הקונקט איננו רכב פנאי אלא רכב מסחרי עם יכולת נשיאת נוסעים. על כן, לא תמצאו כאן איכות מחניפה בתא הנוסעים, מנוע עוצמתי או רמת אבזור גבוהה. כן תמצאו נפח הטענה מכובד, יכולות פרקטיות מצוינות, מושבים נוחים ואיכויות נסיעה טובות. כל זאת, כמובן, אם תסכימו להתמודד עם התיבה הידנית והמנוע החלוש.
מקום לנוסעים ולמטען ; נוחות ; התנהגות (יחסית)
איכות ; אבזור ; יחידת הנעה
משפחתית-מסחרית לאיטיים
: רכב להובלה שמשמש גם למשפחה, כשמתפשרים על כל השאר. תת דגם:1.8 דיזל ארוך
המלצה -נפח הטענה מאוד גדול (במיוחד בגרסתו הארוכה) וגם מרווח פנימי גדול.הוא שימושי ומומלץ מאוד, אם מסכימים להתפשר על כל שאר המאפיינים.
לחיוב - נפח הטענה גדול לכל הצרכים האפשריים, מרווח פנימי גדול, יציב על הכביש ובעל מתלים נוחים, צריכת דלק טובה של כ 12 קילומטר לליטר בנסיעה בין עירונית, אמין ביחס לרכבים אחרים בסגמנט.
לשלילה - מושבים קדמיים לא נוחים, מנוע דיי אנמי וכשמתעורר לחיים זה כבר בסל"ד גבוה מדי,איכות חומרים לא טובה, אבל אחרי הכל זה טנדר ואי אפשר לצפות ליותר. ב 30000 קילומטר שעברתי איתו האלטרנטור התקלקל (בעיה ידועה בדגם) והיה צורך בשיפוץ הסטרטר.
נפח הטענה מאוד גדול (במיוחד בגרסתו הארוכה) וגם מרווח פנימי גדול.הוא שימושי ומומלץ מאוד, אם מסכימים להתפשר על כל שאר המאפיינים.
נפח הטענה גדול לכל הצרכים האפשריים, מרווח פנימי גדול, יציב על הכביש ובעל מתלים נוחים, צריכת דלק טובה של כ 12 קילומטר לליטר בנסיעה בין עירונית, אמין ביחס לרכבים אחרים בסגמנט.
מושבים קדמיים לא נוחים, מנוע דיי אנמי וכשמתעורר לחיים זה כבר בסל"ד גבוה מדי,איכות חומרים לא טובה, אבל אחרי הכל זה טנדר ואי אפשר לצפות ליותר. ב 30000 קילומטר שעברתי איתו האלטרנטור התקלקל (בעיה ידועה בדגם) והיה צורך בשיפוץ הסטרטר.
אחרי שהציגה פורד תמונה ראשונה של גרסת המטען הקצרה, נחשפת כעת גרסת הנוסעים הארוכה של פורד קונקט החדש.
תמונות ראשוננות של משפחת המסחריות החדשה של פורד - קונקט וטרנזיט החדשות. יגיעו לשוק רק לקראת סוף שנת 2013.