גרסת הקופה של ה-S קלאס יקרה משמעותית מאחותה הסדאנית וגם מצליחה להיות אפילו יותר מאובזרת ואיכותית ממנה, עד כמה שזה נשמע מופרך. כמו ה-S, היא מצליחה לשלב היטב את כל התכונות הטובות שהייתם רוצים ממכונית, למעט אולי תכונה אחת – מרווח במושב האחורי. שלכם תמורת יותר ממיליון שקלים לגרסת הבסיס ה"פושטית", ויותר ממיליון וחצי עבור ה-AMG הסופר-מרשימה.
נו, זה כבר נעשה נדוש, אבל הכל
אה, רגע, לא הכל. הרי חסר מקום מאחור...
למי שרוצה את המרצדס הכי מפוארת אבל לא צריך לקחת איתו את המשפחה
ספינת הדגל החדשה של מרצדס נוחתת בישראל בגרסאות S500 קופה ו-S63 AMG קופה. יש גם מסלול מימון
וולוו ומרצדס הציגו לאחרונה טכנולוגיות חדשות ומתקדמות שהופכות את הנהיגה לבטוחה יותר. האם מיומנות הנהג הופכת למיותרת?
מרצדס משדרגת את עיצוב מכונית הקופה היוקרתית שלה, מחליפה את הצע המנועים ומוסיפה מערכות אלקטרוניות חדשות.