כרגיל אצל קיה, העיצוב משחק תפקיד משני והתמורה לכסף תפקיד עיקרי. כתוצאה, מספק המיניואן הזה איכות חיים טובה לשבעה נוסעים על מטענם, כולל רמת אבזור גבוהה ואיכות פנים טובה מאוד. חבל שרמת הבטיחות כבר לא עומדת בסטנדרט, וכן שהמתלים נוקשים מדי ורעשי חוץ נכנסים בקלות לתא הנוסעים. ישנן שתי גרסאות מנוע, כאשר הדיזל היא המודרנית מבין שתיהן – גם לא פחות חזקה (והמומנט כמובן גדול משמעותית) וגם הרבה פחות בזבזנית בדלק.
מרווח ל-7 ; איכות ; מנוע דיזל
נוחות נסיעה ; בטיחות ; מנוע בנזין
למה בא לנו לנסוע לברזיל פתאום?
: רכב מעולה ל7 נוסעים למי שלא מוכן להתפשר על נוחות וביצועים. תת דגם:2.9 דיזל אוטומט
המלצה -הקרניבל הוא אוטו משפחתי המסוגל להכיל 7 מבוגרים בקלות.הרכב שלנו עבד בתיירות במשך 3 שנים ועשה 50 אלף קילומטר בשנה בקלות ללא שום קשיים.התמורה למחיר די טובה כיוון שהקרניבל מספקת את מה שהמתחרים שלה מתקשים לספק זה מקום ל7 מבוגרים.
לחיוב - הקרניבל מאוד מרווחת ויכולה להכיל 7 מבוגרים ללא בעיה,ישנו מזגן חזק בחלק האחורי ו6 כריות אוויר. המנוע של הקרניבל טורבו דיזל בנפח 2900 סמ''ק ובעל 185 כוח סוס מרגיש חזק מאוד ומבצע את העבודה בקלות רבה גם בעומס מלא. כל 7 המושבים ניתנים להזזה ואפילו שליפה מתוך הרכב. ב6 השנים שהרכב היה על הכביש (185 אלף קילומטר) הוחלף מדחס מזגן פעמיים ונורות נשרפו בתדירות גבוהה מאוד.
לשלילה - ההגה של הקרניבל מרגיש מאוד כבד והיא מגושמת מאוד,דבר זה מקשה על תמרוני חניה גם עבור הנהג המיומן ביותר. לקרניבל אין כמעט תא מטען במצב של 7 מושבים פתוחים,כאשר סוגרים את אחד המושבים המצב טוב יותר. צריכת הדלק של הקרניבל די פוגעת בכיס ובנסיעה בין עירונית אפשר יהי להוציא 1/11 בלחץ.
: רכב מרווח מאוד שמתאים למשפחה עם 6-7 נפשות תת דגם:2.9 דיזל אוטומט
המלצה -
לחיוב - 6 שנים, 80000 קמ. יש מקום לכולם (זוג + 4 ילדים) כולל מזוודות. מעט מאוד תקלות.
לשלילה - צריכת סולר 1 ל 7. לא יודעת איך זה במיניוואן אחרים. אוכל צמיגים קידמיים הרבה יותר ממזדה 3. קשה לחנות אבל זה מתקזז עם ה"מרווח"
הקרניבל הוא אוטו משפחתי המסוגל להכיל 7 מבוגרים בקלות.הרכב שלנו עבד בתיירות במשך 3 שנים ועשה 50 אלף קילומטר בשנה בקלות ללא שום קשיים.התמורה למחיר די טובה כיוון שהקרניבל מספקת את מה שהמתחרים שלה מתקשים לספק זה מקום ל7 מבוגרים.
הקרניבל מאוד מרווחת ויכולה להכיל 7 מבוגרים ללא בעיה,ישנו מזגן חזק בחלק האחורי ו6 כריות אוויר. המנוע של הקרניבל טורבו דיזל בנפח 2900 סמ''ק ובעל 185 כוח סוס מרגיש חזק מאוד ומבצע את העבודה בקלות רבה גם בעומס מלא. כל 7 המושבים ניתנים להזזה ואפילו שליפה מתוך הרכב. ב6 השנים שהרכב היה על הכביש (185 אלף קילומטר) הוחלף מדחס מזגן פעמיים ונורות נשרפו בתדירות גבוהה מאוד.
ההגה של הקרניבל מרגיש מאוד כבד והיא מגושמת מאוד,דבר זה מקשה על תמרוני חניה גם עבור הנהג המיומן ביותר. לקרניבל אין כמעט תא מטען במצב של 7 מושבים פתוחים,כאשר סוגרים את אחד המושבים המצב טוב יותר. צריכת הדלק של הקרניבל די פוגעת בכיס ובנסיעה בין עירונית אפשר יהי להוציא 1/11 בלחץ.
6 שנים, 80000 קמ. יש מקום לכולם (זוג + 4 ילדים) כולל מזוודות. מעט מאוד תקלות.
צריכת סולר 1 ל 7. לא יודעת איך זה במיניוואן אחרים. אוכל צמיגים קידמיים הרבה יותר ממזדה 3. קשה לחנות אבל זה מתקזז עם ה"מרווח"
החל השיווק של הדור השלישי של קיה קרניבל, במחיר של 219 אלף שקלים הוא גדל והתרחב, התחזק והתאבזר ומעתה מבקש שיקראו לו MPV ולא מיניוואן. האם זה יעזור לשרוד בעולם שנוהר אחר קרוסאוברים