Jump to content

llaavvii

  • הודעות

    6,626
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בשמורת טבע
  • מקצוע
    בעבדות המודרנית

צפיות אחרונות בפרופיל

3,694 צפו בפרופיל

הנקודות של llaavvii

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

675

מוניטין

  1. נהגתי לא מעט בשוויץ, שים לב ששם ההקפדה על המהירות המותרת היא סוג של קיצונית (קיבלתי דחות על חריגה של 5 קמ"ש מהמותר...).
  2. סיימתי את פולאאוט אתמול (בינג' קצר), אלימות סטנדרטית (-:, אני לא עפתי על הסדרה.
  3. נסעתי 3 חודשים על 2.0 (קיבלתי כרכב מנהלה במילואים האחרונים) רכב כמעט חדש מהשכרה, חסכוני מאוד באופן יחסי, נסע מעולה ונוח. הרנו החליפה טרנזיט שקיבלנו אמנם עם 100K על השעון מהשכרה אבל גם נסעה לא רע אבל הרבה פחות חסכונית ופחות נוחה (יש כמה דברים שהפורד עדיפה על הרנו..).
  4. אמינות כן, אבל עם צריכת דלק גבוהה באופו יחסי, לדעתי מרבית מכירות ה7 מקומות מגיעות מהציים ושם שווי השימוש משחק תפקיד חשוב.
  5. נושא הגנבים עצמם נראה לי שייך כבר לשרשור אחר, אבל מה מונע מהעובדים במוסך (שהכנסת לטיפול תקופתי) להעתיק את המפתח (קידוד למפתח נוסף)? כמובן ללא קשר למוצא העובד.
  6. יונדאי קונה - סה"כ מרווחת, חסכונית להפליא, מאובזרת (כולל בטיחות) בקיצור קנייה מאוד "הגיונית"
  7. אני נסעתי המון על האיוניק ולא מעט על הקורולה, לי אישית (אני איש גדול מימדים) היה פחות נוח בכסא של האיוניק (אבל היא חסכונית ונוסעת היטב), לטעמי החסרון הגדול של הקורולה זה לא הגיר אלא העובדה הפשוטה שהרכב מאוד נמוך...
  8. הצ'רי אט אט יורדת מגדולתה במגזר עקב חיבה יתרה מאוד לדלק, בליסינג היא עדיין מככבת, וזאת לדעתי עד שיגיעו 2 הכוכבות החדשות של הC3 והאופל בגזרת ה7 מקומות עם שווי מס נמוך בייחס למתחרות.
  9. וכתוב ואם אין לו ונמכר בגנבתו - מי ירצה לקנות גנב (-: ? אני כבר רואה אותו בוכה שאין לו לשלם ובהוצאה לפעל רושמים לו 200 ש"ח לחודש למשך כל חייו, נראה את יואב קונה בזה איוניק חדשה...
  10. גם כאן לי יש הסתייגות קלה, אחותי עם קודיאק דיזל בת שלוש וקצת נקנתה חדשה מהסוכנות (בערך 50k בשעון) לפני חודשיים הלך מוח גיר + מחשב גיר(הוצאה של 12k₪), שכן וחבר טוב מאוד עם קודיאק בנזין (היקרה בארסנל) גם כאן ב 100k הלך הגיר והרכב מושבת לחודש וחצי עד שיגיעו חלקים, שכן עם 5008 דיזל סובל מהמנוע… כן גם לאוטלנדר יש בעיות אבל עד כמה שאני קורא את המפה פחות מהאחרות וכן פיג׳ו וסיטרואן עשו קפיצה גדולה באיכות אבל עדיין למי שמוציא 180k על הרכב לפעמים זה לא מספיק.
  11. סורי לא מדוייק לגמרי, חלק מקציני המודעין שלא רשאים להשתמש בצ'רי קיבלו 5008. ובכלל אין הרבה כאלו, האוטלנדר נהנת ממחירים טובים יחסית בחברות הליסינג למינהם (מוניטין אמינות טובים ואחזקה יחסית זולה) ולכן האוטלנדר זוכה למחיר זול בדרך כלל מהקודיאק (לדוגמא).
  12. גם אני כמי שגר יחסית בחור מבין שאין ברירה ונוסע, רק מקפיד על תיאום ציפיות מלא לפני (מדגיש בטלפון שאני בא מרחוק וחבל שסתם אסע...). לגבי מכירה, למדתי על בשרי אני לא נוסע לאף אחד - אתה רוצה את הרכב בא אלי הבייתה או תתאם איתי בזמן שאני נוסע לעבודה ותוכל לראות את הרכב במקום יותר מרכזי.
  13. אכן גם אני הכפלתי - בסוף יוצא חיסכון יפה לילדים.
  14. במחיר נכון לג'אז יהיה שוק מצויין גם אם הוא לא ג'יפון, גם מהסיוויק יכלו למכור לא רע בכלל אבל כנראה שוב שהיצרן לא רואנ בנו שוק ששווה השקעה.
  15. ואני הלכתי לאיבוד כבר בעולם מונחי הפורשה (טוב זה לא כ"כ משנה זה כנראה לא רלוונטי....).
×
×
  • תוכן חדש...