: להנות מרכב ספורט בלי לקרוע את הכיס תת דגם:1.8
המלצה -המיאטה ברשותי מעל שנתיים ועברנו ביחד עד עכשיו 25,000 ק"מ מלאי הנאה. נקנתה עם נתונים ממוצעים-סבירים של יד 2, לא משהו להשוויץ לחבר'ה, לכן אני חושב שזו חוות דעת שיכולה לתת רפרנס טוב למודל ה NB.
לחיוב - מה כבר לא נאמר על המיאטה? רוב הסופרלטיבים ידועים, לכן אתמקד באיך זה לחיות יום יום עם המיאטה. עלות החלקים סבירה מאוד. בהנחה ויש חוש אינטרנט ניתן להזמין את הרוב המוחלט מחלקי התחזוקה השוטפת מהרשת ולחסוך המון כסף. לדוגמא קלאץ' שמחירו הסופי לאחר שחרור ממכס כ-700 שקל בלבד, וזה רק על קצה המזלג. דרושה בגרות מנטלית כדי לקנות רכב כזה. יש לכבד ולהכיר את המיאטה לאט לאט ולא לאתגר את עצמך על ההתחלה. לדעתי קורס נהיגה אינו מומלץ אלא חובה. מרבית ה NB הידניות בארץ היו אמורות לעבור החלפת קלאץ' ורדיאטור. רכב שעבר את התחזוקה הזו זה פלוס מאוד גדול. בתור רווק הרכב פרקטי די והותר. אני יכול לומר שלאחר מעל שנתיים שצברתי המון ניסוי ונסיון בנהיגה ספורטיבית, אני נהנה מהרכב הרבה יותר מאשר בהתחלה. הרכב מתגמל ומהנה מאוד בידיים הנכונות והמנוסות.
לשלילה - ביטוח לנהגים צעירים מאוד בעייתי, גם עבר ביטוחי שלילי לא יתרום. מגיל 24 המחירים יורדים משמעותית ולא שונים בהרבה ממשפחתית ממוצעת. המנוע נוטה להתחמם בנהיגה קרבית בקיץ. קיימים פתרונות אך הם לא זולים (רדיאטור מוגדל, מאווררים ועוד). שחיקת צמיגים - אחת לשנתיים בנהיגה ספורטיבית. לא זולים. מיאטה ראויה לצמיגים מעל הממוצע, לכן הכינו לפחות 2000 שקלים לרביעיה.
ראיתי בפורום אחר הודעה של מוטי שניתן לקנות רצועה שלא תכלול את הגה הכוח. כיוון שאני מאוד מעוניין לנסות רציתי לדעת איזו חגורה צריך לקנות (אורך רוחב וכו) והאם התהליך פשוט. או שפשוט ללכת לחנות חלפים ולנסות עד שאני אמצע חגורה שתתאים ...
המיאטה ברשותי מעל שנתיים ועברנו ביחד עד עכשיו 25,000 ק"מ מלאי הנאה. נקנתה עם נתונים ממוצעים-סבירים של יד 2, לא משהו להשוויץ לחבר'ה, לכן אני חושב שזו חוות דעת שיכולה לתת רפרנס טוב למודל ה NB.
מה כבר לא נאמר על המיאטה? רוב הסופרלטיבים ידועים, לכן אתמקד באיך זה לחיות יום יום עם המיאטה. עלות החלקים סבירה מאוד. בהנחה ויש חוש אינטרנט ניתן להזמין את הרוב המוחלט מחלקי התחזוקה השוטפת מהרשת ולחסוך המון כסף. לדוגמא קלאץ' שמחירו הסופי לאחר שחרור ממכס כ-700 שקל בלבד, וזה רק על קצה המזלג. דרושה בגרות מנטלית כדי לקנות רכב כזה. יש לכבד ולהכיר את המיאטה לאט לאט ולא לאתגר את עצמך על ההתחלה. לדעתי קורס נהיגה אינו מומלץ אלא חובה. מרבית ה NB הידניות בארץ היו אמורות לעבור החלפת קלאץ' ורדיאטור. רכב שעבר את התחזוקה הזו זה פלוס מאוד גדול. בתור רווק הרכב פרקטי די והותר. אני יכול לומר שלאחר מעל שנתיים שצברתי המון ניסוי ונסיון בנהיגה ספורטיבית, אני נהנה מהרכב הרבה יותר מאשר בהתחלה. הרכב מתגמל ומהנה מאוד בידיים הנכונות והמנוסות.
ביטוח לנהגים צעירים מאוד בעייתי, גם עבר ביטוחי שלילי לא יתרום. מגיל 24 המחירים יורדים משמעותית ולא שונים בהרבה ממשפחתית ממוצעת. המנוע נוטה להתחמם בנהיגה קרבית בקיץ. קיימים פתרונות אך הם לא זולים (רדיאטור מוגדל, מאווררים ועוד). שחיקת צמיגים - אחת לשנתיים בנהיגה ספורטיבית. לא זולים. מיאטה ראויה לצמיגים מעל הממוצע, לכן הכינו לפחות 2000 שקלים לרביעיה.
קבוצה של בעלי מאזדה מיאטה לקחו את המכוניות שלהם לטיול נהיגה חובק יבשת. כמה, איך ולמה בכלל?