמוך (עם פס צהוב באמצע), אבל מה אני יודע אולי איציק הוא משקיען

  9. #7
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    ציטוט RoySport כתב:
    ואם אתה באמת מתעקש, האימפרזה (GT TURBO כחולה) היתה עם סט צמיגים חדש חתך נמוך (עם פס צהוב באמצע), אבל מה אני יודע אולי איציק הוא משקיען
    אני לא זוכר שלגיא יש איזשהוא פס צהוב אבל בכל מקרה פעם הבאה תפתח לו חלון ותצעק "אחי! בוא, בוא רייס", ואז הוא לא רק יתן לך להיות קרוב אליו, אלא גם יתן לך לנצח - שתהיה מרוצה.





    וברצינות עכשיו - אם אתה באמת חושב ש-XSI תהיה חזקה אפילו קצת כמו אימפרזה טורבו, אתה משלה את עצמך בגדול, כי אפילו אם האוטו נהדר, האימפרזה תחסל אותו בכל מבחן תאוצה שתרצה (בהפרש גדול).

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  10. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ron_mazda323-f
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    230
    ציטוט sroniS16 כתב:
    וברצינות עכשיו - אם אתה באמת חושב ש-XSI תהיה חזקה אפילו קצת כמו אימפרזה טורבו, אתה משלה את עצמך בגדול, כי אפילו אם האוטו נהדר, האימפרזה תחסל אותו בכל מבחן תאוצה שתרצה (בהפרש גדול).
    רוני
    רוני, זה כולל מבחן עם פיתולים למינהם או שמדובר רק על קו ישר?

  11. #9
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    ציטוט r_mazda323-f כתב:
    ציטוט sroniS16 כתב:
    וברצינות עכשיו - אם אתה באמת חושב ש-XSI תהיה חזקה אפילו קצת כמו אימפרזה טורבו, אתה משלה את עצמך בגדול, כי אפילו אם האוטו נהדר, האימפרזה תחסל אותו בכל מבחן תאוצה שתרצה (בהפרש גדול).
    רוני
    רוני, זה כולל מבחן עם פיתולים למינהם או שמדובר רק על קו ישר?
    דיברתי על קו ישר כמובן. אבל אם אתה רוצה לדעת - אז כן, גם בפיתולים. הסיבה כפולה (תרתי משמע).

    גם בגלל ההנעה הכפולה, שמאפשרת ניצול טוב יותר של הכוח, וגם בגלל המנוע החזק יותר. האימפרזה יכולה לצאת מהסיבוב מהר יותר מה-306 בגלל שה-AWD מנטרל את תת ההיגוי ביציאה מהסיבוב.
    בנוגע לאחיזה - אני לא יודע, ל-306 יש הרבה אחיזה, אני לא מאמין שלאימפרזה יש יותר, אבל מי יודע... אבל כמו שאמרתי יש הבדל בין אחיזה אבסולוטית למהירות בסיבוב.

    יש לי בבית מבחן התנהגות של מגזין אמריקאי שכלל מכוניות הנעה קדמית, אחורית וכפולה. מתברר כי אופי ההנעות דורש מהירויות שונות לאורך הסיבוב. כלומר בשביל להיות מהירים יותר עם רכב הנעה כפולה צריך להכנס לסיבוב בצורה שונה, למשל המהירות באפקס תהיה נמוכה יותר מזו של ההנעה הקדמית, אבל לפני ואחרי ה-AWD תהיה מהירה יותר כי בכניסה לסיבוב ניתן לנטרל תת היגוי בעזרתו וביציאה - אותו הדבר. (זו רק דוגמה אחת, ואולי אני בכלל טועה).

    בנוסף יש מבחן שאודי GT תמיד היה מביא, שמדבר על אחיזה אבסולוטית במעגל או בסללום - לאימפרזה GT היה יתרון של מעט מאוד קמ"שים על ה-306GTI ברוב המבחנים, חוץ מאיזה אחד, לא זכור לי בדיוק. יש לציין שזהו מבחן אחיזה אבסולוטי ללא קשר למהירויות כניסה ויציאה מסיבוב.

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  12. #10
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    13
    ש XSI עם מגדש סופר או טורבו בלחץ טוב (מעל ל 200 כ"ס) לוקחת את האימפרזה.

    לדעתי רועי עם 240 כ"ס ב306 המוגדשת ירגיש בטוח מול הרבה מכוניות.. (כולל האימפרזה).

    זה לא שאני חושב שהאימפרזה היא אוטו גרוע או משהו, ההפך, אבל נושא המשקל נותר בעינו. דרך אגב אני כבר ראיתי סיירה שנת 88 שסוגרת 3.08 שניות למאה, ככה שלהגיד מי יותר מהיר בלי לבדוק מה יש באוטו זה לא רציני.


  13. #11
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    ציטוט RoySport כתב:
    ש XSI עם מגדש סופר או טורבו בלחץ טוב (מעל ל 200 כ"ס) לוקחת את האימפרזה.

    לדעתי רועי עם 240 כ"ס ב306 המוגדשת ירגיש בטוח מול הרבה מכוניות.. (כולל האימפרזה).

    זה לא שאני חושב שהאימפרזה היא אוטו גרוע או משהו, ההפך, אבל נושא המשקל נותר בעינו. דרך אגב אני כבר ראיתי סיירה שנת 88 שסוגרת 3.08 שניות למאה, ככה שלהגיד מי יותר מהיר בלי לבדוק מה יש באוטו זה לא רציני.

    מהמקום אין לך סיכוי לגזור אימפרזה הוא קופצת כמו צפרדע ועד שתגיע למהירות שלה היא תיהיה הרבה לפנייך מגילגול בשני אולי יש לך סיכוי..אבל גם הוא קלוש.

  14. #12
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של ג'רמי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    E'hoven
    הודעות
    2,038
    מהמקום אין לך סיכוי לגזור אימפרזה הוא קופצת כמו צפרדע ועד שתגיע למהירות שלה היא תיהיה הרבה לפנייך מגילגול בשני אולי יש לך סיכוי..אבל גם הוא קלוש.
    XSI קופצת כמו צפרדע?
    מה זה? מנגנון מובנה נגד רייסים?
    ה XSI יודעת שאין לה סיכוי, אז היא מקפצת כיד למנוע את הפאדיחה מהנהג?

    ולרועי-ספורט - אם אתה רוצה 306 מהירה, תקנה GTI6, ותוריש לי את ה XSI. אני אשמח לגאול אותך ממנו....
    It's only a sport if you use a ball
    It's a real sport if you use two

  15. #13
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    תנו כבוד !!!!!!

    ועוד כבוד !!!!!!!!!

    ועוד כבוד !!!!!!!! לאוטו של ROY306

    אל ! אבל אל !!! תשוו בין אימפרזה לאוטו של ROY306 בחיים !!!!!
    הזמן מהמקום שהאוטו הזה סוגר על אימפרזה הוא דיי מצחיק !!
    אני לא מדבר על הילוך שני.....

    יש מכוניות שאפילו שהם הנעה קידמית בתאוצות אין להוות ביניהן !!! ומי שמבין מבין !
    ואחת האימפרזות החזקות יותר בארץ שעומדת עם אחת המכוניות כאן ( אני לא סגור איזו... ) קיבלה בראש מה - 306 הבהמה הזאת !
    לאלפא יש דברים שאתה לא יודע , אז אל תרשום דברים שהם ( תסלח לי ) מגוכחים !
    בסיבובים האוטו שלו יושב לא פחות טוב אם לא יותר טוב מכל דגם של אימפרזה שייצרו !!!! ואני לא ארשום מה יש לו באוטו מספיק יש לי כאב ראש מלקרוא חלק מהדברים כאן.
    תסלחו לי שאני קצת תוקפני פשוט מה שקרה כאן כרגע הוא חילולו הקודש !
    כן , כן ! חילול הקודש !!!

    אה... ויש לו יותר מ - 240 סוסים ( מיותר לציין שאלו סוסי מירוץ....)
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  16. #14
    מנהל הפורום הסימלון של שלומי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,322
    חבר'ס, מספיק עם הויכוחי גזירות האלה , חסר טעם לחלוטין ....


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    לשלומי הכל ברוח טובה.......
    בסך הכל זה נושא שמעניין גם אם אוהבים סיבובים !
    אני עד עכשיו הוצאתי ימבה ועוד ימבה.....אה....ועוד ימבה של שקלים על אחיזה והתנהגות וכנראה עוד כ - 5000 ש"ח בחודש הקרוב על סטראטים ועוד.... ( אין לי כוח לפרט )
    ואין מה לעשות אחרי הסיבוב ( ולחלקנו בתוכו , תודה למי שהמציא את הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה.....) צריך להאיץ ! חוץ מזה שמחזירים אוטו אחרי החלקה במהירות גבוהה ע"י גז שגורם להעברת משקל אחורה ומה יותר טוב מ 200+ סוסים שמרתכים ,כן מרתכים את האחורה לרצפה !!!!!!!
    זה לא היה ויכוח של מי גוזר את מי , אלא דיון ! או ...מסע הסברה....

    מי שאוהב סיבובים ולא אוהב מהירות הוא בבעיה של פיצול אישיות כי זה בא ביחד !
    כמובן שאני לא בא לריב עם אף אחד או שזה מכוון למישהו כאן , זוהי פשוט דעתי .
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מה אומר החוק לגבי השתלת מנוע ?
    By DavidCivicSi in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31/01/06, 20:07
  2. השתלת מנוע מוגדש במקום מנוע קיים.
    By איתמר in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20/02/05, 23:56
  3. יתרונות השתלת מנוע על שיפור מנוע.
    By ~TB~ in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05/01/04, 21:30
  4. שאלה לגבי השתלת טורבו
    By F_B_I in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24/08/03, 3:15

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •