מתחת לעיצוב המעט-סיטרואני מתחבא בעצם מיצובישי אאוטלנדר. כן, במקום לייצר רכב פנאי משלהם, סיטרואן עשו שת"פ עם החברה היפנית ובשביל להפוך את הרכב לשלהם, דאגו לעיצוב חוץ ופנים מעט שונה. האמת? זה לא מספיק. התכונות הטובות של האאוטלנדר אמנם נשמרות, כולל מרווח מספק גם לשבעה – אבל העדר שאר-רוח צרפתי קצת פוגע בחבילה. נוחות הנסיעה כאן אמנם טובה מבמקור, אבל הביצועים לא מאוד מרשימים, צריכת הדלק לא טובה ויכולת הנסיעה בשטח מצומצמת לשבילי קק"ל. כשמצרפים לכך את העובדה שרמת הגימור הנמכרת בארץ היא גבוהה – ולכן גם המחיר גבוה – מקבלים שאאוטלנדר הוא קנייה טובה יותר.
אבזור ; מרווח
צריכת דלק ; שטח ; מחיר
אמרנו כבר, אנחנו מעדיפים אאוטלנדר
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן סי קרוסרפיג'ו וסיטרואן חושפות שני קרוסאוברים חדשים, אחים כמעט זהים לפלטפורמה. השיווק יחל באמצע 2012.