המנוע מתחמם לי בעיקר ביום (בחום).
הרדיאטור לא סתום ויש סירקולציה של מים.
עם מזגן הוא מתחמם יותר מהר.
המאוורר עובד קבוע כשהמנוע עובד.
ראש מנוע תקין והרכב נוסע מצויין.
הרכב הינו BMW 316 מודל 88
מה עושים ?
המנוע מתחמם לי בעיקר ביום (בחום).
הרדיאטור לא סתום ויש סירקולציה של מים.
עם מזגן הוא מתחמם יותר מהר.
המאוורר עובד קבוע כשהמנוע עובד.
ראש מנוע תקין והרכב נוסע מצויין.
הרכב הינו BMW 316 מודל 88
מה עושים ?
היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם. סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן
הצתה לא מכוונת,או ראש נמוך.
עשית ראש לאחרונה ?
איזה מאוורר עובד טוב?
המקורי של האוטו? המקורי של האוטו זה VISCO שנראה מסתובב גם שהוא בכלל לא מסתובב אלא מכח האנרציה שעובר אליו דרך רצועת האבזרים.
צריך בעל מקצוע שיודע לבדוק מאוורר VISCO האם הוא פועל או רק נראה פועל (יש לנסות לעצור אותו , אבל לא אם היד, שלא יתלוש לך אותה)
אתה אל תנסה לעשות זאת!
חוץ מזה, יש להוסיף, ואני מניח שיש כזה דבר, מצד שני של הרדיאטורים מאוורר חשמלי SPAL /כדוגמתו הכי גדול שנכנס שם ושיעבוד קבוע עם הפעלת מזגן, כי לב.מ.וו מהדגמים האלה יש בעיית חימום ללא מאוורר נוסף , כי גם אם הויסקו תקין, זה לא מתאים לפקקים בחום בארצינו.
חוץ מזה, בדוק נוזל קירור שהמנוע קר לחלוטין, יתכן וחסר, אם חסר ב- ב.מ.וו כזאת מעט נוזל קירור,גם אם שני המאוררים תקינים, היא תתחמם.
ועוד דבר, הראשים ב- ב.מ.וו מאוד עדינים, אם האוטו מתחמם אל תסע איתו בכלל!!!
שמע לעצתי זו!
בברכה
דני
.
מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015
חשמלאי רכב -ומיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,
מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.
עוסק בנדל"ן.
תיקון קל לדני - לא צריך בעל מקצוע כדי לבדוק מאוורר ויסקו, מספיק עיתון מגולגל ומנוע בטמפ' עבודה.
עם המנוע בטמפ' עבודה שלח את העיתון המגולגל לכיוון המאוורר בזמן שאתה מחזיק אותו - אם המאוורר נעצר - מנגנון הוויסקו סיים את חייו.
אם המאוורר מתחיל לטחון את העיתון - לא פה הבעיה שלך.
מנסיון, לרכב כל כך ישן זה רק מתבקש שהמאוורר סיים את חייו [אם כי יש יוצאי דופן]
בכל מקרה, מעבר לחשמלי צריך להעשות אצל בעל מקצוע - ובשום פנים ואופן לא לזרוק את חופת המאוורר.
רון.
oo==00==00למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ
.harelshmaryahu כתב:
לפי מה שאני מבין המאוורר בבמוו דומה למה שאצלי בוולבו 740 .
המאוורר אמנם תמיד עושה רושם שמסתובב אך כשהוא עובד במלוא עוצמתו גם שומעים וגם מרגישים את היניקה העצבנית.
תן לאוטו להגיע לטמפרטורת עבודה ואז שים גז ממכסה המנוע עד שתרגיש לפי העוצמה וצליל היניקה אם הוא עובד או לא!!
אורן
VOLVO 740 2.0 1988 since 2002
CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011
CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013
SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013
זו הבדיקה הכי הזויה וטיפשית ששמעתי....עיתון מגולגל זה טוב רק ליתושים.הנסיך. כתב:
בהחלט דרוש בעל מיקצוע מיומן, לאבחון מאוורר מנוע בעל הפעלה ויסקוזית, וכדאי מאוד להכיר גם את אופן הפעולה שלו הספציפי לפי סוג הרכב, כי לא כולם מתנהגים אותו הדבר.
**לעצור מאוורר ויסקוזי בזמן עבודה, יגרום להתחממות הנוזל הסיליקוני עד לאיבוד תכונותיו, לא מומלץ.
שלום.
כאשר קאלצ פן מיתקלקל התופעה הראשונה היא היתחממות מידית בעליות.
כמו כן אל תנסה להכניס ידיים זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי עיתונים מישתמשים בהם בשרותים לכול המטרות!!!
אם תרצה עזה תפנה אלי בפרטי.
בברכה בני ל.
מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!
![]()
עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online
ואני מציע שאלא אם יש לך נסיון - תרגיע עם השפה בה אתה משתמש יקירי.danniel כתב:
****מסתבר שעד עכשיו לא הבנת שיש לי נסיון, והזוי וטיפשי היא תשובה עדינה והולמת, לבדיקה המסוכנת שהצעת****
oo==00==00למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ