סוזוקי ג'ימני הוא רכב שטח קטן אך רב יכולת. בניגוד לאפנת רכבי הכמו-שטח, הג'ימני נותר נאמן למקור ומבוסס על שלדת סולם קשוחה, סרנים חיים ומגיע עם הילוך כוח. הוא הגיע ארצה בשנת 1999 והחליף את הסמוראי הוותיק, ואף מבוסס על חלק ממכלוליו. במהרה קנה לעצמו שם מעולה בשוק הישראלי והפך למבוקש עד מאוד בשוק הישראלי. העובדה ששיווקה הופסק במהלך שנת 2010 בשל העדרה של בקרת יציבות תקנית, הפך אותו רק למבוקש עוד יותר. לארץ הגיע סוזוקי ג'ימני עם מנוע 1,300 סמ"ק בנזין המשודך לגיר ידני או אוטומטי. בשני המקרים לרכב מערכת הנעה כפולה עם הילוך כוח המספקת ביצועי שטח טובים. רמת הבטיחות אינה גבוהה וכך גם יכולות הכביש (במיוחד בדרכים בין עירוניות), בעיקר בשל המנוע החלש ונוחות הנסיעה המאוד לא מרשימה. אבל על הכל הוא מפצה עם המון קסם ויכולת שטח מעולה.
יכולת שטח; אמינות; מבוקש בשוק המשומשות;
יכולת כביש; מנוע חלש;
מעולה כרכב שטח ראשון
: רכב שטח עם יכולת כביש תת דגם:1.3 JLX
המלצה -אפשר לכתוב על הג'ימני 1001 דברים שליליים, אבל רכב זה לא רק פרוספקט, וברגע שיורדים אתו בפעם הראשונה לשטח מבינים מה המהות של הג'ימני - זה רכב עם נשמה, עם אופי, ופשוט מתאהבים. הנאה צרופה מובטחת, אבל חשוב למצוא אחד שמור ומטופל כראוי! (ועדיף מדגם VVT וידני)
לחיוב - חיית שטח, פותח עולה ומלואו ששום פרייבט לא ייתן לעולם; צריכת דלק הכי שפויה מבין רכבי השטח האמתיים; יחסית אמין אם קונים רכב שטופל כהלכה; אינסוף שיפורים זמינים
לשלילה - מזגן חלש, מנוע חלש, הכל רועש ומקרקש, אפילו בנסיעה של 90קמ"ש המנוע צורח, בטיחות זו מילה גסה, אין מקום מאחורה, תא מטען תאורטי בלבד, חלפי מנוע-גיר נדירים לגרסאות טרום VVT
סולל הדרך: למי שמוכן להתפשר בכביש אבל לא בשטח. תת דגם:1.3 אוטומט JLX
המלצה -
לחיוב - יכולת שטח מדהימה. אמינות מעולה. עלויות אחזקה זהות לרכב פרטי.
לשלילה - בטיחות...מנוע חלש בעיקר מחוץ לעיר. צריכת דלק גבוה יחסית. נוחות נסיעה מזעזעת.
Chiefos: תת דגם:1.3 אוטומט JLX
המלצה -
לחיוב - דיפנדר קטן, חיה בשטח.
לשלילה - קצת נוקשה על הכביש.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי ג'ימניאפשר לכתוב על הג'ימני 1001 דברים שליליים, אבל רכב זה לא רק פרוספקט, וברגע שיורדים אתו בפעם הראשונה לשטח מבינים מה המהות של הג'ימני - זה רכב עם נשמה, עם אופי, ופשוט מתאהבים. הנאה צרופה מובטחת, אבל חשוב למצוא אחד שמור ומטופל כראוי! (ועדיף מדגם VVT וידני)
חיית שטח, פותח עולה ומלואו ששום פרייבט לא ייתן לעולם; צריכת דלק הכי שפויה מבין רכבי השטח האמתיים; יחסית אמין אם קונים רכב שטופל כהלכה; אינסוף שיפורים זמינים
מזגן חלש, מנוע חלש, הכל רועש ומקרקש, אפילו בנסיעה של 90קמ"ש המנוע צורח, בטיחות זו מילה גסה, אין מקום מאחורה, תא מטען תאורטי בלבד, חלפי מנוע-גיר נדירים לגרסאות טרום VVT
יכולת שטח מדהימה. אמינות מעולה. עלויות אחזקה זהות לרכב פרטי.
בטיחות...מנוע חלש בעיקר מחוץ לעיר. צריכת דלק גבוה יחסית. נוחות נסיעה מזעזעת.
סוזוקי חושפת את ה-iM-4 קונספט. רמז לקראת ג'יפון חדש נוסף או שאולי רמז לקראת מחליפו של הג'ימני הוותיק?
סוזוקי משחררת רמזים עבים על השקתו של קונספט חדש לסוזוקי ג'ימני בתערוכת רכב הודית בעוד מספר ימים. האם סוף סוף נזכה לראות מחליף ראוי לג'יפון הקטנטן?