עם יציאה המג'נטיס לשוק היא נלחמה בעיקר ברף התחתון של המשפחתיות הגדולות, עם עיצוב, איכות ומנועים מיושנים למדי ותג מחיר נמוך. לאחר מתיחת הפנים שעברה ב-2009 היא הציגה שדרוג משמעותי בכל התחומים הללו – אבל גם תג המחיר קפץ מעלה. ועדיין, מטרתה של המשפחתית הגדולה של קיה היא להתמודד מול המתחרות המבוססות בעזרת תמורה לשקל – מנועים חזקים למדי (אם כי ה-2.7 לא מרשים כמצופה ומאוד לא חסכוני), רמת אבזור גבוהה ומרחב פנים גדול. את כל זה היא מבצעת בהצלחה חלקית בלבד, ומצליחה יותר בשוק המוניות עם מנועי דיזל חסכוניים ושידוך לתיבה ידנית או אוטומטית, אם כי שיווקה של גרסת הדיזל הופסק בשלב זה.
גודל ; מחיר ; אבזור
סתמיות ; צריכה ב-2.7 ; יכולת דינמית
לנהגי מוניות בלבד
: מרווח, חזק, חסכוני , לא מאובזר מספיק בגיר ידני תת דגם:2.0 דיזל
המלצה -
לחיוב - מרווח, חסכון בדלק, כוח, איכות חומרים
לשלילה - התקמצנות על אבזור בגרסה הידנית LX, ריפוד שמעוצב כמו מרכב סאלון של שנות ה90
: רכב אמין ונוח לנהיגה..אפס תקלות לכל אורך ב6 שנים שהוא אצלי תת דגם:2.0 דיזל אוטומט
המלצה -אמינות..נוחות..אחזקה זולה...אוטו מפנק עם איבזור של רכב מנהלים.והכי חשוב הבטיחות שלו שהיא מעל הממוצע
לחיוב -
לשלילה -
מרווח, חסכון בדלק, כוח, איכות חומרים
התקמצנות על אבזור בגרסה הידנית LX, ריפוד שמעוצב כמו מרכב סאלון של שנות ה90
בקיה מבטיחים שהמג'נטיס החדשה תהיה טובה משמעותית מהנוכחית – מעוצבת טוב יותר, ידידותית יותר לסביבה וגם מאובזרת יותר.