הדור החדש של האיביזה קיבל עיצוב זוויתי ומתוחכם יותר, שנראה ספורטיבי ביותר בעיקר בגרסת ה-3 דלתות הנאה (SC). תא הנוסעים, לעומת זאת, אינו מיישר קו עם העיצוב החיצוני המתוחכם ומציע איכות חומרים בסיסית למדי ואבזור מינימלי. רק רמות האבזור הגבוהות, בגרסאות הספורטיביות, משפרות מעט את המצב. הבטיחות הפאסיבית טובה, עם ציון ריסוק מקסימלי ומפרט בטיחות נאה, וגם הבטיחות האקטיבית מצוינת עם אחיזה גבוהה והרבה בטחון בנהיגה מהירה. מנוע ה-1.6 המיושן הוחלף בתחילת השנה במנוע ה-1.2 טורבו החדש, והוא משודך לגיר רובוטי DSG מהיר וחסכוני. גרסאות FR וקופרה הספורטיביות משתמשות במנוע מוגדש מצוין וגיר ה-DSG עובד בהן טוב יותר (אין ידני), אך היכולת הדינמית איננה ברמה של המנוע, והן לא מספיק מהנות לנהיגה ביחס למתחרותיהן.
עיצוב ; בטיחות ; מנועים מוגדשים
איכות תא הנוסעים; בידוד רעשים;
עלתה מדרגה, אבל חבל שלא שתיים
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיאט איביזה SCמערכת מולטימדיה חדשה, מנועים חדשים ואיכות חומרים משופרת. העיצוב במתכנות "מצא את ההבדלים"
הדור הבא של סיאט איביזה כבר נמצא על שולחן התכנונים, וצפוי להופיע לקראת שנת 2016.
השם הוא סיאט קופסטר, למרות שלנו היא נראית יותר כמו קבריולטסר. כך או כך, סיאט תציג אותה באירוע ה-GTI Treffen באוסטריה בשבוע הבא.
סיאט איביזה, המכונית הנמכרת ביותר של היצרנית, חוגגת יום הולדת 30. לא תבואו לפרגן עם עוגה?
סיאט חושפת את האיביזה קופרה המחודשת לשנת 2013, עם אותה יחידת הנעה אך עם עיצוב חיצוני משודרג.
סיאט מציגה הצצה ראשונה אל מתיחת הפנים שתעבור בקרוב סיאט איביזה קופרה.
האיביזה של סיאט תתחדש במהלך 2012 עם מתיחת פנים קלה שתכלול עדכון מנועים ותא נוסעים חדש ואיכותי יותר.
מגזין הגה הניח את ידיו על שתי חיות כיס מהבציר האחרון של קטנות חמות שנחתו בישראל, האחת נעזרת בטכנולוגיה מתקדמת, והאחרת פשוט באה בכוח ישר ולעניין. אז מי ההוט-האצ' הטובה בישראל?