דאצ'יה לוגאן מגיעה ארצה תחת השם רנו ובמרכב המיניואן המיוחד, שמאפשר מקום לשבעה נוסעים ברווחה יחסית ואפילו לקצת מטען. היתרון הגדול כאן הוא המחיר – כשל משפחתיות מן השורה. משפחות ברוכות ילדים (ולא ברוכות משאבים) בוודאי יעריכו את השימושיות ביחס למחיר, אך יש לתת את הדעת גם לחסרונות – איכות הפנים בסיסית, רמת האבזור נמוכה, הבטיחות לא מרשימה כלל והתחושה בנסיעה היא של רכב מיושן למדי. עם זאת, הביצועים סבירים (ויש גם גרסה ידנית זולה יותר) ובכביש היא נעימה יחסית כל עוד לא דוחקים בה.
מקום לשבעה ; מחיר
איכות ; בטיחות ; תחושה מיושנת
המיניואן לשבעה הזול בישראל. חבל שהוא גם מרגיש ככה...
גרסת ה-MCV (סטיישן) של רנו לוגאן החדש נחשפת לראשונה - גדולה, חסכונית ובטיחותית מקודמתה שנמכרה כאן בישראל.
התמונות הרשמיות הראשונות של דאצ'יה לוגאן החדשה זלגו לרשת, כמה שבועות לפני השקתה הרשמית.
לאחר כשנה וחצי של הפסקה, חוזרת קרסו לשווק בישראל את הלוגאן – סטיישן שבעה מקומות זולה במיוחד.