Jump to content

רועי5

  • הודעות

    8,700
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של רועי5

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

669

מוניטין

  1. אמור להיות קרוב לודאי AC COBRA. כמו מקור ההשראה לצעצוע הזה, מזכיר במבנה הכללי את ה"סברה".
  2. חוזר שוב, אשמח למקור טכני מהימן בקשר לסוג הגיר שבטיגואן 1.5. אני חפשתי ולא מצאתי. ככל שאני יודע כל מנועי 1.5 150 סוסים של וואג, ודאי בגירסאות המקבילות לטיגואן, מצוידים באותה הגירסה של DSG.
  3. מתנצל שלא מדובר ביפנית, אפילו לא מכונית עם מוניטין אמינות יוצא דופן, אבל לפני קרוב לשנתיים מכרתי בורה 2 ליטר ש.י. 2001 עם כמה עשרות אלפי ק"מ מעל 200 כאלה והייתי בול באותה דילמה כמו הפותח אבל כבר אחרי שנתיים של שני טסטים בשנה. מאוד אהבתי את האוטו, גם האמינות היתה לא פחות ממדהימה לטעמי, ודאי לאוטו עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני, גם חווית הנהיגה היתה מעולה, מנוע אטמוספרי בשרני עם תגובת דוושה שאין בנמצא היום בעידן הטורבואים, אחיזת כביש משובחת, ישירה ונמרצת עם היגוי הדראולי מתקשר ולא חשמלי מנותק שכל כך נפוץ היום. האמת שחשבתי להשאיר אותו עד מות אחד משנינו, אבל שני הטסטים בשנה והחשש מהתיישנות מואצת, הכריעו את הכף. בכל מקרה אם האוטו מתאים לך פונקציונלית ומגלה אמינות טובה, עדיף לחכות, לפחות את אותו זמן טרם פיצול הטסטים, אם יימאס אז עדיין תוכל למכור, סביר שבמחיר דומה לזה שתשיג היום, למכוניות טובות גם ישנות כאלו תמיד יימצא לדעתי מי שיידע להעריך אותן.
  4. יש במשפחה איש צעיר בצבא הקבע. בדרגה שלו הוצמדה אליו איוניק היברידית שהוחלפה לפני קרוב לשנה בנירו פלוס כזו נטענת. לטענתו הנירו הזו לא רק פחות נעימה לנהיגה מהאיוניק היא גם שותה הרבה יותר דלק, כשהיא לא נטענת.
  5. ה Y לא סתם ג'יפון, הוא בטח לא נראה כזה, למעט במימד הגובה. אבל הוא מרווח ברמות על, עם מקום אינסופי למטען.
  6. לקבל צריכת דלק של 16 17 לליטר כנתון מצטבר, גם בנסיעה רגועה, לגמרי לא רע, אפילו מצוין, אפילו אולי קצת מדומיין , ודאי במכוניות שאינה ידועה כחסכונית במיוחד, עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי, נטול כל מיני פטנטים כמו הדממת שני צילינדרים בנסיעה רגועה במיוחד. 20 ק"מ לליטר זו כבר טריטוריה של היברידיות חסכוניות במיוחד או דיזל. החיים בסרט הם אולי יפים יותר, צבעוניים יותר, אבל לא תמיד מציאותיים.
  7. האטקה אצלי שנה וחצי, עברה בינתיים טיפול ראשון בעלות 700 ש"ח. האוקטביה שימשה כרכב צמוד ולכן אין לי מושג ירוק על עלויות. הואיל ומדובר על מכניקה זהה, מעריך שמדובר באותן עלויות פחות או יותר. מאידך צריכת הדלק גבוהה יותר באטקה, מעריך ב 10 אחוז. לא יודע אם בגלל המשקל והמבנה הגבוה והקובייתי, או הכיול הנמרץ יותר לגיר, אולי שילוב של השניים.
  8. גם אני עשיתי את אותו המעבר, אוקטביה 1.5 אמבישיין לאטקה 1.5 סטייל, מעט מוקדם יותר. בניגוד לקודמי לא מזהה פערי איכות ופרקטיות בין האוקטביה לאטקה, למעט הבדלי איבזור זניחים ( אין מטריה ואין רשתות לתא מטען באטקה ), מאידך הגיר מכויל טוב יותר והנסיעה שקטה יותר. המוטילמדיה אחרת, מספקת אולי פחות נתונים אבל לא הייתי קורא לה נחותה, ודאי לא בפרמטרים החשובים לי לפחות, כמו איכות החיבור לרשת וקליטת ה FM העדיפות. לגבי תאי אחסון פנימיים לא מזהה הבדל, דווקא בדלתות יש לדעתי יתרון לאטקה. אשר לקארוק, היא עדיפה מבחינת אבזור, רכה יותר בנסיעה, אבל על חשבון ניתוק יחסי כמובן יקרה יותר. האטקה היא ג'יפון מאוד מרשים בכל הנוגע ליכולות דינמיות, ( הכל יחסי כמובן מדובר בג'יפון ) ודאי יחסית לספורטאז' ( 1.6 טורבו ) שגם אותה אני מכיר לא רע, זו מרגישה כבדה, מסורבלת ומנותקת מהכביש באופן כמעט מטריד.
  9. תא המטען באטקה עמוק ( או גבוה, מה שתבחר ) מזה שבאוקטביה, שטח הריצפה מאידך קטן יותר, לאוקטביה גם יתרון מספרי בכל הנוגע לנפח תא המטען. לכן העמסת תא המטען באוקטביה נוחה יותר ועדיין ובשני המקרים מדובר בתא מטען נוח ומרווח.
  10. לא באמת משנה, אחרי הכל אם השימוש באיתות ככלל הוא ענין מאוד נדיר, בכיכרות הוא פשוט לא קיים.
  11. כבר זמן רב שלא הייתי עם רכב במכון בדיקה, אבל לזכרוני מה שאתה מתאר אינו חורג מהסטנדרט. והעובדה שמצאו רג'קטים שבדיקה שהוזמנה ע"י המוכר לא מצאה, לא אומרת יותר מדי כידוע.
  12. אני התקנתי קולר כזה אצל רון בבורה 2 ליטר מאותה שנת ייצור. אצלי נעשה כשהאוטו היה חדש, אם הגולף שלך החזיק עם אותו גיר מעל עשרים שנה, לא משוכנע שיש טעם, אבל הכי טוב להגיע לרון ולהתייעץ אתו בכל דבר הקשור לרכב. הבחור מבין במכוניות האלו מצוין.
  13. ההבדלים בין CX3 ל CX 30, ודאי בגירסת ה 1.5 של הראשון, הם סוג של שמיים וארץ. הראשון עגלתי, רועש וצפוף, השני שמגיע בבסיס עם מנוע 2 ליטר מרווח ( הכל יחסי, כן ) חזק, שקט ונוח משמעותית.
  14. קצת מורכב לנחש את רמת היסודיות לה אתה מצפה לאור ניסיונך שאינו מוכר וגם לא מפורט. בגדול מכון "מבדק" בהרצליה נחשב למכון טוב ורציני.
×
×
  • תוכן חדש...