אופל וקטרה, מכונית המנהלים הגדולה של אופל, מעולם לא הצליחה להיכנס לנעליה של האסקונה. הדור השלישי של הוקטרה הגיע ארצה בתחילת שנות ה-2000 אך כמעט ולא נמכר בשל מחיר גבוה ובעיקר בשל הצלחת המתחרה העיקרית שלו שבדיוק הגיעה ארצה - מאזדה 626. בשנת 2004 עברה הוקטרה מתיחת פנים קלה, שלא ממש שיפרה את קצב מכירותיה שנותר מאכזב בכל קנה מידה. קצת חבל, כי למרות הכל אופל וקטרה היא מכונית איכותית וראויה למדי. המנוע, 2.2 ליטר בנזין או דיזל, מספק ביצועים טובים. תיבת ההילוכים האוטומטית (5 הילוכים) חלקה ונעימה לשימוש. מרווח הפנים מעולה ונוחות הנסיעה טובה. רמת האבזור לא ממש מלהיבה (אין חישוקי סגסוגת כסטנדרט) ותא הנוסעים מעט קשה לתפעול, בעיקר בכל מה שקשור לתפעול המזגן או מערכת השמע. בסך הכל מדובר במכונית שהייתה טובה מרוב מתחרותיה הישירות, כולל ה-626, אך מחיר גבוה לצד מדיניות שיווק לא מספיק אגרסיבית דחפו אותה החוצה מהשוק הישראלי והיא נדירה כאן עד מאוד.
נוחות; ביצועים;
נדירה מידי; לא מספיק מאובזרת ביחס למחיר;
איכותית, נוחה ומרווחת אבל לא מספיק נפוצה בישראל;