המיניוואן מיצובישי ספייסוואגן הגיע ארצה בתחילת שנות ה-90 מיד עם תחילת שיווק דגמי מיצובישי בישראל. בניגוד לשאר הדגמים של מיצובישי, כמו הלנסר או הקולט או הכריזמה, שדווקא זכו כאן להצלחה יחסית, הספייסוואגן לא ממש מוכר בישראל. זה לא בגלל שהוא לא מוצלח, אלא כנראה רק בגלל שהוא היה חדשני מידי וגם קצת יקר מידי. המיניוואן הקומפקטי הזה הציע 7 מקומות ישיבה בסידור מודרני שהיום הפך לסטנדרט - 2-3-2. אז הוא עוד היה חדשני. שורת המושבים השלישית מיועדת בעיקר לילדים קטנים וקיפול שלה יותיר תא מטען גדול למדי ושימושי למדי. המנוע העיקרי בישראל היה ה-2.0 ליטר בנזין, אם כי בשנתונים הראשונים היה גם 1.8 ליטר. שני המנועים לא מספקים ביצועים מרטיטי עצמות אבל הם סבירים למדי בהתנהלות משפחתית רגילה. רמת האמינות גבוהה כמקובל אצל מיצובישי מאותם השנים והרכב שורד מעולה את השנים והקילומטרים על הכביש הישראלי. שימו לב רק לרגישות ידועה בתיבת ההילוכים האוטומטית, שדורשת שיפוץ מוקדם מהצפוי. הספייסוואגון ה"מקורי" המשיך להימכר כאן שנים ארוכות לאחר שהופסק שיווקו ביפן ולאחר שכבר הוצג מחליפו, שנמכר כאן לפרק זמן קצר מאוד.
שימושיות; אמינות;
לא מספיק מוכר בשוק; שורה שלישית צפופה;
הנכד שלו (הגרנדיס) הצליח הרבה יותר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי ספייסוואגן