מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: בעיית חימום - מיצובישי כריזמה

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    191

    בעיית חימום - מיצובישי כריזמה

    יש לי (אוטו של ההורים) מיצובישי כריזמה שנת 98, בזמן האחרון היא מתחילה להתחמם לי עד לרמה שהיא מגיעה לקו האדום (שאני לא שם לב), בקיצור אני לא מכיר כל כך את ההיסטוריה של האוטו אבל אבא שלי אומר שיש איזו בעיה וצריך להדליק את המזגן כדי לקרר את האוטו (ובאמת עם מזגן האוטו מתקרר חזרה והכול בסדר). ברור שזה לא הפתרון האידיאלי אבל השאלה היא האם זה פתרון נורמלי או שיכול להגרם נזק לאוטו ואם למישהוא היתה בעיה דומה באוטו הזה או באחרים. בזמן האחרון הבעיה הוחמרה ואני לא מזיז את העין מהשעון של החום שעולה הרבה ויוצא לי ליסוע הרבה עם מזגן ולהוריד את החום..דבר שלא נראה לי הגיוני.
    מה עושים?


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    משתמש משתמש
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2005
    מיקום
    חו"לון
    הודעות
    3,718

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    בדיוק לחבר כרגע יש את אותה בעיה באותו רכב באותה שנה, כשמנתקים את היוניט של המאווררים הם מתחילים לפעול כמובן, ואז הוא מתקרר, כשמדליקים מזגן, הם דולקים גם, הוזמנה יוניט חדשה, אבל עוד לא הגיעה, כשתגיע נראה אם היא תפתור את הבעיה.

    80 ש"ח.

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    191

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    אתה יכול לפרט?
    אני מבין שהיוניט זה מין וסט שאחרי להדליק את המאווררים בצורה כזאת שהאוטו לא יתחמם ויכול להיות שיש איתו בעיה..אני צודק?


  5. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    הודעות
    784

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    כן, אתה כמעט צודק. זה מתג חשמלי שנסגר מחום, בטמפ' מסויימת, ונפתח מתחת לטמפ' הזאת. אם הוא לא תקין, מאווררים לא ידלקו.
    כדי לדעת, אם הוא הבעיה, אם אתה יודע קצת מהחיים שלך, אתה יכול למצוא את המגעים שלו (הוא יושב על הרדיאטור, בד"כ ב-2/3 גובה באחד הצדדים שלו), ולקצר אותם בינהם אחרי חימום האוטו ולפני תחילת נסיעה. אם האוטו לא יתחמם - אז הבעיה היא ביוניט.

    תבדוק גם מפלס נוזל קירור, על הדרך. אולי צריך למלא עוד.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1 : 03/09/06 ב-17:49

  6. #5
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של idb1
    תאריך הצטרפות
    יולי 2006
    הודעות
    288

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    למיטב ידיעתי שהיוניט הולך המאוורר פועל קבוע ללא קשר לחום המנוע. צריך גם לבדוק למה המאוורר של המנוע לא נכנס לפעולה שהמנוע מתחמם ויש צורך לבדוק גם את הטרמוסטט.

    בברכה,
    עידן.
    HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405
    F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

  7. #6
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2006
    הודעות
    37

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    תקצר בין שני החוטים ביוניט(המינוס והפלוס)

    אם זה מדליק את הוונטה, היוניט לא תקינה.
    אם לא נדלק, היוניט לא מקבלת פלוס.
    זאת כנראה בעייה של קונטקטור.


  8. #7
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2005
    הודעות
    784

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    israel4707, שכחת להגיד לו שיעשה את זה רק כשהמנוע בטמפ' העבודה, או כבר התחמם יותר מדי. אם הוא יעשה את זה על מנוע קר - כמובן שהוונטה תידלק, וזה לא אומר כלום, חוץ מזה שהיא תקינה והיוניט מחובר כמו שצריך.

    ציטוט idb1 כתב:
    למיטב ידיעתי שהיוניט הולך המאוורר פועל קבוע ללא קשר לחום המנוע.
    או פועל קבוע, או מנותק קבוע, או מופעל בטמפ' לא נכונה - כל האפשרויות יכולות לקרות, תלוי, מה הקלקול.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1 : 03/09/06 ב-19:56

  9. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    191

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    כמה שאלות..מה ההבדל בין היוניט לטרמוסטט?
    מתי לקצר את הפלוס והמינוס? שהאוטו מונע ואז ליסוע כמה דקות ולראות אם האוטו מתחמם?

  10. #9
    בעל מקצוע מומחה
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    728

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    יוניט מאורר או בשם מקצועי טרמוסוויץ'. ישנם סוגים שונים של טרמוסויצ'ים א: לרכבים חדישים טרמוסויץ' ישדר למחשב והמחשב יפעיל מאוררים (ניתוק קונקטור יפעיל לרוב את המאורר במהירות גבוהה קבועה לא רצוי לקצר בין החוטים), ב: טרמוסויץי שמשנה התנגדות, כאשר חום מנוע עולה ומגיע לכ 90 מע''צ יעבוד מאורר במצב איטי וכאשר המנוע חם יותר משתנה ההתנגדות ביוניט והמאורר יעבוד מהר יותר או במהירות 2 , בסוג זה של טרמוסויץ' מספיק לנתק את הקונקטור והמאורר יעבוד במהירות 2 קבועה (לצורך חילוץ עצמי), ג: טרמוסויץ ON/OFF כאשר המנוע מגיע לכ 90 מע''צ יסגר מעגל בטרמוסויץ' והמאורר יעבוד במהירות 1 או 2 לפי חום מנוע (רוב הרכבים יש רק מהירות 1). טרמוסטת במנוע. יפתח ויסגור מעבר של נוזל קירור אל מצנן המים כאשר המנוע מגיע ל טמפרטורת עבודה נורמלית.

    שבוע טוב יצחק.

    סייג לחוכמה שתיקה

  11. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    191

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    השאלה היא איך אני יודע איזה יוניט יש אצלי באוטו..אני מאמין שאצלי יש את האפשרות השלישית

  12. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2006
    הודעות
    191

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    עוד שאלה..לא מסוכן ליסוע איתו ככה נכון?

  13. #12
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של rgunv
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    966

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    גש למוסך ובקש מהם להחליף יוניט, מחירו קטן ממחיר מנוע חדש.

    אטרקציות לאירועים


    ציטוט Nomed כתב: הצג הודעה
    פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.


  14. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  15. #13
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של tamir_hoo
    תאריך הצטרפות
    יולי 2006
    מיקום
    Tampa, FL
    הודעות
    925

    Re: בעיית חימום במיצובישי כריזמה

    הרבה כתבו לך פה היוניט אבל לי זה קרה לפני שבוע וחצי בדיוק החלפתי יוניט וזה לא היה זה.

    היוניט הקודם היה בסדר גמור.
    בדקו לי את האוטו איזה שעה שלמה עד שהגיעו למסקנה שהשעון חום מנוע מזייף ובעצם זה שהוא מראה שהמנוע חם זה לא באמת ככה , הם בדקו את זה בכך שהם נתנו לאוטו להתחמם ורק כשהמחוג הגיע לקו האדום המאוררים הופעלו , בנוסף הם בדקו טמפ ברדיאטור וגילו שהיא תקינה
    המשתמע מכך הוא שלמרות שאתה רואה שהמנוע חם בעצם הוא לא חם והשעון חום מנוע מזייף.
    אמרו לי בשלושה מוסכים שזה מחלה בכריזמה.
    אני לא אומר לך שמה שקרה אצלך זה בהכרח המצב הזה אבל זה אפשרי ביותר היות וזה קרה לי לפני שבוע וחצי .
    אם זה המצב יש סיכוי שהמוסך יגיד לך שאתה צריך להחליף לוח שעונים(מה שאמרו לי) אבל אני הלכתי
    למכונאי שהוא "מכשירן" - הוא מתעסק רק עם שעונים.
    יש לו מכשירים מיוחדים לבדוק את התקלה ובסוף הוא החליף לי איזה חלק קטן בתוך הלוח - חלק שגורם לשעון חום מנוע לעלות - הוא אמר שהחלק הזה היה ישן ועייף והחליף לי אותו ציק צק
    תמורת סכום מאוד נמןך בטח בהשוואה להחלפת לוח שעונים שלם.
    אם יש לך שאלות אשמח לענות:
    [email protected]

נושאים דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22/09/07, 8:20
  2. מיצובישי כריזמה 98
    By ejen2 in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 13/02/06, 10:00

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •