מזמן לא חשקנו כל-כך במשפחתית גדולה. על המכונית שהחליפה את ה-156 נשמעו טענות שונות ומשונות הנוגעות לויתור על ערכים אלפיסטיים כאלה ואחרים, אבל גם המקטרגים לא יכולים שלא להודות שמדובר במכונית פשוט מצוינת. ראשית, היא יפיפיה אמיתית. שנית, היא מגבה את העיצוב בחוץ ובפנים באיכות גבוהה, מרווח מצוין, אבזור מפנק בגרסאות הבכירות, בטיחות מאוד גבוהה, נוחות נסיעה מעולה ולא פחות חשוב – הנאה רבה מנהיגה. במובן הזה אנחנו מעדיפים את ההנעה הקדמית על פני הכפולה (Q4) ובמיוחד את מנוע הטורבו החדש...
עיצוב ; נוחות ; מרווח ; בטיחות ; אחיזה
תיבת סלספיד ב-2.2 ל'
אל תמהרו להתבגר. זה הרבה יותר כיף מכל מה שהמנהלים-פרימיום האחרים מציעים
amiger: תת דגם:2.2 Classio Plus
המלצה -2.2 ti ידני
לחיוב - חוית נהיגה יום יומית. גם בזחילה באוטוסטרדה וגם בנהיגה תובענית. מספקת חבילה מאוזנת מאוד לנהג המשפחתי/ספורטיבי. האלפא הראשונה שלא צריך להיות אלפיסט בנשמה כדי להנות ממנה אבל עדיין מספקת את החויה האלפיסטית הרצויה.
לשלילה - חסר כח בתחום הנמוך של הסקאלה. מעט נוקשה לכבישי ישראל. יחסית לגודל צפופה מאחור. זללנית דלק.
2.2 ti ידני
חוית נהיגה יום יומית. גם בזחילה באוטוסטרדה וגם בנהיגה תובענית. מספקת חבילה מאוזנת מאוד לנהג המשפחתי/ספורטיבי. האלפא הראשונה שלא צריך להיות אלפיסט בנשמה כדי להנות ממנה אבל עדיין מספקת את החויה האלפיסטית הרצויה.
חסר כח בתחום הנמוך של הסקאלה. מעט נוקשה לכבישי ישראל. יחסית לגודל צפופה מאחור. זללנית דלק.
הלב המוגדש והחדש יחסית במכסה המנוע של ה-159 TBI הוא סיבה מספיק טובה עבורנו לצאת ולנהוג בספורט סאלון הכי מסוגננת באזור.