מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: אלפא - והגיע הזמן לשפר ונתחיל מ.......

  1. #1
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962

    אלפא - והגיע הזמן לשפר ונתחיל מ.......

    האלפא יושבת אצלי 4 חודש ברכות.
    הספקתי לעשות כבר הרבה קילומטראז' יחסית,נהגתי ספורטיבי,נהגתי לא ספורטיבי,ונהגתי הרבה,צמיגים החלפתי,ברקסים בדקתי,אז מה יש לנו?
    אחרי ששיגעתי את חיים ב ICQ הוחלט ללכת קודם כל על שיפורי שילדה ולא ישר לדחוף מנוע.
    עכשיו איזה דיסקים ורפידות מומלץ להחליף?(גודל,פירמה,וכו')
    איזה עוד חיזוקים קיימים לשילדה?(מוטות מייצבים איך מחזקים אותם?)?
    בולמים +קפיצים (חברות מומלצות?),הבעיה היא עם הקפיץ האחורי אם אני לא טועה הוא מסולסל או משהו דומה לזה כי אני לא מתמצא בתחום,כדאי הנמכה ?.
    הבולמים שיש לי היום עם אוטו עמוס 5 אנשים האגזוז מגלח לו את הכביש,אם אני מנמיך אז המצב יהיה גרוע יותר או שהבולמים אמורים להיות יותר קשיחים ולהחזיק את המשקל?
    תודה מראש.
    יש להזכיר גם את דני G שכל הזמן עוזר לי בשאלות באיסיקיו.תודה דני אתה איש טוב.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    בולמים מרסנים את תנודות המרכב,
    קפיצים קובעים את גובה הרכב וכן את עמידותו (מבחינת הגובה) להעמסה במשקל גבוה.

    חשוב להבין מה כל שיפור נותן וכן לדעת שהמנוע הוא האלמנט האחרון שמשפרים. לפניו באים התנהגות הרכב, קשיחותו, יכולת הבלימה, יכולת ההיגוי, האחיזה, יכולת הנהיגה של הנהג .... ורק בסוף המנוע.

    אגב אלון, לא רק את חיים שיגעת ב ICQ
    אבל אתה יודע שאף פעם אין לי בעיה לנסות לעזור לך...

    דני G.

  5. #3
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    אשמח אם תענו לי על השאלות בקשר לקפיצים ועוד איזה חיזוקים..?

  6. #4
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של תומR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    east ramt gan
    הודעות
    2,348
    אחח..
    טוב לשמוע שאתה רוצה לשפר.
    לאלפא 75 יש פוטנציאל אדיר שממתין להיחשף. נחסוך את כל ההרצאה על השילדה וכו וכו ונמשיך לשאלתך.
    בולמים - לאלפא רומאו תמיד מומלצים שיפורים מתוצרת איטליה. לא ידועה לי הסיבה המדויקת מדוע לפיז'ו "דוויל" הכי טובים ולפולקסוואגן "רמוס" וכו וכו, אך ידוע לי שאלפא רומאו עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם "אנסא" "קוני" ו"בראמבו".
    בולמים - קנה לך סט בולמי קוני צהובים. יש להם ברז כיוונון שיאפשר לך לשנות את קשיחות הבולם. עם הבולמים נסה לקנות גם סט קפיצים של "קוני". במידה ואין סט של קוני, קנה סט של OMP או של SPARCO. המיתלה הקידמי שלך בנוי בתצורה של קורת מתח ולכן תצטרך את עזרתו של מוסך שמתמחה בשיפור איטלקיות. מכיוון שאתה חיפאי אני אמליץ על מוסך "מונזה" שבעפולה או על שרותיו של אהוד שחר (נסה לברר מי זה בחוגי אלפיסטים מקומיים - בעיקר אלפות טרום1980).
    בלמים - נסה להשיג סט בלמים של אלפא75 מילאנו. הבחור שסיפרתי לך עליו שבונה אלפתא טורבו משתמש בסט כזה. אם אין לך את הקשרים אז נסה להשיג סט של 75 טווין ספארק.(קאליפר ואוכף).
    במקביל, אם תשיג את הקליפרים ואם לא, קנה סט דיסקים מחורצים ורפידות תואמות של OMP או של SPARCO. רק קח בחשבון ששתיהן משתמשות בחומרי רפידה אשר מבוססים על תוצרת של FERODO האיטלקית- אז פשוט גש אל המקור וקנה פרודו ללא פער תיווך של ספארקו!!! כנ"ל לגבי דיסקים שמתבססים על תוצרת BREMBO.

    לא כל דיסק ברמבו הוא דיסק משופר. הם גם מייצרים חלקי OEM (תחליפיים) לכל סוגי הרכב. אתה זקוק לדיסקים מחורצים של ברמבו ורפידות DS 2000 של פרודו.

    במידה ולא הצלחת להשיג דרך האינטרנט ואין לך כוח למכס וריצות - קנה דרך OMP או SPARCO בישראל.

    הדיסק הטוב ביותר (מניסיון אחרי שעברתי את כל התוצרת האמורה לעיל) הוא TAROX. מדובר בדיסקים ורפידות שבפירוש אינם זולים, אך התוצאות מדהימות. נהג טוב אשר מודע ליכולות מע' הבלימה מסוגל לשחק על נקודת הנעילה במשך שעות!! אין להם בכלל פייד והם מקצרים את מרחק הבלימה בכמעט 20 אחוזים.

    מוטות מייצבים - נסה להשיג קיט של אייבאך, למרות שכבר די קשה להשיג אותם. אבל זה באמת לא חובה - ב75 המוטות טובים מלכתחילה ותפקיד הבולמים והקפיצים הרבה יותר משמעותי.

    נסעתי על 75 T-SPARK שעברה מבולמים וקפיצים סטנדרטיים ל"קוני" ו OMP וההבדלים אדירים.

    מכיוון שהאוטו כבר עבר את גיל 10 מן הסתם, נסה להחליף את כל תושבות המיתלים באייטמים מפוליאוריטן מוקשח של POWERFLEX. ההבדל בחדות הרכב מוחשי מאוד (תשאל את ערן-S) ויוריד קצת מה"סירבול" שיש ל 75 בגלל גודלה .

    מקווה מאוד שעזרתי .
    גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  7. #5
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    תומר אין מה להגיד התשובות שלך בומבה.
    אבל מכל מה שאמרת לא נראה לי שאני אשיג את מה שציינת רק אם תגיד לי איפה אני יכול להשיג יובל מלמד =סארקו חוץ ממנו מי מייבא את OMP?
    אגב על המספר של הרכב שלי רשום מונזה מוסך לאלפא רומיאו .
    בכל אופן אם תיתן לי מספרי טלפון וכתובת לאן להגיע אשמח.תודה.
    ועוד משהו האם כדאי להגדיל את הג'אנטים לגודל של 15 במקום ה O.Z 14 שיש לי עכשיו,בישביל להגדיל את הדיסקים?
    ומה קורה מאחורה אתה יודע איזה גודל רץ שם? (לא הגלגל אלא הדיסקים)

  8. #6
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533
    מוצרים של OMP ניתן להשיג בפיין טיוניג בת"א (הסדנא של פרדי פריהאוף). יש ל OMP אתר די מפורט עם קטלוג מוצרים.http://www.ompracing.it/omp2.html

    יובל מלמד זה אכן ספארקו - המסגר 30 בת"א.

    תבדוק גם מה החבר'ה האלה יכולים לתרום לך: http://www.autodelta.co.uk/

    שווה להגדיל ל 15" גם בשביל האחיזה, לא רק בשביל הבלמים (וגם בשביל המראה...).

    מאחור אתה כנראה לא יכול להגדיל את הבלמים. הדיסקים יושבים ביציאה מהגיר ממש קרוב לרצפת הרכב, ספק אם יש לאן להגדיל. בכל מקרה אין הרבה משמעות לשפר את האחוריים.

  9. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392
    יובל מלמד הוא היבואן של sparco.
    finetuning מיבאים OMP.

    רפידות מעולות מתוצרת פרודו תוכל להשיג אצל יובל מלמד (בית סובארו בחניון)
    הרפידות מ-ע-ו-ל-ו-ת ואני ממליץ בחום, המחיר נע בין 200-250 ש"ח.
    כמו שתומר ציין לרכבים איטלקיים מומלצים המוצרים מתוצרת מקומית
    ל-supersprint יש מערכת פליטה מעולה לרכב שלך, קח בחשבון שזה לא זול.
    על ANSA אני לא ממליץ, הדודים שלהם נוטים להרקב אחרי 2-3 שנים.
    אם אתה לא מחליף את הסעפת, אין טעם בהחלפה של הדוד האחורי בלבד
    לא תשיג כלום מלבד מראה וסאונד (חביב? אולי)

    לגבי בולמים וקפיצים, אני הייתי נזהר בהתקנת SETUP קשיח מדי
    רכבים אלו נוטים לפתח סדקים באיזור בית הבולם וזה קורה עם ה-SETUP המקורי.

    בהצלחה, לא לשכוח תמונות


  10. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  11. #8
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של HeadSpiN
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    962
    תודה לכולם אולי אני ישמע עצלן אבל אפשר לקבל מספרי טלפון?
    ואת הקפיצים והבולמים כנראה אני אקבל מתנה ליום הולדת מההורים ששאלו מה אני רוצה.
    אז סבבה לי
    מספרי טלפון יעזור לי מאוד.
    נתחיל מהקפיצים והבולמים אחר כך נעבור לדיסקים עוד שילדה ואחר כך מנוע.

נושאים דומים

  1. אלפא רומיאו 159- גזע חדש של אלפא !
    By alfa147-italia in forum רכב כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 03/03/06, 22:28
  2. לשפר אימפרזה ידני
    By dj_poo in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 16/02/05, 11:47
  3. אלפא ספרינט מול אלפא 33-שאלה
    By 205 GTi in forum רכב כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14/05/03, 20:44
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27/08/02, 9:34

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •