קניית מיצובישי האנטר
הטנדר מיצובישי האנטר הוא מחליפו של הטנדר L200, שהיה אחד מהטנדרים הראשונים בקטגוריה זו שהגיעו ארצה בשנות ה-90 והראה לעם ישראל כולו שאפשר לשלב רכב עבודה עם רכב שטח משפחתי תוך ביצוע פשרות סבירות. המאגנום, שהחליף את ה-L200, המשיך את המלאכה עם עיצוב מודרני ותא נוסעים איכותי יחסית לרכבי העבודה שהכרנו עד אז. ההאנטר הגיע ארצה במהלך שנת 2006, החליף את המאגנום והציג שיפור נוסף ביכולותיו של הטנדר. לדגמי ה-178 כוחות סוס ביצועים מצוינים, גם בכביש וגם בשטח. דגמי ה-2010 והלאה מגיעים עם ארגז ארוך יותר ובכך מציגים שימושיות גדולה יותר לאנשי העבודה ולמשפחות המטיילות.
בישראל משווק מיצובישי האנטר במבחר רחב מאוד של גרסאות ורמות אבזור. מנוע יש רק אחד, טורבו-דיזל בנפח 2.5 ליטרים שמשווק בשתי דרגות הספק - 136 ו-178 כוחות סוס - בהתאם לגרסה. הדגם הידני משווק עם מנוע ה-136 כוחות סוס ועם הנעה אחורית או הנעה כפולה. הדגם האוטומטי משווק גם הוא בגרסת הנעה אחורית או הנעה כפולה, ועם שתי גרסאות המנוע בהתאם לגרסת הרכב. בעבר נמכרה בארץ גם גרסת Hi-Rider, שהיא למעשה גרסת הנעה אחורית מוגבהת שעושה שימוש במתלים של גרסת ההנעה הכפולה.
מיצובישי האנטר היה הטנדר הראשון בישראל שהציע אופציה לבקרת יציבות. מדובר ביתרון חשוב בשוק המשומשות, שכן חלק מהטנדרים בשוק (כמו איסוזו די-מקס) לא הגיעו כלל עם אופציה לבקרת יציבות. דגמי 2010 והלאה מגיעים גם עם אופציה ל-6 כריות אוויר שמעלות עוד יותר את רמת הבטיחות של הרכב. הדגם המאובזר (Dakar) מגיע גם עם בקרת שיוט, בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית, שמשות כהות ומדרכות צד מקוריות. הירשמו עכשיו בטופס המצורף בתחתית הדף ומומחה מטעם האתר יחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ביותר לרכישת מיצובישי האנטר, חדש או משומש.
- קבל ייעוץ לגבי דגם זה
- תיבת הילוכים
- צריכת דלק
- 0-100
- נפח מנוע
- תת דגם
- לייעוץ לחץ כאן
- רגיל
- 12.30
- 0.00
- 2477
- 2.5 דיזל GL
- לייעוץ לחץ כאן
- רגיל
- 12.00
- 15.00
- 2477
- 2.5 דיזל GL 4X4
- לייעוץ לחץ כאן
- אוטומט
- 11.00
- 13.00
- 2477
- 2.5 דיזל אוטומט Dakar 4X4
- לייעוץ לחץ כאן
- אוטומט
- 11.60
- 0.00
- 2477
- 2.5 דיזל אוטומט GLX
- לייעוץ לחץ כאן
- אוטומט
- 11.40
- 16.90
- 2477
- 2.5 דיזל אוטומט GLX 4X4