מיצובישי קולט היא הגרסה הצעירה, הקצרה והספורטיבית של הלאנסר. מדובר למעשה במכונית קופה 3 דלתות קטנה וצעירה המבוססת במלואה על מכלולי הלאנסר אך פחות שימושית ממנה ויותר מעוצבת ממנה. היא הייתה פופלארית למדי בדגמים הראשונים שלה ששווקו בישראל בתחילת שנות ה-90, אך הדגם המעודכנים יותר ששווקו החל מאמצע שנות ה-90 ועד לתחילת שנות ה-2000 לא זכו בארץ להצלחה של ממש. יש הטוענים שהסיבה לכך קשורה למחירה הלא זול של הקולט כחדשה ויש הטוענים שמדובר בהפחתת ההספק המרבי של מנוע הבנזין לכדי 90 כוחות סוס צנועים למדי, מה שפגע בתדמית הספורטיבית של המכונית. מה שבטוח הוא שגם העלאת ההספק המרבי ל-103 כוחות סוס לאחר מתיחת הפנים של שנת 2001 לא עזרה. למרות העיצוב הספורטיבי מיצובישי קולט היא עדיין האחות הקטנה של הלאנסר וככזאת היא לא ספורטיבית במיוחד. ההגה שלה מעורפל מידי והתנהגות הכביש באופן כללי די רופסת. הוסיפו לזה תא נוסעים צפוף ולא ממש שימושי - וקיבלתם לא מעט סיבות בגללן לא זכתה הקולט הזו להצלחה בשוק המקומי.
עיצוב; אמינות;
התנהגות כביש; שימושיות;
לא מספיק ספורטיבית, לא מספיק חזקה ופחות מידי שימושית;
: לחובבי נראות, זריזות, תפרנים. תת דגם:1.6
המלצה -חיפשתי רכב זול, זריז, חסכוני, נראה טוב. האמת? הקולט ענתה על כל הפרמטרים, רק אחריי כמה חודשים איתה, הבנתי עד כמה היא עלתה על כל הפרמטרים, בהרבה.
לחיוב - זריזה מאוד, כמובן, ביחס לקטגוריה שלה, סופר חסכונית, אמינה בצורה מעוררת הערצה, מושכת תשומת לב (גם שלילית, וגם חיובית) קל מאוד לטפל בה, תא המנוע לא צפוף, וניתן להגיע ולראות כמעט כל חלק בו. יציבה על הכביש, שדה ראייה מצויין,חולקת שלדה והמון מכלולים על הלאנסר, אז חלפים יש בשפע. בגיר הידני, העברת הילוכים מהחלקות שנתקלתי בהן, אפילו ביחס לרכבים מודרנים ממנה. מאוד קלה ושוב זריזה. צליל מפלט ממכר.
לשלילה - לא מתאימה למי שצריך מושב אחורי באופן קבוע, מאוד מאוד צפוף שם, במיוחד לגבוהים, ובכלל אם אנשים גבוהים יושבים קדימה. הפח (כמו בכל היפניות בשנים האלה) מאוד חלש, ונוטה לקבל סימן מכל פתיחת דלת. מושכת תשומת לב (לטוב ולרע) יש מעט חופש בהגה (רק חולה הגה אמיתי ישים לב לזה) נמוכה. לי אישית צצו נקודות חלודה קטנות בגג.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי קולטחיפשתי רכב זול, זריז, חסכוני, נראה טוב. האמת? הקולט ענתה על כל הפרמטרים, רק אחריי כמה חודשים איתה, הבנתי עד כמה היא עלתה על כל הפרמטרים, בהרבה.
זריזה מאוד, כמובן, ביחס לקטגוריה שלה, סופר חסכונית, אמינה בצורה מעוררת הערצה, מושכת תשומת לב (גם שלילית, וגם חיובית) קל מאוד לטפל בה, תא המנוע לא צפוף, וניתן להגיע ולראות כמעט כל חלק בו. יציבה על הכביש, שדה ראייה מצויין,חולקת שלדה והמון מכלולים על הלאנסר, אז חלפים יש בשפע. בגיר הידני, העברת הילוכים מהחלקות שנתקלתי בהן, אפילו ביחס לרכבים מודרנים ממנה. מאוד קלה ושוב זריזה. צליל מפלט ממכר.
לא מתאימה למי שצריך מושב אחורי באופן קבוע, מאוד מאוד צפוף שם, במיוחד לגבוהים, ובכלל אם אנשים גבוהים יושבים קדימה. הפח (כמו בכל היפניות בשנים האלה) מאוד חלש, ונוטה לקבל סימן מכל פתיחת דלת. מושכת תשומת לב (לטוב ולרע) יש מעט חופש בהגה (רק חולה הגה אמיתי ישים לב לזה) נמוכה. לי אישית צצו נקודות חלודה קטנות בגג.