שני הדורות של מיצובישי ספייסוואגון לא זכו להצלחה גדולה מאוד בארץ, אבל הדור השני הצליח עוד פחות. הוא שווק כאן לפרק זמן קצר במיוחד במהלך השנים 2002 ו-2003, למרות שביפן ובאירופה החל שיווקו הרבה קודם לכן. אך כיוון שהיה יקר יחסית העדיפה היבואנית להמשיך לשווק כאן את הדגם הקודם והישן יותר, שגם היה זול יותר. כשנגמר הדגם הקודם לחלוטין החל בלית ברירה שיווקו של הספייסוואגון החדש. אבל הוא היה, כאמור, יקר מידי ולכן לא זכה להצלחה. קצת חבל, כי מיצובישי ספייסוואגון מהדור השני היה טוב יותר כמעט בכל סעיף לעומת קודמו - הוא היה מרווח יותר, נוח יותר, חזק יותר (מנוע 2.4 ליטר בנזין לעומת 1.8 או 2.0 ליטר בדגם הקודם) ומאובזר יותר. התנהגות הכביש שלו טובה משל קודמו אך עדיין מדובר במיניוואן יפני לא מאוד מתנהג. גם צריכת הדלק מעט גבוהה, אבל יחסית ל-MPV הגדול והצמא ששווק כאן באותם השנים הוא דווקא כן חסכוני.
ביצועים;
צריכת דלק; נדיר מידי בישראל;
הפעם אנחנו הולכים עם העדר, והעדר הלך למקום אחר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי ספייסוואגן