הדור השני של יגואר XJ שמר על העיצוב היגוארי הקלאסי, אך מתחת לפחים (סליחה, זה לא פח, זה אלומיניום) מסתתרת מכונית חדשנית למדי. מלבד פלטפורמה שנבנתה תוך התבססות כמעט מוחלטת על אלומיניום (במקום פלדה), המכונית הגיעה גם עם מערכת בולמי זעזועים אדפטיבית חדשנית לזמנה, תיבת הילוכים אוטומטית חדשה ומנועים חדשים לחלוטין. היצע המנועים כולל את גרסת ה-3.0 ליטר V6 (הידועה בשמה XJ6), גרסת ה-3.5 ליטר V8 (הידועה בשמה XJ8) ואת גרסת ה-4.2 ליטר V8 (הידועה בשמה XJR). כל המנועים של יגואר XJ שודכו לתיבת הילוכים אוטומטית, עם 6 הילוכים (שזה לא מעט, יחסית למקובל בשנת 2003). כל הדגמים גם מציעים ביצועים טובים למדי, עם יכולת שיוט מהיר מרשימה למדי. לא מדובר במכונית שמיועדת לתקוף סיבובים. למרות מערכת המתלים האקטיבית, שמספקת נוחות נסיעה מרשימה למדי, היא מרגישה קצת לא בבית בנהיגה ספורטיבית. סעו איתה בכיף לאילת או לחיפה, לזה היא מיועדת. אז גם תוכלו להנות מתא הנוסעים האיכותי, מרמת האבזור הגבוהה ומושבים נוחים למדי.
נוחות; מנועים חזקים;
התנהגות כביש; צריכת דלק;
מרצדס S קלאס טובה יותר, אבל מגניבה פחות;
: חווית נהיגה. תת דגם:3.5 אוטומט
המלצה -הרבה אוטו בקצת כסף. רכב מדהים שנותן תמורה בעד הכסף. מחירי חלפים בארץ שחיטה ולכן מומלץ רק למי שיודע להתעסק עם חנויות בחו"ל, שם המחירים שפויים ביותר.
לחיוב - נוחות נהיגה התנהגות כביש פוזה של מליון דולר לא רואה מכוניות באותה קטגוריה ממטר
לשלילה - דלק 1 ל- 8.5 עלות חלפים גבוהה בארץ
הרבה אוטו בקצת כסף. רכב מדהים שנותן תמורה בעד הכסף. מחירי חלפים בארץ שחיטה ולכן מומלץ רק למי שיודע להתעסק עם חנויות בחו"ל, שם המחירים שפויים ביותר.
נוחות נהיגה התנהגות כביש פוזה של מליון דולר לא רואה מכוניות באותה קטגוריה ממטר
דלק 1 ל- 8.5 עלות חלפים גבוהה בארץ