הדור השני של מיצובישי פג'ארו הגיע ארצה במהלך שנות ה-90, בתקופה שהייתה תור הזהב של רכבי ה-SUV הגדולים והקשוחים (איסוזו טרופר, ניסאן טראנו ועוד). לפג'ארו שלדת סולם קשיחה וחסונה עם סרן אחורי חי כראוי ברכב שטח אמיתי. הוא הגיע כסטנדרט עם נעילת דיפרנציאל אחורית נשלטת ואפשרות לנעילה של הדיפרנציאל המרכזי. שני אלו מחפים במידה רבה על מהלך המתלה המעט קצר של הפג'ארו ומסייעים לו להציע יכולת שטח גבוהה כבר במצבו הסטנדרטי. היצע הדגמים של מיצובישי פג'ארו כולל שתי גרסאות - קצרה (3 דלתות) סגורה או פתוחה וארוכה (5 דלתות). לארוכה 7 מקומות ישיבה ולקצרה 5. היצע המנועים כולל 4 מנועים בסך הכל, שני מנועי בנזין ושני דיזלים. הקצר מגיע עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים, הארוך עם מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטרים. שני הדגמים מגיעים גם עם מנוע דיזל בנפחים של 2.5 או 2.8 ליטרים. הביצועים מעט עייפים בגרסת ה-2.5 ליטר ומעולים בגרסאות הבנזין, רק שימו לב לצריכת הדלק ולעלויות הטיפולים הגבוהות שלהם;
יכולת שטח; אמינות גבוהה;
דגמי הבנזין יקרים לאחזקה; דגם הדיזל 2.5 ליטר חלש;
אחד מרכבי השטח המובילים לתקופתו;
חסר דגם פאג'רו מהצורה הישנה 1994-2000
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי פג'ארו