יונדאי טוסון בישר עידן חדש בישראל – רכבי פנאי קומפקטיים בתקציב נמוך. במחיר של מכונית מנהלים ניתן היה לקנות רכב מוגבה עם הנעה כפולה ויכולת שבילים לא רעה. גם על הכביש הוא היה בסדר גמור, עם נוחות נסיעה טובה, התנהגות כביש בטוחה (גם אם לא ברמה של משפחתיות) ומרווח טוב למדי. רמות האבזור נדיבות ואיכות החומרים וההרכבה בינונית. שני מנועים הגיעו ארצה. מנוע הדיזל של יונדאי טוסון חלש אך חסכוני (ולאחר מתיחת הפנים השתפר משמעותית) והבנזין V6 בזבזן דלק כרוני – אך ביצועיו טובים בהחלט. צריכת דלק של 7 קילומטרים לליטר בדגם הבנזין אינה מילה גיסה כלל וכלל.
מחיר ; חבילה ; רמות אבזור ; ביצועים בבנזין
לשבילים בלבד ; ביצועים בדיזל טרום-מתיחה ; צריכת דלק בבנזין
חבילה לישראלי הלא-מתוחכם