הונדה לג'נד, ספינת הדגל של יצרנית הרכב היפאנית, היא מכונית מנהלים גדולה ומרווחת במיוחד. הדור הזה של הלג'נד הושק בשנת 1996 כתשובה למותגי היוקרה היפאניים האחרים - אינפיניטי ולקסוס. כדי להתחרות באותם מותגי פרימיום יצרה הונדה מכונית גדולה, מעוצבת ומשוכללת מבעבר. הלג'נד הציעה שלל פינוקים ושכלולים, ברמה שמפתיעה לטובה אפילו היום. כך למשל היה אפשר למצוא בלג'נד מערכת שמע מקורית, מושבים חשמליים, בקרת שיוט ואפילו מערכת ניווט מקורית - הכל ברכב מסוף שנות ה-90, כן? גם המנוע של הונדה לג'נד היה חזק ומרשים במיוחד, V6 בנזין בנפח של 3.5 ליטר עם 215 כוחות סוס. מרווח הפנים היה נדיב במיוחד בזכות שיפור בממדים לעומת הדגם הקודם. אבל בכל זאת המכונית לא זכתה כאן להצלחה גדולה. לחוסר ההצלחה הזאת תרמו שני סעיפים עיקריים. הראשון היה העיצוב, שלמרות השיפור לעומת הדורות שקדמו לו נותר משעממם למדי. השני היה תג המחיר, שנגע ולעיתים אף עבר את המחיר של המתחרות האירופאיות המובילות.
ביצועים; מרווח פנים;
עיצוב; נדירה מידי בישראל;
מכונית משובחת שהקדימה את זמנה ולא זכתה להצלחה;