מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: פיאסטה או פיג'ו

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של taos
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    357
    היי הגעתי למסקנה שאני רוצה או פיג'ו 106 ראלי או פיאסטה דינאמיק הפיאסטה מנוע 1300 הפיג'ו 1600 מה יותר אמין מבחינת מוסכים


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    מנהל הפורום הסימלון של שלומי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,322
    ציטוט taos כתב:
    היי הגעתי למסקנה שאני רוצה או פיג'ו 106 ראלי או פיאסטה דינאמיק הפיאסטה מנוע 1300 הפיג'ו 1600 מה יותר אמין מבחינת מוסכים
    הפיאסטה.
    אבל שתי המכוניות האלה לא דומות.
    אין לי מושג איך הגעת דווקא לאלה.

  5. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של taos
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    357
    למרות שהיום בדקתי, וחשבתי אולי לעבור ל פיג'ו 306 העניין הוא שאני לא מכיר את הרכב עד כדי כך.
    ושמעתי שבמנוע 1600 הוא לא ממש נחמד, כי האוטו כבד, אז חשבתי לקחת את XT 1800.
    אבל אני לא יודע מה לגבי תצרוכת דלק זאת הבעיה העיקרית. אין בעיה לקנות אלא להחזיק ואני לא יודע בפני מה אני עומד

  6. #4
    Go Topless הסימלון של drugstore
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3,671
    עדיפה הפיאסטה...
    סוס עבודה עם מנוע 1300 60 כ"ס אמין ומוכח.
    בונוס - שילדת הדינאמיק מעולה.

    אפשר לקנות אחת כזו מהדגמים האחרונים (2000)
    ולהפוך אותה לממתק לצעירים בהשקעה קטנה.

    בהצלחה!

  7. #5
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של עומר ב
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,998
    בלגאן גדול!!!
    קודם כל תחליט אם אתה רוצה ספורטיבי או לא, כי באותה הודעה הזכרת את הראלי עם מנוע 1.6 עם יותר מ100 כ"ס, ופיאסטה עם מנוע 1.3 עתיק ו-60 כ"ס.

    עכשיו תחליט, כמה אתה רוצה להוציא על הרכב.
    ואז תשים לעצמך סדר עדיפויות.
    מה הכי חשוב לך ומה הכי פחות חשוב.
    הפרמטרים הם למשל: גודל, סוג גיר, מודל, נוחות, אמינות, הוצאות אחזקה, איבזור עשיר, מראה מרשים ועוד.

    תפרסם את הרצונות שלך כאן ואז ממש יהיה אפשר לייעץ לך.

  8. #6
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של taos
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2002
    הודעות
    357
    ראשית, אני רוצה נפח של בין 1300 ל 1800 סמ"ק שני, יש לי סכום של כ 30 אלף ש"ח לקניה של הרכב זאת אומרת, שישנה האפשרות כמובן ללכת על רכב שמחירו במחירון הוא 35 למשל ולהוריד את המחיר. שלישי, אני רוצה אוטו ספוטיבי אך אמין במידת האפשר. רביעי, שיהיה כמובן עם כמה שיותר תוספות כגון חלונות חשמל, מראות חשמל, נעילה מרכזית, מזגן והגה כוח השאר כמו גלגלי מגנזיום וכדומה זה רק ליופי שגם רצוי שיהיה אך לא חייב. חמישי שיהיה שנתון כמה שיותר גבוה ביחס למה שאני יכול לקחת לפי הדרישות. אני רוצה כמו כן גיר רגיל. והגודל אינו ממש משנה אני מוכן לקחת גם רכב כמו פיאסטה וגודל דומה זה לשימוש אישי בלבד יש לי בערך 1500 ש"ח בחודש כסף להוציא על האוטו. לכן חשבתי אם ביכולתי לקנות פיג'ו 306 XT 1800 שנת 94 עם תוספות עשירות ואמינות יחסית טובה מה שמפריע לי זה, תצרוכת הדלק, שנראת לי מעט גבוה כי המנוע גדול קצת. אודה לכם אם בעזרת ממצאים אלו תצליחו לעזור לי

  9. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של עומר ב
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,998
    אז ככה, ספורטיבי וחסכוני בדלק לא הולך יחד.
    אין מה לפחד מצריכת הדלק הגבוהה ב-1.8.
    היא בטח תהיה גבוהה יותר מפיאסטה 1.3, אבל לא בטוח שתהיה גבוהה יותר מה1.6. אבל יש לבדוק כל מכונית לגופה. אולי במכונית מסוג X המנוע הגדול אוכל יותר דלק, במכונית Y המנוע הגדול אוכל הרבה יותר דלק ובמכונית Z המנוע הגדול אוכל פחות דלק.
    המכוניות היחידות שעולות לי בראש שיתנו לך קצת יותר ממשפחתית רגילה ולא יעלו ללך הרבה יותר (אם בכלל) בשוטף, הם ה306 והסיטרואן ZX שתיהן 1.8. מכוניות דומות מאוד. אבל הסיטרואן בגלל מוניטין לא רלוונטי מהעבר זולה יותר.
    עוד מכונית חזקה, מאובזרת אחיזת כביש טובה, אבל נחשבת פחות מהנה היא הרנו 19.
    בתקציב שלך תוכל לרכוש מנוע 1.8 110 כ"ס מודל 96 וישאר לך עודף לג'נטים יפים או מערכת סטריאו נחמדה (או שניהם, תלוי כמה טוב תתמקח).
    הרנו קליאו RSI גם יכולה לענות לך על הצרכים אני חושב אבל עליה יש פה אחרים שיודעים הרבה יותר ממני.

  10. #8
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,519
    אבל גם מתקלקלות בעיקר במכוניות מהשנתונים הנתונים...ותיקונם אינו זול!
    קח את זה בחשבון...

  11. #9
    כותב. הרבה. הסימלון של bar72
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    מיקום
    תל אביב (הנה אני בא)
    הודעות
    11,356
    רגע, יש לי גם שאלה:
    פיאסטה יוט' מונעת ב- 1300 ישן.
    אותו מנוע משמש גם את הדינמיק?
    מה ההבדל בין דינמיק רגיל ל- 16V?
    האם יש הבדל בשלדה בין יוט' לדינמיק?
    מי מהן מונעת ב- 1250?

    אפשר לעשות קצת סדר?

  12. #10
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ציטוט bar72 כתב:
    רגע, יש לי גם שאלה:
    פיאסטה יוט' מונעת ב- 1300 ישן.
    אותו מנוע משמש גם את הדינמיק?
    מה ההבדל בין דינמיק רגיל ל- 16V?
    האם יש הבדל בשלדה בין יוט' לדינמיק?
    מי מהן מונעת ב- 1250?

    אפשר לעשות קצת סדר?
    הנה קצת סדר:
    דינמיק הוא כינוי לפיאסטה מהדור הקודם. מנועים שהגיעו לארץ:
    1.3 8 שס' העתיק ששורשיו באסקורט ( )
    1.25 16V עם 75 כ"ס שתוכנן ויוצר עבור פורד ע"י ימהה.

    ה16V, כאמור, מונעת על ידי 1.25.
    הבדלי שילדה לא קיימים בין הגרסאות, ברמת העקרון.


  13. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  14. #11
    Go Topless הסימלון של drugstore
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3,671
    ציטוט רועי צוקרמן כתב:
    הנה קצת סדר:
    דינמיק הוא כינוי לפיאסטה מהדור הקודם. מנועים שהגיעו לארץ:
    1.3 8 שס' העתיק ששורשיו באסקורט ( )
    1.25 16V עם 75 כ"ס שתוכנן ויוצר עבור פורד ע"י ימהה.

    ה16V, כאמור, מונעת על ידי 1.25.
    הבדלי שילדה לא קיימים בין הגרסאות, ברמת העקרון.
    מחזק ומוסיף...
    לא רק שפורד שמו לה מנוע ישן של אסקורט (עלויות, עלויות - ציי רכב
    לא ממש אניני טעם), אלא הם שמו לה את הגירסא הגרועה יותר
    שלו הנקראת "אנדורה" בימינו ולה שסתומים עיליים (עם 60 כ"ס).
    יוצרה גם גירסה עם גל זיזים עילי (OHC) שהנפיקה 68 סוסים והיא זכתה לשרת
    את האסקורט שנמכרה לפני ה"ברזילאית".

    זה עוד היה עובר... אבל לא

    גם בגירסת האנדורה הפיאסטה היא חביבה מאוד לנהיגה למרות
    שהמנוע נחנק בסל"ד גבוה... (גמישה היא כן... עשירית נחמה)

נושאים דומים

  1. פיג'ו 205 מול פיג'ו 106 בבקשה
    By RipCurl in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 21/01/07, 14:24
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20/07/06, 16:17
  3. מכירה הגה של פיג'ו 309 - מתאים לרוב רכבי פיג'ו-סיטרואן
    By ofir in forum מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02/01/06, 14:58
  4. מה עדיף- רנו קליאו/ פיג'ו 306/ פורד פיאסטה ?
    By יאירון in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08/09/05, 12:00

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •