אקורד היא מהמשפחתיות הגדולות היקרות בשוק, ובכך היא מנסה למצב עצמה כמעט במקביל למכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4. לצערנו, היא עדיין לא שם – לא במוניטין ולא ביכולות. העיצוב עלה אמנם מדרגה בחוץ ובפנים ורמות האבזור בהחלט גבוהות, אך אין פה קפיצת מדרגה ביחס למשפחתיות גדולות "סטנדרטיות" יותר, לא בביצועים (בכל גרסאות המנוע) ולא באיכות הנסיעה (המעט נוקשה, בתמורה ליכולת דינמית גבוהה) ומרווח הפנים (המעט צפוף מאחור). נמכרת גם גרסת סטיישן מעניינת, אך מחירה גבוה גם עם המנוע הבסיסי.
איכות ; רמות אבזור ; התנהגות כביש
ביצועים יחסיים ב-2.4 ; מרחב פנים ; מחיר
תחרותית בעיקר כמשומשת
הונדה תפסיק את ייצור האקורד האירופאית כבר ב-2015 ולא תציג לה מחליפה. אצלנו, לפחות כרגע, היבואן משדר "עסקים כרגיל"
תמונות ראשונות של הונדה אקורד החדשה, בגרסה המיועדת לשוק האמריקאי. שיווקה בארה"ב יחל לקראת סוף השנה.
מתיחת הפנים שעברה האקורד בתחילת השנה מגיעה כעת גם לישראל, כולל עדכון קל במחירים וברמות האבזור.
הונדה חושפת פרטים ראשונים אודות מתיחת הפנים של האקורד. ההשקה הרשמית – בתערוכת ג'נבה.