דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 21

נושא: קלאצ' קרמי (פוצל משרשור : ידית ההילוכים החדשה שלי)

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    בקשר לקלאץ' נמרוד, אני עוד לא נהגתי ברכב עם קלאץ' קרמי

    אמרתי שאני מתעניין כרגע באחד, מאוד יעזור לי להחליט אם אני ינהג ברכב עם קלאץ' כזה

    אני לא מפונק כבר אמרתי ?

    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    אמרת , אמרת...

    אבל קלאץ' קראמי, זה כבר בהחלט יותר מדי - אתה תרגיש כמו לולב אחרי כמה פקקים.... (זה הרי קלאץ' on-off)

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    1,147
    ציטוט ערן-S כתב:
    בקשר לקלאץ' נמרוד, אני עוד לא נהגתי ברכב עם קלאץ' קרמי

    אמרתי שאני מתעניין כרגע באחד, מאוד יעזור לי להחליט אם אני ינהג ברכב עם קלאץ' כזה

    אני לא מפונק כבר אמרתי ?
    קודם כל תבקש מבני קומבני סיבוב על ה 306, היא כרגע נוסעת עם קלאץ קרמי. לטעמי מדובר בדבר איום ונורא עם שילוב נקודתי בצורה מחרידה - די כיף שמשתוללים אבל שכח משימושיות ביום יום , סבל טהור.

    אפשר ליצור באותה מידה (ויש מספיק אפילו בארץ שייצרו) קלאץ אורגני מחוזק עשר יעמוד בעומסים מוגברים.

    האם המצב אצלך מבחינת עומס על הקלאץ באמת כל כך נורא ?

  6. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    המצב אצלי לא נורא, אבל אם אני מחליף והעלות של קלאץ' בצ'מפיון היא לא נעימה

    למה לא להחליף למשהו משופר ?

    אורגני ? פעם ראשונה שאני שומע על כזה, תוכל לפרט
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  7. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    1,147
    קלאץ אורגני הוא כינוי אחר לקלאץ הרגיל אשר קיים אצלך באוטו.

    כדאי לך להתייעץ עם מכונאים בתחום (לא יודע מי מבין ב VW בארץ) אשר יוכלו לבנות לך קלאץ חדש (לשפץ את שלך) תוך שימוש בפלטות חיכוך מחוזקות או שבוודאי קיימים קלאצים עם מספר פלטות רב יותר.

    אתה משיג בזאת קלאץ משופר אך עדיין לא במצב של נקודתיות יתר והקלאץ עצמו לא צריך להיות נוקשה לשימוש באופן דרסטי מהסטנדרטי.

    רק תחשוב מה זה לזנק בפקק עם קלאץ On/Off

  8. #6
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392
    נסה להתיעץ עם "המדביק" יש להם המון נסיון בתחום.
    אין טעם בקלאץ' קרמי ברכב שלך.

  9. #7
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ערן-S
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    472
    תודה, זה נראה כמו פתרון יותר טוב
    Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  10. #8
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    יש גם קלאצ'ים Heavy-Duty.

    או שלזה בעצם התכוונתם ?

  11. #9
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    יש גם קלאצ'ים Heavy-Duty.

    או שלזה בעצם התכוונתם ?
    לזאת הכוונה...

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  12. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    228
    אל כמה תוספת כוח מדובר?

  13. #11
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    משהו בעניין המתלים והקלאצ'.

    לי בוולקן היו בולמים של דגם ה 16v שהם למעשה בולמים סטנדרטיים לחלוטין של סיטרואן רק קשיחים יותר מאלו המקוריים של הוולקן. אורכן זהה לאלו המקוריים.
    עם זאת, ברכבו הותקנו זוג קפיצים קידמיים של אייבך ומאחור הוזז המתלה בשן אחת. סה"כ 3.5 ס"מ הנמכה.
    כלומר, לכאורה נעשה מה שצריך לא להיעשות - שימוש בקפיצים קצרים על בולמים באורך מלא.
    התוצאה -
    נוחות נסיעה פחות טובה, אך בהחלט נסבלת לאור העובדה שהבולמים של ה- 16v אינם שוברי עצמות.
    ביטול זוויות הגלגול לחלוטין כתוצאה מביטול המהלך הראשוני של הבולם המיועד לספק את נוחות הנסיעה אך גם מייצר את אותה זווית.
    שיפור מדהים בהיגוי.
    שיפור מדהים בהתנהגות ובחדות השילדה. הרכב התנהג כמו קארטינג, למרות שלא שבר עצמות.
    החסרון היה בקופצניות מסויימת בהיעדר ריסון פרוגרסיבי ע"י הבולמים (לא במידה נוראית), תתכן גם שחיקה מוגברת של הבולמים אבל את זה אני לא יודע.

    לגבי הקלאצ',
    בקליאו ספורט מותקן קלאצ' מאד נקודתי. נדמה לי (אבל אני לא משוכנע) שהוא קלאצ' קראמי. בהתחלה המנוע כבה לא פעם, ומי שנהג באוטו שלי הרגיש את זה. כשמתרגלים אליו, זה לא כ"כ נורא, למעט בפקקים. אני לא סבלתי יותר מדי.

    דני G.

  14. #12
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    הקליאו לא מגיעה כסטנדרט עם קלאץ' קרמי.

  15. #13
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    406
    לא זוכר מה רציתי להגיד

    ולא זוכר על מה הוויכוח


    אמממממממ

    שלומי צודק

  16. #14
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עיר העתיד
    הודעות
    56
    הוא הרי יותר עמיד ומתוכנן לעמוד בעומסים ובנהיגה אגרסיבית


    אבל מבחינת שימוש מה הוא נותן לנהג בנהיגה ספורטיבית ?


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    Tals כתב:

    אבל מבחינת שימוש מה הוא נותן לנהג בנהיגה ספורטיבית ?
    בדיוק את מה שציינת לפני כן - עמידות ויכולת טיפול בעומסים גבוהים יותר

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תצרוכת דלק - סובארו 1.8 86' [פוצל משרשור הדלק הגדול]
    By almog-nisim in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 24/12/06, 21:25
  2. איך אני יכול לדעת שיש קלאצ' קרמי באוטו ?
    By YUVAL B in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01/08/05, 12:15
  3. ידית ההילוכים החדשה שלי :P
    By David A in forum רכב כללי
    תגובות: 57
    הודעה אחרונה: 01/08/02, 15:51

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •