טויוטה אוריס היא למעשה גרסת ההאצ'בק (5 דלתות) של הקורולה, מה שבדור הקודם נקרא ראנקס. העיצוב החיצוני מעט עגלגל ונאה יותר, במיוחד בחלקה האחורי של המכונית. אך הדבר בא על חשבון השימושיות, עם תא מטען קטן הרבה יותר (וקטן במיוחד בדגמים ההיברידיים). המפרט הטכני דומה לזה של הקורולה, עם אותו מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית (רובוטית בדגמי 2010 ומטה). מוצעת גם גרסה היברידית, המבוססת על יחידת ההנעה ההיברידית של הפריוס אך זולה ממנה באופן משמעותי.
עיצוב; פשטות; גרסה היברידית;
תא מטען קטן; מרווח פנים; איכות הרכבה בינונית;
אחותה המעט נאה יותר של הקורולה.
תמונות ראשונות של טויוטה אוריס החדשה לשנת 2013, שתיחשף בעוד מספר שבועות בפריז. המנועים נשארו זהים, אבל העיצוב?
בימים קשים של קיצוץ בתקציב מספקת טויוטה אוריס ההיברידית כמה גזרים, כמו מערכת היברידית מתקדמת ומחיר אטרקטיבי. יצאנו לבדוק היכן מסתתרים המקלות?
הדור החדש של טויוטה אוריס ישווק גם גרסת סטיישן שימושית. תמונות ריגול ראשונות.
הטפטוף הופך לזרם והגרסה ההיברידית של טויוטה אוריס מושקת רשמית בישראל. מחיר: 136 אלף ₪.
טויוטה מעדכנת את הקורולה והאוריס עם גרסה חדשה (פלטינום) שתכלול גם מערכת מולטימדיה וחישוקי סגסוגת.