ניסאן אקס-טרייל (X-Trail) הוא ג'יפון בינוני בגודלו שהגיע ארצה בתחילת שנות ה-2000. למרות הצלחתו הרבה בחו"ל, בארץ לא הצליח האקס-טרייל להפוך לסיפור הצלחה. עניין של שיווק כושל מצד היבואנית, קרסו מוטורס, שלווה גם בתג מחיר גבוה משמעותית משל מתחריו הישירים. אבל כעת כמשומש, ענייני תג המחיר והשיווק פחות מעניינים ונותרנו עם העיקר. מדובר בג'יפון עם יכולת שטח מסוימת אך לא גבוהה במיוחד, כזה שמתברג בין ג'יפוני הפוזה נטולי היכולת לרכבי השטח האמיתיים. או בלקסיקון של ניסאן - בין הקשקאי לפאת'פיינדר. ניסאן אקס-טרייל הגיע כסטנדרנט עם מערכת הנעה כפולה מודרנית וחכמה יחסית (הכוללת גם נעילה לדיפרנציאל המרכזי) ומנוע 2.0 ליטרים (ששודרג בהמשך ל-2.5 ליטרים). הגרסה בעלת המנוע החזק מציעה ביצועים עדיפים לצד צריכת דלק לא גבוהה בצורה משמעותית, והיא העדיפה. תא הנוסעים מציע מרווח פנים טוב אבל איכות החומרים שלו אינה גבוהה במיוחד. מה שכן, גם על תקלות אמינות רבות לא שמענו, וכנראה שזה אומר משהו.
יכולת שטח; אמינות;
איכות חומרים; עיצוב נטול פוזה;
למי שמחפש ג'יפון עם יכולת שטח בסיסית, אך נטול פוזה;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על ניסאן אקס טריילניסאן מרחיבה את היצע הקרוסאוברים שלה בישראל עם רכב שבעה מושבים חדש – האקסטרייל. יוצע עם מנוע דיזל 1.6 טורבו במחיר של החל מ-185 אלף שקלים