קצת קשה לכתוב על תכונותיה של ספינת הדגל של מרצדס ואחת הטוענות לכתר מכונית היוקרה הטובה ביותר בעולם. הרי ברור למדי שמדובר במכונית מפוארת, איכותית, מרווחת, חזקה, שקטה, נוחה ונעימה. אז נתמקד בגרסאות השונות: גרסת הלונג מציעה עוד 13 ס"מ של מרווח לרגליים בתמורה לעוד כמה עשרות אלפי שקלים, בעוד הגרסה ההיברידית החדשה מפתיעה עם מנוע חשמלי כעזר למנוע הבנזין, ונתוני צריכת דלק מוצהרים עדיפים משמעותית.
כמעט הכל
כמעט כלום
יותר טובה מסוזוקי אלטו
נוהגים במונית שירות וחוששים מהסופה המתקרבת? למרצדס יש פיתרון. גרסת ההנעה הכפולה של מרצדס ספרינטר נחשפת.
סדנת השיפורים בראבוס שוברת שיאים חדשים ומציגה את ה-SV12 R Biturbo 800 – גרסה קיצונית במיוחד למרצדס S-Class.
מרצדס מציגה מנוע חדש לספינת הדגל של מכוניות היוקרה – S63 AMG, מנוע V8 כפול מגדשים חסכוני וחזק במיוחד.